יום שבת, 10 באפריל 2010

To have , hold and cherish

בשיטוט ברשת מצאתי שהמעצבת החביבה עליי קייט ספייד עיצבה עגילים שאני זוממת לשים ידי עליהם בהקדם האפשרי ולא משנה איך.
 


נכון , העיצוב מאוד First Lady , ומצד שני נורא מתחבר לי. העגילים האלו  בצבע כחול Navy עם דיסק זהב 12 קראט מסביב . את אותם עגילים תוכלו למצוא אגב , גם בצבע אדום . מאוד פשוט לכאורה , אבל מלא בסטייל.

והדובדבן שבקצפת - העגילים המדהימים האלו! מי לייק!


מצד אחד מרגיש לי נורא Jacki O [פרשנות : ג'קלין{לא , לא ז'קלין} קנדי אונסיס] מאוד מתחבר עם המגבעת , תסרוקת גבוהה , נפנפוני שלום לקהל וזוג כפפות.
זה כל כך מתאים לתקופה הנוכחית ומצד שני מרגיש קצת סיקסיטיז , הווה אומר - To keep! . אם פעם היינו רואים כל דודה פולנייה עם תסרוקת אבועגלה [ככה כותבים את זה ?!] ועגילים כאלו ומגחכים , אז היום מסתבר שהאופנה תמיד חוזרת ובגדול [אולי חוץ מזו של שנות ה-80 שרוב האימהות שלנו מנסות להדחיק תמונות שלה] .

שורה תחתונה - לשבור את הקופת החזיר שלי או לא ? נורא תלוי בכן. 

העגילים העליונים יעלו לכן 38$ ואילו התחתונים עם אלמנט הזהב 45$ [בכל זאת , מעצבת].

עוד יצירות של קייט ספייד תוכלו למצוא כאן , לצערכן , אין משלוחים לארץ. 
ומי שבכל זאת ממש בוער בעצמותיה להזמין , איביי הוא מנוע חיפוש מצוין לשם כך ויכול להיות שאפילו המחירים יהיו נמוכים יותר אז שווה חיפוש.

ומילה אחרונה על Jacki O : משקפי השמש האלו....לא למות מהם ? מי שרואה כאלו איפשהו , נא להודיע במיידית!



מי אמר סיקסטיז ולא קיבל?

4 תגובות:

  1. תשמעי , זה מלא סטייל! אהבתי מאוד.המחיר באמת קצת יקר אבל נשמע ששווה לחפש ברשת אם יש להשיג.

    מצטרפת לכל אלה שהתלוננו על הפונט , עכשיו הרבה יותר טוב.

    השבמחק
  2. מקווה שעכשיו קצת קריא יותר. ותודה :)
    טרם בדקתי באיביי , אני מאמינה שאפשר למצוא.

    השבמחק
  3. הרגת אותי לגמרי בפוסט הזה!
    סורי לא התחברתי מה שכן התפוצצתי מצחוק!

    תודה על השינוי פונט.
    עכשיו גם בתגובות ובצדדים! :P

    השבמחק
  4. שמחה שהצחקתי אותך לפחות :-D

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן