יום שישי, 23 באפריל 2010

קריאה נרגשת ל-MAC: יש המון אפר וולקני, רוצו!



ולמי שתוהה על מה לעזאזל אני מדברת , בסה"כ מדובר על מוצר ותיק שתמיד מגיח בקולקציות מוגבלות של חברת האיפור והקוסמטיקה M.A.C .
מאק היא אחת החברות החביבות עליי ביותר , לא קונה איפור בשום מקום אחר חוץ מבחנויות שלהם. האיכות ומאות הקולקציות המתחלפות מעבירות בי ויברציות נעימות ועושות לי חשק לעוד.

כשהחלו הידיעות על הר הגעש והאפר הוולקני ששיתק את אירופה , מיד קפצה לי לראש מחשבה. למה לא לתעל את כל האפר הוולקני הזה לתכשיר הכה אהוב עליי ?! LOL .

מאק הוציאו לפני מספר חודשים טובים קולקציה שנקראה Style Black ובה היו מספר מוצרים וביניהם פילינג אפר וולקני ומסכה מתחממת אף היא מאפר וולקני . שני המוצרים מדהימים אבל את הפילינג אני נוטה לחבב יותר.

למען ההגינות אני חייבת לומר שהמוצרים על הפרצוף שחורים משחור והריח כבר משופר יותר אם כי מריח בהחלט מעושן ארומטי משהו. אבל אין ספק שהם עושים עבודה מצויינת יותר מהרבה מוצרים אחרים שפגשתי. 

הבעיה ? כמו שאמרתי למעלה , המוצרים הופיעו בקולקציה מוגבלת ולא ניתן להשיג יותר כך שמי שיש בידו/ה שפופרת של אחד מהם - תתקמצנו! 

ברשת רחשו וגעשו ואף מדי פעם הופיעו ידיעות שהמוצר ייכנס לליין הרגיל אבל מאז ועד היום אני עדיין ממתינה שמישהו במאק יתפכח ויעשה עם זה משהו. קדימה , יש לכם המון אפר וולקני ללכת לאסוף , לא חבל שיתבזבז ?

שורה תחתונה- לחפש , למצוא , לשמור.


2 comments:

  1. בהחלט מוצרים מעולים, אם כי אני חייבת לציין עוד חסרון - הם מלכלכים את האמבטיה!!

    השבמחק
  2. :-D זה החיסרון היחיד שלהם אבל לא משהו שיפריד ביני לבינם .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן