יום ראשון, 25 באפריל 2010

Must Have #2 !
























 מקור התמונה : אתר לאוקסיטן



והפעם - לאוקסיטן! אני כל כך אוהבת את החברה הזו , מבחינתי זו אחת חברות הקוסמטיקה המנצחות.

אני מכורה כבדה לסדרת ה-תפוח שקדים שלהם וקרם הפנים שלהם מככב אצלי בגולת הכותרת אבל הפעם החלטתי להמליץ דווקא לאור הקיץ שבפתח , דווקא על קרם הפנים הנוזלי שלהם עם SPF40 [גם הוא מאותה סדרת שקדים תפוח] , זהו קרם פנים להגנה מפני השמש אחד הטובים שאי פעם היו לי. 

בשנה שעבר רכשתי את מקדם ההגנה SPF50 של לנקום מסדרת Soleil . שתי מילים : ביג מיסטייק! לי באופן אישי הקרם הזה היה כבד , שומני ודוחה על הפנים ואחריו צצו חבריי הטובים שלא ראיתי מאז גיל ההתבגרות , דבר שמאוד הפתיע אותי כיון שאני בד"כ לא רגישה. 

באחד הימים שמעתי שיש מכירה מיוחדת בקניון רמת אביב על מוצרי לאוקסיטן ולכן החלטתי לראות במה דברים אמורים. יצאתי כם כמה מוצרים וביניהם המוצר הנפלא הזה.
רק מחמאות תשמעו ממני על המוצר הזה - הוא קליל, נעים , יוצר מראה חלק של הפנים , לא מלבין ולא שומני. מושלם! כמובן שאפקט ההגנה מהשמש לבהירה ומנומשת שכמותי , רק עושה טוב .
הכמות היא יחסית קטנה , 30 מ"ל אבל האמת שאין צורך ביותר מהשפרצה וחצי כדי לכסות את כל הפנים וזה נהדר וחסכוני.

"תביא קצת דינרוס.....כסף קונה את הכל...." [NOT]   (נו בסדר , זה מהשיר של אתניקס..קצת ניינטיז!)
$$ + 1/2 :


אז בגזרה בכלכלית המוצר לא כזה זול - 201 ש"ח ל-30 מ"ל .בהחלט לא זול אבל איכותי ושווה אין ספק.
אגב , למי שטרם הגיעה השמועה לאוזניה , ללאוקסיטן יש אתר ישראלי חביב ביותר שדרכו ניתן לראות את המוצרים וכמובן בכל חנויות הרשת בארץ.

שורה תחתונה- אל תשכחו להתמרח הקיץ! יש המון חלופות לקרמים עם מקדמי הגנה , אבל מבחינתי זה הטוב יותר.

3 תגובות:

  1. נשמע מעולה ! אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם ועדיין משתמשת קבוע בכל סדרת האורז האדום (מעניין אם יש גם מקדם הגנה מהסדרה הזאת). בתור מקדם הגנה אני משתמשת כרגע ב - uv פלוס של קלרינס ומאוד מרוצה ממנו :-)

    השבמחק
  2. ואו! "באת לי טוב" עכשיו עם הפוסט הזה!
    מודה, אין לי ניסיון עם מוצרי החברה.
    אני לא מהטיפוסים "המתמרחים" עד לא מזמן לא הייתי צריכה בכלל קרמים כי העור שלי די שומני אבל לאחרונה כנראה שקצת הזדקנתי (מריחה את קידומת ה 3...) וטיפולי הלייזר גם לא הועילו בגזרה הזאת..
    בימות הקיץ אני משתמשת בקרם פנים רגיל + פריימר SPF50 של מאק.
    אממה, עכשיו כשהמייקאפ שלי הוא דאבל וור זה קצת היסטרי לשים גם קרם פנים וגם פריימר...
    לא שמעתי עד היום על קרם פנים עם מקדם הגנה (הכוונה יותר מ 15..)
    אז כמובן שאשמח לנסות :)
    שאלונת, יש הנחות מידי פעם על מוצרי החברה?
    ועוד שאלה - איפה אני רוכשת אותם? רק בחנויות שלהם או שיש בסופר פארם ודומיו?
    תודה!

    השבמחק
  3. את המוצרים של לאוקסיטן אפשר למצוא רק בחנויות שלהם או בחנויות טבע ״אניס״ וברשת. מדי פעם האופן חריג יש פה ושם מבצעים והנחות. המיוחד אם את חברת מועדון . בכל מקרה זה יותר מקדם הגנה מקרם פנים , הם קוראים לזה נוזל לחות אבל זה לחוטין קרם הגנה. יש את אותו מוצר גם ללא SPF.

    Tuli - בזכותך דגמתי את סדרת האורז האדום וגם היא מדהימה בפני עצמה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן