יום חמישי, 29 באפריל 2010

ליידי גאגא - תאונה אופנתית או מלכה אמיתית ?

RA RA RA RA RA , RA RA ROMAMA , GA GA OOLALA...
מה לא אמרו על הליידי הראשונה , ליידי גאגא. הכל אמרו עליה : שהיא מכה לתחום האופנה , שהלבוש שלה פרובוקטיבי ,לא סטנדרטי , שהיא גבר , שהיא קירחת ...הכל. אני טרם החלטתי מה אני חושבת על מי שמכין לה את התלבושות ההזויות הללו אבל היא בהחלט הפכה מרצונה או שלא , למובילה בתחום האופנה .

אין ולא היתה זמרת כמותה שהצליחה לעשות כזה ספין תקשורתי וכל כך הרבה רעש . תמיד תמצאו אותה באיפור הזוי [ראו תמונה עם מלכת אנגליה],פיאות שונות ומשונות ותסרוקות משעשעות עד מאוד, חצי עירומה אבל עדיין ...אני ממש מחבבת אותה. אז מעבר לעובדה שהיא חיה במכונה משומנת היטב של פרסום אני מאמינה שיש בזה משהו עם המון קסם וזה בעיקר משעשע אותי .

[נורא בא לי להגיד לה - סטפני , תתלבשי קצת!]


הרי לכם מבחר תלבושות של המלכה האם החדשה של עולם המוסיקה :










את מה דעתכם? תאונה אופנתית או מלכה אמיתית ?

אני יכולה לומר שאני דווקא בצד המלכותי .

16 תגובות:

  1. יש לה כמה רעיונות ממש מגניבים לדעתי, אז זה כבר הופך את החדשנות שלה למשהו טוב - ובכלל, כל דבר שמצליח לעשות רעש ולהביא רוח חדשה לעולם מסויים הוא טוב לדעתי.

    אבל מעבר ליתרון הזה - לא מבינה מה ההתלהבות הגדולה ממנה, חצי מהזמן היא נראה לי כמו קרקס שמתאמץ יותר מדי...

    השבמחק
  2. אוהו , היא קרקס מהלך , זה בטוח אבל היא מדליקה בעיניי. דווקא הדחיפה הזו להיות יוצאת דופן כל הזמן מעניינת ומחדשת. לא משעמם איתה בכלל . הקליפים שלה מטורפים ומדליקים בו זמנית.
    אני לא יודעת איך ולמה אבל אני ממש אוהבת אותה! :)

    השבמחק
  3. לפי דעתי היא מובילת דעת קהל - העבודה שהיא משקיעה בחזות שלה ראויה להערצה! בכל אופן מה שאני הכי אוהבת בה הוא את האיפור שלה! כל הזמן היא ממציאה לוקים חדשים, מורכבים מאפליקציות ושינוי דרמטי של התווי פנים המקוריים שלה! אני עם מסכימה עם הכותבת, היא לחלוטין מלכה.

    השבמחק
  4. אני לא מתה עלייה אבל התלבושות שלה מעניינות מאוד, היא משקיעה מאוד ובטוח המון זמן...
    אבל לפי דעתי למרות הכל היא שהיא שונה (אולי זה העניין שהופך אותה למעניינת כל כך) אבל היא כל כך שונה שמדי פעם זה מלחיץ כמו למשל הקטע עם הביצה ...

    השבמחק
  5. Hi, ϳust wanted to ѕay, I еnјoyeԁ thіs post.

    It wаѕ inspiring. Keeρ οn poѕtіng!
    My page: www.gridnet.tv

    השבמחק
  6. What's up every one, here every one is sharing these experience, thus it's fastіdious
    to read thiѕ webѕite, and I used to pay а quick
    visit this blog daily.

    my ωeblog :: Silkn Senepil Testimonials The Truth Of The Matter About Hair Removing

    השבמחק
  7. Ηi there to every , sіnce I am tгuly keen of reaԁing thiѕ
    webрagе's post to be updated daily. It consists of nice material.

    Check out my weblog ... Keep reading

    השבמחק
  8. Ηi theгe to all, for thе rеason that I am rеally keen of
    reading thiѕ webѕite's post to be updated regularly. It includes fastidious stuff.

    Here is my weblog :: similar web site

    השבמחק
  9. Quality articles οr reνieωs is the secret to interest
    the viewers to pay a quіck visit the web ρage,
    thаt's what this web page is providing.

    My blog post ... unwanted hair
    My website - http://prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    השבמחק
  10. Wow! This blog looks just lіkе my old оne!
    It's on a totally different topic but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

    my blog ... Fachbuchzentrum.De
    Also see my webpage > v2 cigs reviews

    השבמחק
  11. Hmm it ѕеems lіkе уour site
    ate mу fіrst cоmmеnt (it was supeг long) so
    I guеss I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thorοughly enjoying your
    blog. I tοο аm аn asρіring
    blog wгiter but Ι'm still new to everything. Do you have any suggestions for inexperienced blog writers? I'ԁ
    genuіnely apprecіatе it.

    Ηere іs mу ρage getsmarq.com

    השבמחק
  12. Αctually when someonе doеsn't understand after that its up to other people that they will help, so here it happens.

    Also visit my web site ... http://sportcenter-oedheim.com/News/tabid/252/EntryId/11/Zumba®-Gold-Kurse.aspx

    השבמחק
  13. I love yοur blog.. very nice сolοrs & theme.
    Did you mаke thіs ωebsite уoursеlf or did you hiгe somеοne to dο it foг
    you? Plz replу as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. appreciate it

    My webpage - http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    השבמחק
  14. ӏt looks lіke people who can't break the addiction have a much less deadly alternative. I am sure happy I got out there when I would.

    Visit my web page - green smoke coupons

    השבמחק
  15. The OBD 2007 software interface is extremely well arranged.
    The crafted in USB features a great connectivity with the laptop.


    Feel free to surf to my website :: obdii scan tool

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן