יום חמישי, 1 באפריל 2010

קולקציית Resort לקיץ 2010 שלEssie

חברת הלקים הפופולארית Essie  משיקה לקיץ 2010 ארבעה לקים בגוונים אפעס קצת שונים מהרגיל.
לרוב תשמעו אותי מפהקת ממגוון הצבעים החוזר על עצמו שוב ושוב אבל הפעם לשם שינוי יש קצת גיוון .
Essie תיארו את הגוונים באופן הבא  :

Lapis Of Luxury-Dreamy ocean blue
Splash Of Grenadine-A playful magenta pink
Playa Del Platinum- An elegant and sheer sandy grey
 -Turquoise&Caicos-A flirty and pretty tropical aqua


האימאג' של הקולקציה משובב נפש , בחיי....

















והרי לכם הצצה ללקים עצמם שאין ספק שלא תואמים לבקבוקים באימאג' אבל נו שוין...סלחתי להם.











































מה אומר ומה אגיד? נשמע מעניין . אין ספק שEssie מנסה למנוע מאיתנו פיהוק יתר ומתקדמת לעבר עולם צבעוני יותר. במקום צבעי "חתונה" ופרנץ' עדין ומשמים סוף סוף יש קצת גיוון והכיוון הוא טוב. Essie מצטיינת בעיקר במרקמים כמו קרם ושימר , ו....זהו....קצת חבל , יש מספיק מכורות לקים שבשבילן זה שיא השיעמום. לי זה מספיק. תודה.

אני חייבת לומר שחברות הלקים בשנים האחרונות קיבלו תאוצה מרשימה והחלו להוציא קולקציות מאוד  מרגשות ומעניינות לכל לק עד שהלקים עצמם הפכו ל-Issue בקרב נשים רבות בעולם ועכשיו - המחלה התפרצה גם אצלנו בארץ ונכון לעכשיו אין לה מרפא ;-).

אין ספק שלבעלות ציפורניים ארוכות ומפוארות כל קולקצייה היא חגיגה בפני עצמה החל מהאימאג'ים המפוארים לכל קולקציה בדומה מאוד למה שעושות חברות הקוסמטיקה והאיפור היוקרתיות וכלה בסטנדים עשירים ומושכים את העין.

כן כן , לקים זו חגיגה. בעבר יכולנו לראות את האימהות שלנו מושכות את הציפורניים הארוכות שלהן ב"לקה" אדומה , היום תמצאו דיונים שלמים על לק ירוק , וכחול וגליטר [Glitter] , שימר [Shimmer], פרוסט [Frost] , ניוד [Nude] ומה לא.....תמצאו לקים בבלוגים של מכורות לקים , סווטצ'ים [הדגמת צבע של לק על הציפורן] ובקיצור - חגיגת צבעים לעיניים.

לטובת Essie אני חייבת לומר בנוסטלגיה גמורה , כי היא החברה הראשונה שגרמה לי להפסיק לכסוס ציפורניים בהיסטריה גמורה. העלייה שלהם לישראל לפני כמה שנים עשתה לנו כקהל ישראליות רק טוב . לא עוד לקים מקולפים בצבעי ורוד שקוף בחמישה שקלים אלא לקים איכותיים שהביאו עימם באופן כללי גם את חשיבות טיפוח כף היד [אני מניחה שיהיו לי עוד לא מעט פוסטים לכתוב על זה] ועל כן - שאפו.
המחיר ....אהמממ....גרם לי לרצות לקנות אותם ....אבל לא בארץ. ישנם מספיק אתרים שמוכרים את הלקים האלו בזול יותר וכפי שאני לא רוצה לקנות פריטים ב-H&M במחיר של משכון כלייה [בזמן שהם נמכרים בתפוח הגדול במחיר שווה לכל נפש] ,כך גם את הלק שלי אני רוצה במחיר סביר. אין סיבה שלק שעולה 7$ בארה"ב בכל פארם , יעלה בארץ 65 ש"ח.

היום כל מכון ציפורניים שמכבד את עצמו עובד עם הלקים של אסי וחברות מעולות אחרות . תענוג לדעת שעל מה שאתה משלם אתה מקבל איכות. כן כן גבירותיי ורבותיי , לק טוב זו לא מילה גסה - על איכות , משלמים.

אז לכל מי שמעניין אותה קולקציית RESORT תצא בקיץ 2010 , המחיר כפי שציינתי קודם 65 ש"ח לבקבוק . תהנו!

3 תגובות:

  1. בתור מישהי שלא משוגעת על אסי, אני חייבת לומר שהם מפתיעים לטובה בזמן האחרון. אני ממש אוהבת את הקולקציה הזאת ורוצה את כל הלקים משם.

    השבמחק
  2. וואו אני באמת באמת חייבת לדעת איפה משיגים לקים שלהם בירושלים
    אני מחפשת מלאמלא זמן
    אשמח אם תעני
    תודה:)

    השבמחק
  3. חן- ניסיתי להכנס עבור ולחפש באתר הישראלי של אסי
    http://www.essie.co.il אבל רשימת נקודות המכירה נעלמה וכתוב שהיא תעודכן בקרוב. אני באופן אישי מזמינה מחו"ל ואז המחיר גם הוגן בהחלט ויש לך מבחר גדול. אופציה אחרת אם את בכל זאת רוצה לקנות בארץ זה להזמין מהאתר של שור-טבצ'ניק ושם יש להם מבחר מסויים .
    http://www.drugstore.co.il/Mutag.asp?MutagId=215

    בהצלחה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן