יום שלישי, 27 באפריל 2010

M.A.C - To the beach collection- summer 2010

אני לא עוקבת כבר אחרי מאות הקולקציות שיוצאות מדי דקה ב- M.A.C .פעם עוד הייתי מתאמצת ,היום כבר לא. 
מדי פעם כשאני רואה קולקצייה שמוצאת חן בעיניי אני עוקבת אחריה כדי לראות אימאג'ים מעניינים ותאריכי יציאה [למרות שלא כל הקולקציות יוצאות כאן בארץ].

העיצוב של האריזות מקסים וצורח "ים" . מאוד נחמד , מאוד אסתתטי , הצבעוניות הלא מוגזמת מוסיפה חן לקולקציה ובתכלס ? מי מאיתנו לא אוהבת סוסון ים מוזהב על הברונזר שלה ;) ?

הערה :  רוב המוצרים בקולקצייה מוגבלים [ Limited edition] .

הקולקצייה הזו כ"כ קיצית ומקסימה שאין צורך להרבות במילים , רק להסתכל על התמונות [עזבו אתכם מהמחירים] :




















































מחירים מחירים מחירים :

צלליות - 14.50$
שפתונים - 14.00$
ליפגלוס - 14.00$
עפרונות עיניים - 14.50$
סומק - 18.50$
פודרה להארות - 26.00$
לקים - 12.00$
תיק MAC  To the beach - 49.90$
ברונזר קרם- 25.00$

כמובן שאלו המחירים בארה"ב ולא בארץ. אין לי מושג אם הקולקציה תגיע אבל היא תשתחרר לאויר העולם ב- 27/5/10.

Source

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן