יום שישי, 7 במאי 2010

Essie Summer Collection 2010- חם , לוהט , רותח!














Essie פרסמה באתר האינטרנט שלה  את האימאג' ואת הגוונים שעומדים לצאת בקיץ הקרוב. האמת? שיחקו אותה הפעם!
אני אהבתי מאוד .

Essie לטעמי למדו ששם המשחק הוא לתת מה שקהל הנשים רוצה ואוהב והפעם נוסף על הקולקציה המקסימה, נוסף גוון ירוק לאוהבות הירוקים למינהם.

ואלו שמות :


Demure Vixen



Haute as Hello




Knockout Pout


Miss Matched


Pretty Edgy



Vermillionare



נו מה דעתכן ? לי נראה שהולך להיות קיץ חם חם חם!

את הקולקציה יהיה ניתן להשיג ברשת החל מ-1 ביוני. נקווה שגם תגיע לארץ במהרה.

7 תגובות:

  1. לפחות מאיך שהצבעים נראים לי במחשב - לא יצאתי מגדרי הפעם. הרבה יותר התלהבתי מקולקציית resort הקודמת שלהם... אבל מי יודע? אולי אחשוב אחרת אם אפגוש בלקים פיזית.

    השבמחק
  2. קולקציה פה.. הירוק לא מסחרי. לפחות לא בארץ
    אגב, לוריאל העולמית רכשה לפני שבועיים את המותג.
    אז צפו לירידת מחירים משמעותית בארצנו.
    לא מתעלפת מהאיכות אגב... במבחן עמידות לאקים שערך זמנים מודרניים , הוא קיבל ציון נמוך:)י

    השבמחק
  3. VanityGirl - אני דווקא חושבת שהקולקציה מרעננת ביותר. נכון שאין פה שום וואו היסטרי אבל הצבעים מתאימים לקיץ בהחלט.

    זיוית - הירוק פה מסחרי גם מסחרי. את עוד לא יודעת עד כמה :)
    לגבי ירידת המחירים -לא רואה שום סיכוי כזה בארץ.
    ולגבי עמידות , זה נורא תלוי בפורמולה שהיא כמובן משתנה מלק ללק ודווקא העמידות שלהם לא רעה בכלל. לאסי אני שומרת חסד נעוריי , הם היו הלק היוקרתי הראשון שלי .
    ואגב , ממתי זמנים מודרנים נהיו משהו שאפשר להסתמך עליו ? אני טוענת שאין כמו ניסיון ומראה עיניים.

    השבמחק
  4. צבעים מתאימים לקיץ - כן. אבל התחושה שלי היא שראיתי את הצבעים האלה מיליון פעם.
    לגבי העמידות - לא יודעת לגבי זמנים מודרניים, אבל עליי אסי לא עמידים כמו שכל לק אחר לא עמיד עליי. אין להם שום יתרון במובן זה.

    השבמחק
  5. ה Demure Vixen נראה מעניין. מעניין איך הוא מתקבל על הציפורניים..
    למרות שאני לא מחובבות אסי בכל מקרה..

    השבמחק
  6. זה באמת גוון שאני רוצה לבדוק.היה כתוב שהוא מעין קקאו ורדרד ...רק התיאור מעניין אותי . נחכה ונראה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן