יום שלישי, 13 באפריל 2010

Urban Decay -Summer of love



Urban Decay חברת האיפור והקוסמטיקה מוציאה קולקציית קיץ טעימה במיוחד . אני חושבת שאלו צבעים שבאמת מתאימים לקיץ ובחלקם קצת פחות שיגרתיים. הקיט המהודר כולל 7 לקים בגוונים שונים , ובמרקמים שונים. בין היתר תוכלו למצוא את :


















Shine On -Beige Sparkle
Woodstock-Radioactive Pink
Love Light-Baby Pink Sparkle
Hansbry-Bright Orchid
Magic Bus-Emergency Orange
Aquarius-Electic Teal
Psychodelic Sister-Bright Coral

מקסים מקסים מקסים!
המחיר -$$ . סביר בהחלט. 28$ ל-7 לקים (אבל שימו לב שבכל לק יש 5 מ"ל) .

בהחלט Summer of Love!



7 תגובות:

  1. מקסים.
    איך שולחים אלייך מייל אישי?

    השבמחק
  2. אפשר לפנות אליי במייל haboleshet@gmail.com

    השבמחק
  3. נראה באמת חמוד.
    אני מבינה שהאופציה היא בכל מקרה ebay...
    יש איפשהו סווצ'ים של הלקים האלה?
    ועוד משהו, את מכירה את הלקים שלהם? כי מעולם לא ניסיתי אותם ואני גם לא זוכרת שנתקלתי בפוסט עליהם אצל בלוגריות שאני קוראת..

    השבמחק
  4. נסי לבדוק באתר של אורבן דקיי [לא התעמקתי האמת] , סביר להניח שבאיביי תוכלי למצוא.
    סקרנג'י דווקא עשתה סווטצ'ים של הלקים האלו אתמול או שלשום. תני קפיצה לבלוג שלה. היא גם כתבה עליהם ביקורת די אוהדת.

    השבמחק
  5. וואו! חמוד ביותר. רוצה!

    השבמחק
  6. כן זה באמת אחד המוצלחים הקיץ!

    השבמחק
  7. הנה הסווצ'ים ->

    http://www.scrangie.com/2010/04/urban-decay-summer-of-love-mini-nail.html

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן