יום חמישי, 15 באפריל 2010

פצצות לגבות


כמה פעמים אמרו לך שאת נראית כמו דולצ'ין ? כמה פעמים הסתכלת במראה וראית את הזוגי של אריק, בנץ?
כמה פעמים נשברו לך פינצטות וכולן היו כעורות ולא שוות מבט ?

אז זהו! תמו הימים האלו. השיק נכנס גם לפינצטות.לא עוד עיצוב משמים ומתכתי , הסטייל נכנס גם לעולם הזה והופך את הפינצטה לאביזר ששווה וכדאי לשלוף מהתיק.

חברת TWEEZERMAN הידועה בעיצוב הפינצטות המקסים שלה , מוציאה מספר פינצטות מעוצבות חדשות ברוח מרעננת.

החדישה ביותר היא פינצטה שכל קניה שלה היא תרומה להצלת בעלי חיים. מטרה מקודשת אין ספק וכל הכבוד!
הפינצטה מעוטרת בכפות רגליים חמודות של כלבים ומזכירה את הסרט המפורסם 101 דלמטים . מדליק.







למטרה הזו השיקו גם פצירות חמודות ביותר שקנייה שלהם אף היא תשמש תרומה להצלת בעלי חיים.



פינצטה חדשה ומעוטרת נוספת היא הפינצטה לכבוד 30 שנה להיווסדה של TWEEZERMAN. הפינצטה עוצבה בהשראת ניו יורק.מצידה האחד אפשר לראות את קו השמיים של ניו יורק ומצידה השני עיטור 1980.



בין שאר הפינצטות המעוצבות תוכלו למצוא את הפינצטה היוקרתית הזו , מעוטרת אבני סברוסקי ובעלת נרתיק מהודר כראוי לפינצטה מפונפנת שכזו



עוד דוגמא של אבני סברובסקי [אבל במתינות] , פינצטה שנקראת Polka Dots ....[נחשו למה]



בין היתר תוכלו למצוא עיצובי רטרו נהדרים. הנה דוגמא לפינצטה שנקראת Dream Garden , מקסימה.




ואם בכל זאת כל אלו שלמעלה שיעממו אתכן ואתן מרגישות שאתן צריכות יותר אקשן , אתן טיפוס חייתי אז פינצטת Go Wild בעיצוב מנומר [יש גם זברה וגם קרוקודיל] היא ה-דבר עבורכן


Images source: Tweezerman


ומילה ברצינות - הפינצטות יפהפיות אין ספק בכלל. לי אישית יש בבית אחת פשוטה מתכתי ולא מושכת במיוחד שאני חושבת שביום שאאבד אותה חיי אינם חיים יותר. היא עושה עבודה מצויינת ואני ממליצה עליה בחום רב.

SHOW ME THE MONEY : $-$$$ [בין סבירסקי [לא סברוסבקי] ליקר מאוד]
ובכן , פינצטה טובה היא עסק לא זול , במיוחד אם היא מעוצבת כמו אלו.
פינצטת מיני כלבלבים -15$
פינצטת ניו יורק- 25$
פינצטת סברובסקי עם נרתיק- 100$ [!!!]
פינצת פולקה דוט - 40$
פינצטת רטרו -28$
והמנומרת-25$ אף היא

Don't go Bentz Girls! גם לגבות מגיע.

8 תגובות:

  1. אבל איפה מוצאים..?אני רוצה את הדלמטית...
    ואם כבר אז בשביל מטרה נעלה!

    השבמחק
  2. עצוב אבל רק בארה"ב. אם יש לך מישהו שנוסע או קרוב משפחה את יכולה להזמין אליו ולבקש שישלחו לך.
    מדי פעם אפשר להשיג פינצטותמעוצבות שלהם בסטרוברינט [לינק בסרגל צד] .

    השבמחק
  3. געוולד, רק בסטרוברי :( רוצה 10 פצירות דלמטיות ו-3 פינצטות, לארוז עם סרט מתנה. מקבלים רב קארד?

    השבמחק
  4. תלושים של הריבוע הכחול יש לך ? :-P
    הפצירות הדלמטיות מקסימות בהחלט והפינצטות מקסימות גם. יש נציגות של טוויזרמן בארץ אבל האמת שזה נורא עלוב מה שיש להם להציע וגם יקר אימים.

    השבמחק
  5. לא הבנתי אם הפינצטות האלה גם איכותיות יותר מפינצטה פשוטה או שמשלמים על העיצוב בלבד. אם זה קטע של עיצוב אני מוותרת בשמחה - ולא כי אני חושבת שהן לא מצודדות, אלא מפני שאם אני כבר משלמת אקסטרה כסף על עיצוב אני מעדיפה להוציא את זה על כל פריט אחר (נעלים, משקפי שמש) חוץ מפצירה.

    השבמחק
  6. אלו פינצטות סופר איכותיות. כמו שאמרתי..אם שלי תלך לאיבוד אוי ואבוי לי. אני מכורה אליה. היו לי המון פינצטות אבל זו שווה כל שקל.והאמת שקניתי אותה בערכה עם מעגל ריסים , ג'ל לגבות ,מסרק ריסים ועוד כמה דברים במחיר מגוחך של 110 ש"ח. מאז הערכה נעלמה [כנראה בגלל המחיר האטרקטיבי] והמחיר בסטרוברי די משתווה לזה שבאתר האמריקאי. אבל שווה את ההשקעה.

    השבמחק
  7. אני לא ממש טיפוס של פינצטות ובכל זאת הכלבלבים לגמרי מדברת אלי!
    סטרוברינט את אומרת?

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן