יום שני, 12 באפריל 2010

Babies just wanna have fun ?

נושא האופנה והאביזרים הנילווים הפך להיות כ"כ חזק וכל כך טרנדי עד שמסתבר שגם לתינוקות.... יש אקססוריז [ God forbidden] .

האמת ? זה בעיקר הצחיק אותי. ניסו להפוך טרנד חם של עיצוב למבוגרים וליישם אותו על פעוטות. מעבר לעובדה שזה מוזר , זה בהחלט משעשע לראות. אם יש מישהי שמוכנה לשפוך כמה לירות שטרלינג על האביזרים הללו ,קטונתי.
מלבד היופי קשה לי לתאר כמה פרקטי זה יכול להיות , שהרי כל תינוק פלטן מלכלך תוך שניות את הבגדים , הסינר וכיו"ב אז אם כבר להשקיע - לא עדיף בחינוך? 

אבל אם כבר הגענו עד הלום אז Look and Listen :

בתחום נעלי התינוקות המעוצבים אפשר למצוא כמה דוגמאות מושקעות לבנים ולבנות. אם תשאלו אותי זה כ"כ מיותר אבל יש לזה את השיק שלו [אם כי אולי קצת מתאמץ מדי]. בסה"כ Very cute . 

{הערה: רק לי הנעליים המפוספות בורוד ושחור מעלות קונוטציה של המכשפה הרעה מהמערב?}  שכחו ממה שכתבתי פה...העירו את תשומת ליבי שבכלל היו לה גרביים מפוספסות ואת הנעליים  שדורותי נעלה....אוח הזקנה . תודה רחלי!


גם על תחום ההאכלה לא פסחו ויצרו סינרים שיקיים במיוחד, הרי חס וחלילה שהקוויאר שאתם מאכילים את ילדכם לא ייפול על ריצפת הפורצלן היוקרתית בארמון שלכם בבקינגהאם.....נו באמת.
זה גימיק נחמד , נראה לטעמי קצת כמו בנדנה אבל לפחות העיצוב חביב וצבעוני. שורה תחתונה מיותר ויקר.

לפניכם - המראה הצבאי , המראה הנשי והמראה הפרתי ;)


בהמשך שיטוטיי באתר המופלא הזה , נוכחתי לדעת כי גם תכשיטים מייצרים לילדים ותינוקות [ Oh my] . למה למען השם והשמש , תינוקות/ילדים זקוקים לתכשיטים? ועוד כאלה שמתהדרים במחירים מפוצצים במיוחד?!

באתר הזה תמצאו הכל - תליונים , צמידים ,שרשראות ומה לא. הכל כדי ש- Little miss sunshine  שלכם לא תרגיש ענייה לעומת הילדים האחרים בגן. הייתי אומרת שתכשיטי פלסטיק לבנות זה חביב מדי פעם למי שרוצה לעודד את הנשיות המתפרצת בגיל 4-5 [וסליחה על הסרקזם ,כן?], אבל יהלומים? 
נכון שיש משפט שאומר Diamonds are a woman's best friend אבל נדמה לי שהכוונה היתה לנשים מ-25 ומעלה , לא 5 ומעלה.

חזוס...

אז אחרי הפתיח המרגש עד דמעות , הרי לכם הצצה בקולקציית התכשיטים :


מה שרואות עיניכם הוא לא פחות מצמיד עם תליון לב ועליו מתנוסס ...כן כן ....יהלום!
את כל מה שהיה לי לומר אמרתי , אבל למי שחשקה נפשה בכל זאת לרכוש את הצמיד הנ"ל , תאלץ להיפרד לשלום מ-34.95 ליש"ט .

הבאים אחריו מעט "צנועים"  יותר 




הצמיד הזה עם הכיתוב BABY אף הוא משובץ יהלומים [כיאה לכל רך נולד] ומשובץ בסופו באבן ורדרדה .

כמה יעלה לי ?

הנעליים יעלו לכל דורש - בין 15-16 ליש"ט
הסינרים - 9.95 ליש"ט
והתכשיטים - הפשוטים יותר 26.95 ליש"ט
והצמיד האחרון - 37.95 ליש"ט

Need I say more?


7 תגובות:

  1. את התכשיטים אפשר בבקשה ב XXXXXL?

    השבמחק
  2. כן , זה עבר גם לי בראש.יש כמה וכמה שלא הייתי מתנגדת לענוד בעצמי.

    השבמחק
  3. בתור אמא, מיותר זו מילה קטנה בשביל להגדיר את העניין הזה... ילדים ותינוקות צריכים ללבוש בגדים שלא מגבילים את התנועה. בלי שטויות מיותרות. וסינר? רק מפלסטיק או בד מגבת.
    לגבי המכשפה מהמערב - היו לה גרביונים מפוספסים :-) הנעליים שלה היו אדומות (הנעליים שדורותי נעלה לאחר מכן).

    השבמחק
  4. אוי פאדיחות! נכון!
    רצתי לערוך את הפוסט :-D

    השבמחק
  5. בושו לכן! נעלי הפסים הוורודים הן להיט היסטרי ואני רוצה זוג לעצמי. לו רק היתה לי כף רגל צנומה ופחות טנקיסטית...

    השבמחק
  6. לו רק היית תינוקת את מתכוונת LOL

    השבמחק
  7. אני חייבת לציין שהצמידים ה"קשיחים" ממש יפים!
    אם זה היה "לגדולים" אני חושבת שזה היה מאוד יפה ועדין.
    למי שמחפשת לשים משהו אבל לא בומבסטי.

    ואגב, מסתבר שלפחות הבעיה עם התגובות שהיו בפונט מוזר היתה אצלי :P
    עכשיו הכל תקין! והאושר חזר למחוזותנו!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן