יום שישי, 9 באפריל 2010

Body Shop [world]-Spa Wizdom Morocco




בודי שופ העולמית מוציאה מספר סדרות מוצרי ספא סובבות עולם. בין הסדרות תוכלו למצוא את יפן ,אפריקה,מרוקו ופולינזיה.
מכיון ששמן הארגן הוא מרכיב חם בארץ בפרט ובעולם בכלל , החלטתי דווקא להציג את סדרת הספא המרוקנית.
קודם כל מילה על עיצוב האריזות. העיצוב מאוד אתני , מדליק ומושך את העין. זו הסדרה היחידה שהעיצוב שלה באמת קפץ לי ראשון אל מול העיניים ואני חושבת שיש בו משהו נחמד ומרגיע. בהחלט עבודת עיצוב טובה.

מעבר לעיצוב , בסדרה מספר מוצרים וביניהם 3 אביזרי קרצוף כמו כפפת ליפה , מברשת קרצוף ומסאז' וכדור ספוג - כולם כאמור ממרכיבים טבעיים .

בסדרה עצמה יש מספר מוצרי גוף ונר כמוצר אוירה. המוצרים הם אלו :

פילינג זיתים שחורים&שמן ארגן שמיועד להסרת תאי עור מתים, להמריץ את הדם ולתת מראה זוהר ונעים.


סופלה גוף אוורירי שמן ארגן&ניחוח פריחת תפוז - בקיצור קרם גוף אבל הניחוח לטעמי אמור להיות משהו יוצא מגדר הרגיל. יש לי חולשה לריח של שמן ארגן ואני מאוהבת בריח פריחת תפוז. השילוב בין השניים נשמע לי מדהים.



מי גוף [Body Mist] - מי גוף מרעננים , אף הם בניחוח פריחת תפוז.



ואחרון חביב - נר אוירה כדי שהספא הביתי שלכם יהיה מושלם . נר ארומטי [לא , לא בניחוח פריחת תפוז לשם שינוי].



מחירים - $$ סביר-סקי.
פילינג גוף - 28$
סופלה גוף - 24$
מי גוף - 16$

להשיג בסניפי הרשת בכל העולם [חוץ מבישראל כמובן. אוח...המירמור].

שורה תחתונה - קוקלצייה שנראית מבטיחה ונעימה .שווה ריחרוח!


4 תגובות:

  1. תודה על הסיקור :)
    שאלת תם (למרות שפסח כבר עבר..) - מה זה Body Mist ומה השימוש שלו..
    תודה..

    השבמחק
  2. body mist הוא בעצם מי גוף עם ריח נעים ולא דומיננטי שמתנדף מהר מאוד. הוא מאוד דומה לבודי ספלאש של ויקטוריה סיקרטס אם את מכירה. זה ריח נעים להתיז על הגוף אחרי מקלחת למשל , נותן הרגשה נעימה ומכיון שמדובר על בסיס מים זה לא דביק ולא מריח כבד.


    ומה את אומרת על הפונט ? ;)

    השבמחק
  3. אז זה סוג של בושם עדין בעצם?
    אם ככה אני לא מבינה את הפונקציה של זה, סורי חחח

    והפונט - 10!

    השבמחק
  4. תקראי לזה מים ריחניים. תחשבי שאת מזיעה ובא לך להתרענן בקיץ בניחוח עדין אבל לא בושם כבד ולא בא לך שיהיה שובל אחרייך. זה חמוד , לא יותר.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן