יום שלישי, 4 במאי 2010

שדה התיקים של נטע [או טבע פראי]

כבעלת מספר תיקים וארנקים של נטע שדה לא היתה שמחה ממני לקבל את המידע על קולקציית התיקים החדשה של נטע שדה המוכשרת וכמובן לפרגן לה בפוסט .

מדובר על קולקציית תיקים  וארנקים לכבוד אביב קיץ 2010 שהניבה עיצובים קלאסיים מאוד , לנשים מתוחכמות שרואות בתיק / ארנק שלהן אביזר נחוץ ואופנתי.אשר משלים לוק קלאסי. 

אני חייבת להגיד שרוב התיקים של נטע שדה שבבעלותי [כיאה לאישה מתוחכמת שכמותי] , הם מסוג התיקים האהובים עליי שאני דואגת לשחוק עד דק . האיכות , העיצוב והמחמאות שאני מקבלת כל אלו גורמים לי לחזור ולרכוש ממיטב העיצובים שלה. נכון שחלק מהמחירים די יקרים אבל..... בשביל זה מתחתנים לא ? :-D

אז קבלו את הקולקצייה המקסימה :












לראות ולרצות ! [ולרוץ לקנות] 

ואגב , מעבר לתיקים , חייבת להחמיא על אימאג'ים מקסימים שרק מדגישים את התיק בצורה נפלאה.

***מחירים מחירים מחירים***

מחירי התיקים והארנקים נעים בין 549  ועד 1340 ש"ח [תלוי כמובן בדגם].


את התיקים של נטע שדה  ניתן להשיג בבחנויות תיקים ובבוטיקים מובחרים. לבירור מיקום חנויות : 03-5583444 

5 תגובות:

  1. אני אקח את החום הזה, תודה :) יש תג מחיר?

    השבמחק
  2. לארוז לך למתנה? :-P

    אברר לך תגי מחיר.

    השבמחק
  3. וואו הדוגמנית גם יפיפיה!
    ובעיקר אהבתי את התיק האחרון.. כלכך אוהבת את צורת הדלי המגניבה שלו

    השבמחק
  4. נכון , דוגמנית מדהימה :)
    אני אהבתי בעיקר את הארנקים אבל זה בגלל מחלת הארנקים חשוכת המרפא שלי.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן