יום שבת, 3 באפריל 2010

True Blood Jewlery Collection- קולקצייה נושכת

אח....True Blood , אין ספק , אחת הסדרות האהובות עליי. בתור מי שלקח לה שבועיים לראות את הפרק הראשון אחרי שכנועים מאסיביים מצד האיש שלצידי , אני חייבת להודות שאני מחכה בקוצר רוח לעונה הבאה כבר [13 ביוני הבא עלינו לטובה] . אין כמו סדרת ערפדים איכותית כדי להעביר ערב .

אז לאור ההצלחה המסחררת של הסדרה , מישהו , יותר נכון המעצב עטור הפרסים אודי בר [כן כן ישראלי משלנו...איך אומר עוגייה מארץ נהדרת: "גאווה ישראלית" אבל הפעם בלי ציניות] , ראה את הפוטנציאל באקססוריז שהופיעו בסדרה והחליט להוציא קולקצייה "ומפית" [ערפדית]  במיוחד שאני אישית ראיתי בה המון חן .

התרגום שלו לתכשיטים המיוחדים המסתוריים והאפלים משהו , היה נכון ובמקום .בקולקצייה הזו תמצאו הכל מהכל - כסף טהור , מתכות מוברשות , אבני אודם וכל תכשיט תוכלו למצוא גם בואריציות אחרות שיתאימו לכיסכם ולטעמכם.

הקולקציה כפי שמגדירים אותה היא " Collection with bite" [תרתי משמע] ובעיניי היא בחלט נושכת , עד כדי כך שבא לי להזמין משם כמה פריטים לאוסף הפרטי שלי. יש משהו מאוד אפל וייחודי בכל המדובר באביזרי ערפדים , שהרי למי שלא יודע כסף [המתכת, לא השטרות] ממית אותם ולכן הקריצה הזו בתכשיטי כסף היא מאוד מעניינת .

הנה לכם טעימה קטנה מהקולקצייה המדליקה הזו . את שאר התכשיטים תוכלו לראות באתר המיוחד שנפתח :

True Blood Jewlery









המחירים הם א-ביסלע יקרים אבל לא ממש ממש יקרים לתכשיטים ה"רגילים" יותר. המחיר נע בין 100$ ל-1000$ תלוי במתכת, באבן וכו'. הטבעות שהצגתי כאן מתחילות ב-199$ , כמו שאפשר לראות מדובר על טבעת כפולה ואבני רובי [אודם] יקרות , שנותנות מראה אלגנטי ונעים.מאוד מיוחד , Never seen before .

השרשרת עם טיפות אבני האודם הנשפכות [תמונה לפני אחרונה] לעומת זאת כבר תעלה לכם תענוג צרוף של 1,295$ אבל מה זה 1,295$ לעומת יצירת פאר שכזו ? [סתם סתם] השרשרת יפהפיה אבל המחיר בהחלט מעט מעל הרף הסביר.

השרשרת הראשונה לעומת זאת תעלה לכם רק 299$ .

לסיכום : קולקציה נהדרת ויצירתית , מאוד שונה ומאוד לא סטדנדרטית. אני נתתי לה דוז פואה!

ולמי שלא מכיר את True Blood , כדאי לבקר באתר הסדרה מבית HBO .

8 תגובות:

  1. פאק, חלק מהממים ממש! המחירים פחות, אבל ככה זה כשיש קולקציות קונספט.

    השבמחק
  2. אם את רוצה להיות מיוחדת אז קונספט איט איז.

    השבמחק
  3. אהבתי!
    שלא לדבר על זה שאני מכורה קשה לדם אמיתי.
    מה שכן, אם את מכורה קשה, ממליצה לך לקרוא את הספרים. בקרוב יוצא ה 10 ואני כולי בויברציות התרגשות!
    אם זה עוזר לך יש לי אותם ב PDF

    ואגב - מזכירה לך לשנות את הפונט :P

    השבמחק
  4. אבל אני נורא אוהבת את הפונט הזה! טוב נו...

    זה לא יהרוס לי את הסדרה לקרוא אותם? אני כולי התרגשויות מיוני !

    השבמחק
  5. עכשיו, זה כבר לא יהרוס לך כלום..
    ולמה את שואלת? ובכן כיוון שהעונות 1+2 אפשר לומר בנויות על ספר 1+2
    אבל כבר בעונה השניה הכניסו אלמנטים בכלל לא קשורים שמעורבבים בעונות אחרות. כל הסיפור הזה לדוג' של המלכה עם ביל והקרובה הזאת של סוקי שגרה אצלה לדעתי מופיע בספר חמישי בערך...
    יש המון דברים שבכלל לא קורים בספרים - ע"ע הג'ינג'ית המעלפת שאני לא מאמינה ששכחתי איך קוראים לה (דבורה אן וול, למות כמה שהיא יפה). שאגב, הסופרת אמרה שהיא מצטערת שהיא לא חשבה על הדמות שלה בעצמה :D
    בכל מקרה, כל מה שקורה בספרים זה איזשהו קונספט, אבל לא מחייב בכלל כל מה שיתרחש בסידרה בהקשר הזה.
    בספרים לדוג' כל הסיפור של מריאן הוא שולי לגמרי בעוד בסידרה הוא תפס נפח רציני.
    אגב, יש קטע שהיה בספר שכל המעריצים חיכו לראות ובסוף ויתרו עליו. חבל!! כיוון שזה בספר השני אני לא יהרוס לך :P
    בכל מקרה, בגלל שאני מופרעת ובגלל טעות לא ברורה, יש לי את כ 9 הספרים "מוקראים" כלומר, גרסת אודיו שלהם. זה קצת ענק, אבל אני מאמינה שבדיסק דואר ישראל מסוגל להתמודד עם זה :D
    וכמובן שיש לי את כולם ב PDF כמו שאמרתי וזה לא בעיה לשלוח.
    דוגרי, כשהתחלתי לקרוא (אחרי שיצאו 8 ספרים) ממש לא התחשק לי לקנות את כל ה 8. זה היה נראה לי כ"כ מסובך! ולוקח כ"כ הרבה זמן! שפשוט התחלתי ככה. ונשאבתי לתוך זה.

    וכן, הפונט הזה מזעזע לקריאה...

    השבמחק
  6. פונט משוחרר לא יוחזר! אני מחפשת פונט קצת יותר קריא. יוחלף בקרוב מאוד.
    ואני מאוד אשמח ל-PDF , לא רואה את עצמי יושבת לשמוע דיסקים.

    השבמחק
  7. תנסי את Tahoma אם את לא מתחברת ל Arial
    אולי זה יצא יותר טוב..

    אני מכינה לך הפתעה למייל.. ;)

    השבמחק
  8. יא! מחכה בקוצר רוח! :*) תודה

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן