יום שלישי, 20 באפריל 2010

שחקן חדש בנבחרת חברות הלקים - Catrice


חברות לקים יש בשפע. רוב מכורות הלקים הכבדות כמו אמתכם [נקבה של עבד ברשותכם] הנאמנה , יודעות להבדיל מתי יש דבר חדש בשוק ששווה פירגון . חברת הלקים Catrice היא כזו. מודה , לא הגיע לידיי אפילו לא לק אחד לרפואה אבל מפשפוש מתמיד ברשת אני מגלה שאני אוהבת את מה שאני רואה.

כרגע החברה משווקת את הלקים רק בגרמניה , אוסטריה ושוויץ ......אבל למה לא לפנטז בינתיים?
החברה מציגה כעת 32 גוונים חדשים באריזה שעושה חשק לאכול אותה. ס-ו-כ-ר-י-ה! יש כאלו שיאמרו שהעיצוב מזכיר את שאנל , הדמיון הוא קל ,סביר להניח שבמחיר אין דמיון.

עבודת הבילוש שלי ברשת העלתה כמה תובנות :
א. הפורמולה נראית מצויין.
ב. מגוון הצבעים מטריף.
ג. המברשת נראית מבטיחה.
ד. מישהו פה טס לאחד המקומות הנקובים מעלה?

במקום לדבר הרבה אני אתן לעיניים שלכן לעשות את העבודה .



פשפוש מסיבי ברשת העלה את התמונות הבאות :





והרי לכם מריחה מושלמת על הבחורה  המקסימה הזו מהבלוג  Lacquerized שהסכימה באדיבותה הרבה לתרום את התמונות הללו לפוסט . תודה רבה !


Scream Peach


Sold out forever


Lost In Mud


שורה תחתונה- איי קראמבה!
להשיג : כרגיל בארצות הניכר כפי שציינתי קודם.

עדכון : מחברת Catrice נמסר לי שהלקים שלהם נטולי רעלנים  מסוג : formaldehyde, toluene, camphor and dibutyl phthalate.


And now as I promised - An English translation for my international readers.

There's a new player in nail polish world - Catrice !
As you may all know , there's a lot of nail polish brands around the world and the most addicted can notice when there's a brand that worth a good word.
I couldn't put my hand [unfortunately] on a bottle , but  I was searching the web and the blogs and I must say that I L-O-V-E what I see.
Catrice present 32 colors and textures of nail polishes in beautiful bottle . some will sayit reminds CHANEL bottles in some way and I must agree , but I think the price is kind of.... different [LOL].

In the meanwhile these are the conclusions that I got:
1.The formula looks amazing.
2.Gorgeous range of colors.
3.The brush looks interesting
4.Got a plane to catch ! - must have it all!

Instead of talking so much,  just look at the beautiful pictures of Michele from the amazing blog Lacquerized which gave me her kind permission to publish her pictures of Catrice swatches . Michele's blog is one of  my favorite blogs .Her nails always so perfect and you must be impressed by the high quality pictures that always take a "wow" out of my mouth.
So visit her wonderful blog , it worth it! Thank you michele! 

Well  , bottom line - Ay Caramba!!!! want them all! so sad that it can be reached only in Europe at this point.

And if there's anyone who can get me these , please contact me ;)

Update: Catrice just informed me that their nail polishes have no toxics like formaldehyde, toluene, camphor and dibutyl phthalate. 


24 תגובות:

  1. מדליק !
    אני אהיה בחודש הבא בשוויץ.
    אחפש את הסדרה.
    אהבתי מאד!

    השבמחק
  2. הלקים האלה נראים ממש טוב!

    השבמחק
  3. אנונימית-קחי אותי איתך לשוויץ! :-D תהני !
    VanityGirl- בהחלט נראים טוב. עכשיו רק חסר להניח את ידי על אחד מהם.

    השבמחק
  4. נראה מצויין ! האימג' ממש יפה ונראה שיש שם הרבה צבעים שיקלעו לטעם שלי :-)

    השבמחק
  5. Tuli לדעתי את תאהבי מאוד את החברה. מקווה שלאט לאט הם יגיעו גם לישראל.אני שונאת שאנחנו אחרונים בכל דבר.

    השבמחק
  6. אני יכולה להגיד שהחום ממש ממש, אבל ממש ממש, מוצא חן בעיניי? שיגיעו כבר.

    השבמחק
  7. כן , באופן תמוה צבע השוקו הזה עושה לי את זה לגמרי.
    והאפרסק הצווחן גם :)

    השבמחק
  8. זו נחשבת פה לחברה די פושטית, הידועה בעיקר במוצרים המינרלים שלה.
    טרם ניסיתי את הלקים, אבל רכשתי מספר מוצרים של החברה הזו בעבר וכולם הלכו לפח.
    אבל הצבעים בהחלט נראים יפים.

    השבמחק
  9. אני יודעת שזו חברה יחסית פושטית בכל הנוגע לאיפור. זה מצחיק אבל זו אותה חברה שמייצרת את הלקים המהוללים של אסנס. סה"כ הם עשו מיתוג חדש ללקים שלהם וגרפו מחמאות מטורפות בבלוגים . :)
    נו...מגיע להם פרגונון לפחות על אריזה יפה ומבחר צבעים מקסים.

    השבמחק
  10. בהחלט פרגון עמוק ואולי אפילו אדגום את אחד הלקים, ברגע שאראה אותם.
    האריזה מזכירה לי קצת את האריזה של CND.
    את הלקים של אסנס גם מעולם לא ניסיתי, הם תמיד נראים לי כמו לקים של ילדות קטנות. הם מאוד זולים, כך שאולי כדאי להשקיע 2 יורו באחד מהם.

    השבמחק
  11. דווחי איך הם [ואני אמשיך לקנא פה בשקט על כל מה שלא מביאים לארץ].

    השבמחק
  12. אוי, ממש אין מה לקנא. אני חושבת ש-99% מהלקים שלי אני מזמינה דרך טרנסדיזייין או אתרים אחרים ובאותה מידה אפשר להזמין אותם לישראל.
    ברור שכל מה שלא ניתן להשיג בארץ נראה תמיד יותר נוצץ, אבל דווקא בקטע של אסנס וקטריס באמת שלא מדובר פה בנצנוץ זוהר במיוחד :-)).

    השבמחק
  13. אה זה לא ספציפית אסנס וקתריס. יש המון מוצרים שאין אפשרות להזמין לארץ וחבל. לפעמים מרגיש שמבחינת מוצרים אנחנו די מפגרים מאחור וחבל.

    השבמחק
  14. נו, אבל לפחות הגיע ארצה הזבלון שנקרא H&M.. שלא לדבר על גאפ :)

    אל תשכחי, שהשוק בישראל די קטן, וליבואנים פשוט לא משתלם לייבא מותגים קטנים יחסית. כל ייבוא כזה דורש התנהלות מול משרד הבריאות, פרסום, שכר דירה.
    תראי כמה מותגים גדולים יחסית הגיעו ארצה ולא הצליחו - מייק אפ פור אבר (פעמיים!), שו אמורה, אני לא יודעת עד כמה קריולן מצליחים.. כלומר, גם כשכבר מנסים להרים את הכפפה, הרבה פעמים השוק פשוט לא מספיק גדול. ואי אפשר להאשים את המחירים הגבוהים, כי המחירים בארץ זהים למחירים באירופה.

    בגרמניה גרים כ-80 מליון אנשים, ועדיין בחרו שלא להביא הנה בכלל מותגים כמו שו אמורה ומייקאפ פור אבר, למשל. כנראה שיש לזה סיבה. גם רשת ספורה היתה פה ונסגרה (בדיוק כמו באנגליה). לאורה מרסייה רק עכשיו נכנסה, וגם אותה ניתן להשיג רק בחנות אחת בברלין. גם נארס לא בדיוק מסתובב פה ברחובות.

    השבמחק
  15. אה, ובישראל יש אפילו את סמאשבוקס, שאצלנו אין (לא שהם חסרים לי, אבל בכל זאת..).

    השבמחק
  16. טוב לדעת , לפחות עכשיו אני מרגישה פחות מקופחת :-P
    ברור לי שזה עניין של שוק וביקוש וכל הביורוקרטיה האפשרית ומצד שני לפעמים *אני* מרגישה פספוס שאין לנו מוצר X או Y בארץ שנורא בא לי שיהיה בהישג יד. מצד שני , אם הוא היה נורא קל להשגה כנראה שזה היה כבר פחות כיף ,לא ?
    המותגים הגדולים ניסו באמת להגיע וכנראה שמיתוג גרוע או פרסום ושיווק קלוקלים הרסו את המיתוג. כי למה דווקא רבלון מצליחה פה ולעומת זאת מייקאפ פוראבר לא ? קריולן ממתגת את עצמה למאפרות מקצועיות והאמת שמאק בסביבה אז הרוב ישאלו קריו...מה ?וזה ברור לי למה.

    השבמחק
  17. אבל בא-רור שאם הכל היה נגיש בארץ זה כבר לא היה כזה כייף :).

    רבלון מצליחים כי כמו שאמרת המיתוג שלהם בארץ מוצלח, המוצרים (יחסית למופה לפחות) יותר זולים ועממיים ויכול להיות שיש להם גם יבואן יותר חזק.

    אני רואה את ההתנהלות של סמאשבוקס בישראל ולדעתי האישית הם עושים את כל הטעויות האפשריות והם גם לא ישרדו.

    השבמחק
  18. מסכימה איתך בהחלט לגבי סמאשבוקס.
    טעות מספר אחת-לדחוף אותם ברשת אפריל.

    נו...שאלו יהיו הבעיות שלנו :)

    השבמחק
  19. איזה כיף שאני קוראת את הפוסט הזה מגרמניה.
    תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  20. שמחה מאוד שאהבת.תהני!

    השבמחק
  21. האם הם 3FREE? או שאולי זו ציפייה קצת מוגזמת מלקים זולים...? :-)
    נכנסתי לאתר שלהם לפני כמה ימים ולא ראיתי שם התייחסות לנושא, רק קובץ PDF שאמור לתת פירוט מרכיבים של המוצרים. ולצערי כשפתחתי אותו (פעמיים) הוא פשוט נתקע באמצע...
    תודה!

    השבמחק
  22. הצלחתי לפתוח את הקובץ באתר שלהם, אבל כנראה שהלקים האלו חדשים מדי ועדיין לא מופיעים שם.
    מה שכן, הופיעו שם המרכיבים של הלקים הקודמים שלהם, והם אינם מכילים פורמלדהיד וטולואן, אבל כן מכילים פטלאט וקמפור.

    השבמחק
  23. Mint - אני בודקת לך מול החברה. הם אמורים לחזור אליי עם תשובה בקרוב.

    השבמחק
  24. עדכנתי את הפוסט- לכל מי שרצתה לדעת בלקים הללו אין רעלנים.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן