יום שני, 26 באפריל 2010

Stand by your man


אני לא אוהבת גברים מתוכשטים אבל גברים עם שעונים יפים עושים לי את זה. שעון יפה על פרק ידו של הגבר שלי משתווה מבחינתי ליהלום [שקר כלשהו] עליי ;) .

וברצינות , שעונים יפים הם האקססוריז הכי טובים שגבר יכול לקנות לעצמו. גם בטימברלנד חשבו כך והוציאו קולקציית קיץ של למעלה מ-20 שעונים יפהפיים לגברים שלכן [או לגברים שביניכם שקוראים את הבולשת LOL ] .

השעונים הללו יכולים להתאים לכל גבר [בכל זאת , מעל 20 דגמים , כמה בררנים הם כבר יכולים להיות?] ובהחלט מאופיינים לטיפוסים מסוגים מסויימים.

בין השעונים הללו תוכלו למצוא את  :



הצעיר



 חובב הקדמה
 




 הספורט - אלגנט





הקלאסי






וכמובן...איך לא...המתוחכם 
 



אני מאוד מחוברת לשעון הספורט אלגנט שלטעמי יש לו מראה קצת יוניסקס ואת השעון לגבר חובב הקדמה אני בהחלט אוהבת.
טימברלנד , דוז פואה!

כמה יעלה להם ? [המחירים לפי סדר תצוגת השעונים]

$-$$$

הצעיר - 900 ש"ח
חובב הקדמה - 1200 ש"ח
ספורט אלגנט - 500 ש"ח [ מחיר נפלא לשעון נפלא]
הקלאסי - 1100 ש"ח
המתוחכם- 1800 ש"ח





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן