יום ראשון, 9 במאי 2010

M.A.C Mineralize Foundation SPF15 























לכל חובבות M.A.C  , זה בשבילכן :

M.A.C משיקה את המייקאפ החדש שלה -  Minerlaize Foundation SPF15  . [כן כן, מייקאפ עם מקדם הגנה! מצוין!]
מדובר במייקאפ מוצק חדש שמגיע באריזת קומפט אישית ונוחה ומאפשר כיסוי בינוני עד גבוה לבחירתכן.
המייקאפ הזה מספק את הלחות המיידית הדרושה לעור ומחייה מחדש את מראה עור פנים יבש וקודר תוך הפחתת מראה הנקבוביות .
המייקאפ מבוסס על ג'ל ייחודי ויוצר טקסטורה חלקה שמאפשרת הנחה קרמית ונוחה ליצירת מראה חלק ואחיד.
המוצר כמובן מכיל מוצרים טבעיים , נטול בושם ונבחן דרמטולוגית.























אין ספק שמאק משתדלים לחדש וכמה שיותר. כבר אמרתי בעבר שאני לא עוקבת אחר הקולקציות שלהם אבל כשיוצאים מוצרים שמצטרפים לליין קיים , זה בהחלט דורש בדיקה .
כחובבת מושבעת של מאק אני חייבת לומר שהמוצר הזה נשמע מפתה ומבטיח. מקווה לדגום את המייקאפ בעצמי מקרוב ולחוות דעתי.

ניתן להשיג בכל חנויות הרשת של M.A.C :קניון רמת אביב, קניון עזריאלי,קניון רננים- רעננה,קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים,קניון לב הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק וקניון מול הים- אילת.



3 תגובות:

  1. קיבלתי המלצה על מייקאפ חדש שלהם שבא בקופסה שחורה, אז יכול להיות שזה זה - אני מתכננת לקפוץ לשם בשבועות הקרובים לרענון המלאי שלי אז ינוסה בקרוב....:-)

    השבמחק
  2. יש להם מייקאפ מוצק כבר בליין הקיים אבל זה ממש ממש חדש. אם אני לא טועה המוצק הרגיל אינו עם מקדם הגנה ולא נמרח במרקם ג'ל . אם תנסי ספרי לי.

    השבמחק
  3. טוקית כבר כתבה ביקורת על המוצר הזה :)
    http://noasmolsky.blogspot.com/2010/02/mac-mineralize-spf15-foundation-review.html
    לצערי זה נשמע לי מוצר יקר ולא ממש מתאים לי (יש לי עור מעורב ובטח שלא לכיוון היבש.. :()
    נראה שנשאר עם הדאבל וור שאני לא מצליחה למצוא גוון מדוייק :/

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן