יום חמישי, 8 באפריל 2010

הומאז' לנעלוללה- בא לי בא לי בא לי - Small accessories

את נעלוללה המופלאה והמקסימה הכרתי בפורום אבל הכרתי ממש באיזשהו אירוע חברתי . היה שלום שלום אבל בעיקר היינו עסוקות בלשמור על השקט ;) ולבלוס פנה עם שמנת אספרגוס ופרמז'ן ואח"כ גם עוגת גבינה [אלוהית!] . 

אח"כ גיליתי את הבלוג המדהים שלה והתאהבתי בה מיידית! חייבת לומר מבלי שהיא תסמיק שהיא משעשעת , צינית ויצירתית כאחד. מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלה. היא מרעננת לי את המייל בכל פעם מחדש ויותר מכל שמחתי להכיר אותה כבן אדם. היא מדהימה רבותיי [וגבירותיי] , מדהימה. הבלוג שלה מעבר לעובדה שהוא מקדם את עצמו נפלא - שווה פירגון.

אז נעלוללה יקרה שלי , הפוסט הזה הוא בשבילך :

בא לי בא לי בא לי - JUICY COTURE

ג'וסי קוטור [המגניבים יש לציין] יצאו עם מספר אביזרים מדליקים ביותר.

אז כן , גם מחזיקי מפתחות מעוצבים הם אקססוריז בימינו אנו.  ג'וסי קוטור הוציאו מחזיקי מפתחות מקסימים במלאכת מחשבת והתוצאה לפניכם . מכיון שזה פוסט על נעלולללה אז אני מקדישה לה את מחזיקי המפתחות הנעלוליים.




הצפרדע אגב היא מחווה לפוסט על עגילי הבטסי ג'ונסוןהאהובים עליי.


ו...המראה עם הפרח הכחול? מעבר לעובדה שהיא מדהימה בעיניי רק רציתי לומר ש....בא לי בא לי בא לי!



החיפושית אגב- So mine!



אז , מקווה שחיבבת את ההומאז' . תמשיכי לכתוב כמו שרק את יודעת.

*חיבוק*

6 תגובות:

  1. כל מילה בסלע, הנעלולית שולטת :-)

    השבמחק
  2. אוף, זאת הפעם השלישית שאני מנסה להגיב. לדעתי מערכת בלוגר מתנכלת אליי. רציתי להגיד לכן ששימחתן אותי ברמות קשות. ישבתי במשרד וחייכתי מאוזן לאוזן עם דמעה בזווית העין. והמחזיקונים מהממים גם הם. תזכורת: להראות לכן את צמיד הג'וסי שלי, שלא רואים כ"כ טוב בבלוג :)

    השבמחק
  3. צמיד הג'וסי שלך הוא משהו שצריך לעבור בדיקה אצלי. הוא נראה מבטיח.
    ו...בכיף! שמחה ששימחתי אותך.

    השבמחק
  4. הייי!!!!!
    גם אני ישבתי איתכן ובלסתי פנה אספרגוס ופרמז'ן ועוגת גבינה, ולא קיבלתי פוסט תמיכה:-D

    השבמחק
  5. קודם כל כי לא הכרנו לעומק. אם תגלי לי מי את , אני אגלה לך מי אני :-P

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן