יום שני, 31 במאי 2010

Marc Jacobs Vs. Keneth Jay Lane- Yes & No


החלטתי להשיק פינה חדשה שתקרא YES&NO ובה אציג אביזרים , קומסטיקה או כל דבר אחר שהוא מאוד חם וטרנדי ומאידך את חברו שמאוד לא.

והפעם בחרתי להתחיל דווקא עם אקססוריז שמזמן לא נראו אצלי בבלוג .

uהפעם : מארק ג'ייקובס Vs. קנת' ג'יי ליין .

מארק ג'ייקובס הוא מעצב שמאוד חביב עליי , באמת . אבל לטבעת כזו לא ציפיתי . מחווה לחברת אפל או סתם הבלחה רגעית ?
ורוד מסטיק , או אם תרצו כדי שזה ישמע טוב יותר באגלית Magenta [זה עדיין ורוד מסטיק , כן?]  הוא צבע חביב לקיץ אבל החיבור ביניהם לא עושה כ"כ טוב.



באחד האתרים מצאתי תיאור שאמור למכור את הטבעת יותר טוב [בתרגום חופשי] :
"הבו לכם את הטבעת הזו במראה צעיר שמתאים  לשמלת קוקטייל וסטילטו בתוספת לתיק קלאץ' והרי לכם המראה המושלם"

NOT

נמשיך הלאה . למי שכן התלהבה מהטבעת ניתן למצוא אותה בגרסה המעודנת יותר של טבעת זהב ותפוח לבן.



הבלחה נוספת בגזרת התפוחים של מארק ג'ייקובס היא הטבעת הזו .... שאני אגיד שוב "בשם כל החס וחלילות?"
כתום זרחני עם אבני חן....[צקצוק בלשון] אוי מארק מארק....



הטבעת החיננית הזו [עם התפוח הורוד] למי שממש חייבת עולה עכשיו במבצע 39$ .






AND I THINK WE HAVE A WINNER!

בגזרת ה-YES מצאתי את הטבעת הזו , קראו לי חסרת טעם , קראו לי מנקרת עיניים [או סתם קראו לי אם אתם מתכננים הזמנה] אבל זהב ושחור עושים לי את זה. קנת' ג'יי ליין שיחק אותה בגדול. אז אולי זו לא טבעת להסתובב איתה ביום יום אבל כחובבת אבנים שחורות העיצוב מרהיב ואני אומרת : רוצים אותה?  YES YES YES


מחירה  של הטבעת כרגע במבצע - 65$ .

אז מה אתן אומרות ? מה עושה לכן את זה ?




8 תגובות:

  1. טוב, אני מתנדבת להיות נציגת הטעם הרע כאן.
    ממש אהבתי את הטבעת של מארק ג'ייקובס (את הראשונה והשלישית. פחות את זו המעודנת מהזהב)

    השבמחק
  2. את לא חסרת טעם. גם טעם זה עניין של....טעם , לא ? :)
    בואי נגיד שזו אחת מהטבעות היותר שפויות שלו. יש לו עצובי טבעות מחרידים להפליא.

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי את הכתומה. איפה משיגים פלא כזה?

    השבמחק
  4. ishim-אפשר להשיג בזאפוס או בפוליבר אבל לפי מה שנראה כרגע היא out of stock . הפלא אדב עולה 58$ .

    השבמחק
  5. אני עם וניטי.. אהבתי את הטבעת הראשונה (לא את השלישית)
    רק שאני לא ממש הטיפוס של טבעות...
    אפשר לומר שהן מעצבנות אותי על היד ואני כל הזמן מסובבת אותן "להתאמה"..
    ואם כבר התחלנו, אז כמה עולה הפלא?

    השבמחק
  6. הפלא עולה 39$ עכשיו במבצע.
    נו מה אומר ומה אגיד על טעם וריח אין מה להתווכח אבל את יודעת איך זה , אחת תגיד יפה שניה תגיד מכוערת. אני מאוד טיפוס של טבעות אם כי מעבר לטבעת הנישואין שלי והאירוסין שלי בקושי אפשר לתפוס אותי עם טבעות שהן לא אחת מאלו שהזכרתי :) .

    השבמחק
  7. אהבתי את הטבעת הכתומה, טוב, אני מבינה שיצא מהמלאי...
    האם את מכירה אתרים של טבעות גדולות שאוכל להזמין מחו"ל?

    השבמחק
  8. אנונימית- צר לי , לא מכירה אתרים ששולחים לארץ. את יכולה לנסות ולבדוק ב- zappos.com אם יש להם במלאי ואם הם שולחים לארץ.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן