יום רביעי, 12 במאי 2010

"רוח נשית" בדיזינגוף סנטר

קיבלתי קומוניקט שהיה נראה לי חשוב להביא לבלוג שלי ואני מעתיקה אותו כלשונו :


"רוח נשית" מנשבת בדיזנגוף סנטר
העמותה פועלת לקידום עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות
מקיימת בזאר מכירת מותגי אופנה שהכנסותיו קודש לעמותה
דיזנגוף סנטר, 26-28 למאי 2010
בבזאר ימכרו בגדים, תכשיטים, ספרים, קוסמטיקה ואביזרי אופנה לנשים- ב 20-120 ₪

עמותת 'רוח נשית' הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות, מקיימת בזאר שמטרתו איסוף תרומות לפעילות העמותה. הבזאר יתקיים בדיזנגוף סנטר בין התאריכים 26-28 למאי 2010 ויתופעל על ידי  230 מתנדבות העמותה.

סך כל 6,000 פריטים יוצעו למכירה בבאזר ביניהם בגדים, תכשיטים, ספרים, מוצרי קוסמטיקה ואביזרי אופנה לנשים-  במחירים שינועו בין 20-120 ₪, כל המוצרים נתרמו על-ידי מגוון רחב של מעצבים, רשתות אופנה, ספרים ולייפסטייל.

בין המותגים המשתתפים: דורין פרנקפורט, דפנה לוינסון, קלאה, זיקה, נטע אפרתי, שולי,  V‏220 , הולי, דנה מור, חגית טסה, לי אייזן, לי צבילינגר, ליאת הר נוף, מירב וליאת, עוגה, ענבל'ה, ענת גילר, קום איל פו, רינבו ג'פסי, רעומה, הלן לוקאש, הלן וגלית, שיהר, שרה לנדאו, שרון גולן, גריפ, קסטרו, אנג'לי, זבוב, דרדלוקס, גלוברי סאקס, רנואר, מנגו, טריאופ, וומן אונלי, אורנה ללאו, איתי מינץ', תמרא, שלי דהרי,  גביס', חופית, הלן רובין, מיכל יבין, לי קופר, ROC‏, WOW‏ קוסמטיקס, אנה קיי, הוניגמן,  אמבין, צומת ספרים, מיס סיקסטי, ברוריה תמרוקים, מטושקה, המשביר לצרכן, עם עובד, הליקון ועוד.  

במהלך הבזאר יתקיימו גם הצגות רחוב, מופעי ריקוד, הופעות וליצנות. בנוסף יוכלו המבקרות והקונות
ליהנות מתערוכת צילומי נשים שתתקיים במתחם הבזאר במשך שלושת ימי האירוע.

לבזאר מסייעות גם רשתות ארומה וקפה גרג בדיזנגוף סנטר, חברת קסטרו שתרמה את הציוד וחברת עותק.

הבזאר יתקיים בקומה התחתונה של מתחם הדיזנגוף סנטר בין התאריכים 26-28.5.2010
בשעות 09:00-21:00
***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן