יום רביעי, 7 באפריל 2010

Chanel - Le Impressions De Chanel Spring Collection 2010



אז נכון שאנחנו יותר מתקרבים לקיץ מבחינת הקולקציות מאשר לאביב ,אבל  את הקולקציה הזו הייתי חייבת להראות ולו רק בגלל היופי שלה. אני חושבת שמבחינת אימאג'ים חשבו פה על פרטים נהדרים . קלאסי , נקי , עדין ורך.

הקולקציה מאופיינת בצבעי אביב [נו מן הסתם] , משהו בין סיום החורף לתחילת הקיץ.











אני התמוגגתי מהקולקציה הזו ספציפית . לטעמי , בשונה מקולקציות אחרות של שאנל , היתה פה מחשבה על הפרטים הקטנים.
הצבעים גם אם נראים סטנדרטים,  יש בהם קריצה . קחו למשל את הפודרה המעלפת, זהובה , משגעת ומלאת טעם.
הלקים בקו נקי , עדין קרמי ונוח ובעיקר טבעי יותר ופחות צעקני וזרחני ממה שנראה בקיץ למשל. גם השפתונים שבד"כ לא עושים לי את זה כיון שחובבת גלוסים אנוכי , גרמו לי לדגדוג בקצות האצבעות .

כמה זה עולה לנו ?

$$$$ - יקר יקר יקר! כרגיל שאנל מיועדת למי שרוצה להרחיב את האוסף היוקרתי שלה או לפיסים [piece] מיוחדים ונדירים. בהחלט לא לכל כיס גבירותיי ,אלא אם כן שם המשפחה שלך הוא דנקנר או אריסון ואז את יכולה להרשות לעצמך ;)

סמקים - 45$
רביעיית צלליות - 56$
צללית בודדת- 28$
זוג צלליות - 32$
שפתונים - 32$ [האחד , כן?]
גלוסים- 27$
לקים - 23$
פודרה מוזהבת - 65$

אל דאגה , לא ממהרת לשבור את קופת החזיר שלי.





4 תגובות:

  1. הקולקציה באמת יפה. הצלליות והשפתונים ממש משכו אותי ודווקא הלקים לא ממש, אולי החום הכהה....

    בכל אופן, המוצרים האלה אף פעם לא מצדיקים את המחיר מבחינתי אז כנראה שגם קופת החזיר שלי תישאר שלמה :-)))

    השבמחק
  2. הלקים שלהם באופן כללי לא מפילים אבל מדי פעם יש יציאות נחמדות. המחיר מאוד מאוד יקר! אמנם מותג יוקרה אבל לתמחר לק ב-25$ נראה לי קצת מוגזם

    השבמחק
  3. יש משהו יפה כל כך באיפור חדש שממש חבל לי להרוס דברים כאלה. כל האבקות שמסודרות עם לוגו וצבעים מתחלפים...
    ליפסיט שיקבל את צורת הפה שלך ולא ישאר כמו החייל המתוח לדום שהוא לפני השימוש.

    לפעמי ממש קשה לי לראות תמונות בעיתוני נשים שבהן הולכים על ההפך ומציגים ליפסטיקים שבורים ואבקות מתעופפות לכל עבר.
    אני בקושי משתמשת באיפור אז לא אכפת לי לשמור כמעט בשלמותם את הדברים שאני מקבלת מעת לעת... (:

    השבמחק
  4. חני-מסכימה איתך. שלם תמיד נראה יפה יותר. אבל אני חייבת לומר שגם איפור שבור בפרסומות מוכר. יש משהו בשגעון הזה של אבקות מתעופפות שגורם לי פרפורים בלב.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן