יום חמישי, 1 באפריל 2010

בשם כל החס וחלילות...

שערו בנפשכם - הסרט שרק 4 יוצא לאקרנים.

מישהו בחברת הלקים OPI החליט ששרק הוא בדיוק הסרט שכדאי להוציא לו לקים לקולקציית Brights 2010 .
מדי שנה OPI מוציאה קולקציות שונות שהקבועות ביניהן הן ה- Brights וה- Soft shades כל השאר משתנות אבל תמיד יש איזה סרט שיוצא שכמחווה מוציאים לו קולקציה[אפשר היה למצוא גם את קולקציית "אליס בארץ הפלאות" שכבר יצאה במקביל לסרט ועכשיו הזוועה הזו הקרויה שרק...]

אז ישב לו איזה גאון ב-OPI והחליט שגווני מפלצת ירוקה יהיו הטרנד לקיץ 2010....הכותרת שלי אומרת הכל .
איך אומר תקע [או שמא זה היה שקע ?] מחברת החשמל - "בשם כל החס וחלילות" . מה למען השם חשבו שם ב-OPI.

גילוי נאות : OPI היא אחת החברות האהובות עליי. באמת. זו חברה שמשקיעה בגוונים , טקסטורה ופורמולה יותר מכל חברה אחרת אבל לזה לא ציפיתי. יכולתי לחשוב על צבעים קצת יותר היסטריים לקיץ במקביל ליציאת הסרט אבל שרק כמו שרק הוא מפלצת ירוקה ופיונה היא נסיכה בלונדה שהפכה לעוגיה שמנמנה וירוקה אז יאללה נמציא קולקצייה ונקרא לה:

Forever After ....... בורינג!



אוהבות הכחולים , ירוק הקרמיט והצהוב הלא שגרתיים  ימותו על הקולקציה הזו. כל השאר , דפדפו הלאה.

 Who the shrek are you?


What with the cattitued?


Rumples Wiggings


 
Ogre the top

 Funky Donkey


  Fiercely Fiona

אז אחרי שסיימתי לפהק מהשממה ושיממון הזה אני מקווה של-OPI יהיו ימים אחרים מלאי השראה וסרטים עם קצת יותר צבע [אני יכולה לחשוב עבורם על כמה]על מנת להוציא להם קולקציות . 

בואו נקווה שלשרק לא יהיו נכדים....


4 תגובות:

  1. אני מאלה שדווקא מקווים שלשרק יהיו נכדים :)
    קולקציה מפלצתית ומקסימה!

    השבמחק
  2. אני יודעת שהרבה מאוד אוהבות את הקולקציה הזו.אני לצערי לא התחברתי :). אם תרצי אני אבקש גם קולקציה לנינים שלו.

    השבמחק
  3. רוצה! לניניו ולבני ניניו :)

    השבמחק
  4. הרגת אותי מצחוק!
    אבל לצערי את צודקת בהחלט. מילא היה לנו איזה שימר מעניין אבל הכל קרם משעמם בצבעים שראינו קודם.. :-/

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן