יום שלישי, 6 באפריל 2010

הבולשת בביקור אצל שלומית אופיר

על שלומית אופיר, מעצבת התכשיטים התל אביבית ,  שמעתי בפורומים של תפוז . השם שלה עלה כמה וכמה פעמים , מדי פעם עלו תמונות ואז לאט לאט קם אתר , והחלה מכירה ב- ETSY ומדי פעם דאגתי להציץ ולראות מה חדש.

הפעם הראשונה שרכשתי משלומית משהו ,היתה כשאמא שלי חגגה יום הולדת ופינקתי אותה בזוג עגילים מקסימים. נרשמה התלהבות , גם מצידה אבל בעיקר מצידי.

בפעם השניה כבר סחבתי את אמא שלי לסטודיו של שלומית ברחוב גרונזברג בתל אביב ויצאתי עם שלל של 3 צמידים מקסימים לי ושרשרת ועגילים לה. חייבת להודות , התמכרתי. ויש לי סיבה טובה.

מדי פעם אני חוטאת בהצצה ב-ETSY ונהנית לראות ששלומית מחדשת , יצירתית והתכשיטים תמיד קלאסיים , נעימים לעין ומעוצבים היטב. אז כשקיבלתי בפייסבוק הזמנה לקוקטייל ולהשקה של השמלות החדשות שלה אני חייבת לומר שסימנתי "אולי מגיעה", אבל מי שדחף אותי סופית היה דווקא האיש שלי , אז אם האיש מציע לאבזר אותי , שאני אגיד לו לא ?

הגענו לסטודיו הנעים  , אכלנו קצת תותים , לגמנו מים עם נענע ונכנסתי ממוקדת מטרה אחרי שהכנתי שיעורי בית באתר. ובאלבום התמונות של שלומית בפייסבוק חיפשתי בעיקר זוג עגילים שלא ראיתי בסטודיו אבל לאחר בקשה , קיבלתי את זוג העגילים המבוקש [בתמונה].


אחר כך תרו עיניי אחר זוג עגילים שיהיו יותר קלאסיים ליום יום ושיתאימו לי לכל מטרה ולכן נבחרו העגילים הללו :


ומכיון שהכנתי שיעורי בית כ"כ טוב , לא יכולתי לוותר על טבעת שראיתי באתר. מדובר על טבעת מאוד מיוחדת עם שלושה פרחים בגדלים שונים ובעיצוב שונה [מכורת פרחים אנוכי , מודה] , בדיעבד גיליתי שמדובר על טבעת שעשויה בעצם משלוש טבעות דקיקות שכל אחת נושאת עליה פרח שונה וכשמצרפים אותן יחד אז מקבלים צירוף מיוחד . בחרתי טבעת עם אבנים שחורות. קלאסי , עדין וגורף מחמאות מטורפות בתוך זמן קצר.

 מקור התמונות: האתר של שלומית ואטסי

לו הייתי יכולה הייתי קונה גם שרשראות [היה אישור מהאיש] אבל מכיון שאני אלרגית לניקל יש לי בעיה עם שרשראות שאינן זהב טהור [שוין , זה רק אומר שאדון עולם ברא אותי כשאני יודעת מה טוב - זהב!] אז נאלצתי לוותר עליהן מחמת גירוד אבל אני חייבת לומר שהן יפהפיות.

אפשר למצוא המון סוגי אקססוריז החל מקשתות מיוחדות לשיער, חגורות , צמידים , מסרקות [כלות לעתיד , רישמו לפניכן],טבעות, שרשראות ומה לא. הכל מעוצב בצורה מעוררת השראה .
קולקציית השמלות של שלומית מקסימה ביותר, ראיתי אותה גם באתר וגם בלייב אבל לא היה לי את הזמן להתעמק בהן ארוכות.החיסרון היחיד שבאמת אני רואה אלו המידות של השמלות שלא מתאימות לכל אחת [36-40] וחבל.

אז אם אתן מחפשות את המראה הנקי , הקלאסי , האלגנטי שמתאים ליום יום אבל גם לאירועים מיוחדים , אני ממליצה לכן לבקר בסטודיו של שלומית או באחת החנויות המוכרות את התכשיטים שלה . בטוחה שתתאהבו ברגע.
ולמי שלא יכולה להגיע , גרה בחו"ל או בעיר רחוקה , כדאי לכן להכנס ל-ETSY שם תוכלו להתרשם מהפריטים ולקבל את התכשיט בדואר עד הבית .

כמה זוזים ? 

המחירים למי שמעניין אותה מאוד נוחים ושווים לכל כיס .אפשר לצאת עם מספר פריטים בלי לראות מינוס בחשבון הבנק ובלי להתרושש ובעיניי זה נפלא. אקססוריז לא צריכים להיות יקרים , לטעמי הם צריכים להיות בהישג יד של כל אחת.

לסיכום - Thumbs Up!

13 תגובות:

  1. תתחדשי יש לך טעם מעולה. התכשיטים של שלומית אופיר מקסימים .

    והבלוג שלך מדליק, את נורא משעשעת.

    השבמחק
  2. תודה רבה אנונימי/ת יקר/ה ! כיף לשמוע שאהבת.

    השבמחק
  3. את שלומית אופיר אני מכירה עוד כשרק פתחה את העסק. כל החברות שלי כבר קיבלו ממני פריט שלה . אני בעיקר אוהבת לשמוע את ההתפעלות בתגובות של אנשים שרק מכירים אותה ואת פועלה. בחורה מוכשרת במינה.

    השבמחק
  4. מסכימה איתך. מאוד מוכשרת.התכשיטים שלה הם לא עוד סתם פריט , שהרי תכשיטים יש בארץ בשפע אבל יש בהם את מה שלא מצאתי באף מקום אחר וכל פריט קולע בול לטעמי וזה נורא כיף.

    השבמחק
  5. גם אני מאוד אוהבת אותה, ולא ידעתי שיש לה גם שמלות, טוב לדעת... אולי את יודעת איפה אפשר לראות תמונות של השמלות ברשת? לא מצאתי.

    השבמחק
  6. העיצוב פשוט שובה לב, חבל קצת שהביצוע והאיכות בינוניים משהו... בשרשרת שקניתי אצלה התעקם האלמנט לגמרי, והעגילים מתקלפים.
    מה שכן, אני מעריצה אותה על השיווק האגרסיבי והחכם, עם המוטיבציה האדירה ועל הצילומים המרהיבים...
    אולי זה מקור האכזבה שלי, במציאות התכשיטים הרבה פחות יפים.

    השבמחק
  7. שמלות שלה אפשר למצוא דרך הדף שלה בפייסבוק וכמובן בביקור בסטודיו.

    ולאנונימית השניה - נורא מבאס שזו החוויה שלך .אני דווקא מאוד מרוצה מהתכשיטים שלה ומיד דואגת לקחת תכשיט מוצק וחזק יחסית [ולא משנה מי המעצב] כי לכל תכשיט עדין יש נטייה למצוא את עצמו בדרך למקום טוב יותר מאוד מהר.

    השבמחק
  8. ואי, באמת דברים מיוחדים!
    ממש אהבתי את הטבעת או יותר נכון, השלוש המחוברות.
    אני לא טיפוס של תכשיטים, קשה לי לתפוס את עצמי עם כאלה. אני מעדיפה לעשות עוד קעקוע חחחח
    אבל אם הייתי מתחילה זה היה בסגנון כזה. עדין אבל מיוחד.
    תודה!

    ואגב, הפונט מזעזע יותר מהקודם.. את צריכה לחפש פונט "נקי" כזה שמתאים למסך ולא לדפים מודפסים..
    אאלט מדובר ב Times New Roman העברי.
    בכל מקרה, את הפוסט הזה קראתי דרך המייל שקיבלתי עליו ושם הוא מופיע לי באריאל :P

    השבמחק
  9. את לא תוותרי לי הא? ו...בכלל לא החלפתי פונט. את עדיין מזועזעת מהפונט הקודם :-D . היום יהיה מקצה שיפורים בבלוג ומבטיחה שזה יהיה קריא יותר.

    השבמחק
  10. תתחדשי!
    כיף לקרוא אותך
    וכדי שאפשרי יהיה להנות מהקריאה הם אפשר לבקש אותיות קצת יותר גדולות? ( וגופן יותר ידידותי למשתמש? )

    השבמחק
  11. תודה רבה! ו׳...אני עובדת על עניין הפונט במרץ רק שבלוגר לא משתף איתי פעולה. מבטיחה שבקרוב מאוד יהיה שינוי. את מוזמנת להצטרף לרשימת העוקבים/לעדכונים במייל.
    יהיה מעניין , נשבעת ! ;) 

    השבמחק
  12. מסכימה עם עניין הביצוע והחומרים: שני זוגות העגילים שרכשתי ממש לא מזמן מתקלפים ובאחד העגילים האבן פשוט נפלה...
    חבל, לא אחזור בשנית.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן