יום רביעי, 28 באפריל 2010

פרס השמירה על איכות הסביבה..והזוכה היא ....Zoya!






חברת הלקים ZOYA  [צפירת הרגעה: אין בארץ LOL] מקיימת מסורת שנתית ושומרת על איכות הסביבה . לכבוד יום כדור הארץ שחל לפני שבוע החליטה זויה לצאת במבצע מעניין במיוחד עבור תושבות ארה"ב מכורות הלקים. העניין הוא פשוט , שולחים להם כל לק שהוא , של כל חברה שמתחשק ומקבלים במקומם ...לקים חדשים! גאוני לא ?
השיטה היא bottle for bottle exchange .

ואני אומרת , מבורך ביותר ורצוי שילמדו כל החברות .מיחזור ואיכות הסביבה הם  מסוג הנושאים הבוערים והחשובים ואם משלבים בהם דברים טובים אז מה טוב.

אגב , חברה גדולה נוספת שחרטה על דגלה את איכות הסביבה היא חברת האיפור והקוסמטיקה M.A.C עם תכנית המחזור Back to M.A.C  , התכנית כמובן תקפה גם בישראל . מחזירים 6 אריזות של פלסטיק או זכוכית ותוכלו לקבל שפתון או גלוס במתנה.

דווקא חברת קוסמטיקה כמו ללין קצת איכזבה אותי. אמנם ללין יצאה במגמה של שמירה על כדור הארץ אבל היא מציעה בקבלת בקבוק של ללין ...עץ ריחני ....לרכב....זה שמזהם את הסביבה. זה הזמן לומר - ללין , יכולתם להתאמץ קצת יותר.
אבל בפן החיובי , לפחות הם ראו לנכון לעשות עם זה משהו וגם זו התחלה.


זה הכל , היה חשוב בעיניי לציין זאת. וזה הזמן לצאת בקריאה נרגשת לשאר החברות , קחו דוגמא , Think Green!

תגובה 1:

  1. הוצאת את המילים מהפה שלי לגבי ללין.
    השאלה היא האם הם באמת ממחרים כראוי את הבקבוקים.

    אגב, קחי בחשבון שהעברת הבקבוק במשלוח היא דבר שכרוך בשינוע - דבר שמזהם גם כן.

    לא שאני פריקית איכות סביבה - ממש ממש לא, אבל אם הייתי, הייתי פשוט משתדלת לצרוך פחות ולא ללכת אחרי חרות שמאמצות את הטרנד בצורה שטחית.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן