יום שבת, 29 במאי 2010

M.A.C In the Groove collection summer 2010

עוד קולקצייה מבית M.A.C . והפעם !In the Groove

כבר אמרתי שאני לא עוקבת אחר עשרות הקולקציות שיוצאות ? Slow down M.A.C , אני מגלה כל עשרים דקות שיצאה קולקציה , זה כבר הופך להיות חומר טוב למערכון.

אז מה היה לנו כאן ? קולקציה מוגבלת מאוד [ברובה הגדול] ואימאג' לא להיט אבל די משקף את הקולקציה אם בוחנים אותו היטב.



ומה בקולקציה ?
















צלליות מינרליות [TRIO] . הפעם אני אוהבת. שילוב הצבעים מדליק בעיניי ולשם שינוי יצאו גוונים שאני ממש מחבבת.
מחיר : 19.50$


קרימשין [ Cremesheen]- גלוס קרם [דווקא אני אישית מאוד לא מחבבת את המרקם הזה] .
מחיר : 18$



ליפסטיקים : אין מה לקשקש יותר מדי על ליפסטיק . הגוונים נעים בין אפרסק , קפה ועד לסגול .
מחיר: 14$








3 עפרונות עיניים בגווני כחול , סגול שיזף וחום כולם שימרים . אוהבת.
מחיר : 14.50$
















סומק מינרלי בשני גוונים [DUO]  - נייס! מאמינה שהשילוב בין השניים יוביל למשהו טוב. אין ספק.
מחיר : .$23


מינרלייז סקין פיניש - מהמם! רוצה אחד מכל אחד! כרגיל בתחום המינרלים M.A.C מפציצה היטב ונותנת לנו פה שואו נחמד ביותר. Thumbs up!
מחיר: 28$

הקולקציה תצא בארה"ב ב-8 ליולי ובשאר העולם באוגוסט .

 מקור התמונות

תגובה 1:

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן