יום שני, 10 במאי 2010

MARE ....וכל מילה מיותרת

אודה ולא אבוש , קיבלתי משקפי שמש מתנה על מנת להתרשם ממותג 'MARE שמשיקה רשת סופר פארם במסגרת חנויות אופטיק סופר פארם.

אני חייבת להודות שאני מאוד אוהבת משקפי שמש ולכן כשניתנה לי ההזדמנות לקחתי אותה בשמחה בשתי ידיים.

אני בעלים גאה לזוג משקפי שמש פראדה בעלות כמעט מביישת של 1300 ש"ח טבין וטקילין ולמרות שאני מחבבת מותגים אני גם מחבבת איכויות שהן לא מותגי יוקרה והתובנות שלי עם הזמן היו שחבל לבזבז כ"כ הרבה כסף על משקפי שמש שאאבד בהם ענין בשנה שלאחר מכן.
מדי שנה משיקים קולקציות ועיצובים מקסימים וחדשים של משקפי שמש ואני עוד תקועה עם הפראדה שלי שכבר מזמן איבדתי בהן עניין וחבל....


ובכן , משקפי השמש נשלחו אליי ומיד כשפתחתי את נרתיק המשקפיים ....התאהבתי עד כלות! ראשית ,  הם היו אדומים . שנית , בגלל שאני לא בחרתי אותם שמחתי שמי ששלח אותם הוציא אותי ממסגרת השחור שעד כה הייתי תקועה בה.
הסגנון הוא משקפי טייסים עם המון המון שיק , עיצוב מטריף ומשגע . פה הזמן להשוויץ שעצרו אותי 3 [!!!] פעמים לשאול איפה רכשתי אותם , מה שלא קרה לי עד היום אז כנראה שהן מאוד מיוחדות :) .

העדשות מרגישות לי מאוד איכותיות . אני לא אופטומטריסטית ולא קרובה לזה אבל התחושה בעין היתה טובה , השמש לא סיוורה אותי קשות ובסה"כ היה כיף להסתובב איתם בחוץ. אפילו דורין אטיאס לא היתה מסוגלת לתת לי "שוק" עם זוג משקפיים כאלו LOL .

והרי לכם תמונה של החבובות האלה : [תמונה ברורה יותר תמצאו בקטלוג בעמוד 14 אם זכרוני אינו מטעני]








מה ? מי ? איפה ? למה? כמה ?

אז למי שלא יודע , נעים להכיר - סופר פארם אופטיק.

רשת סופר פארם אופטיק כוללת 12 סניפים [בעתיד הקרוב יפתחו עוד]  ובכולם ניתן למצוא משקפי שמש ומשקפי ראייה לגברים נשים וילדים החל ממותגים פשוטים יחסית וכלה במותגי יוקרה.

סופר פארם מרחיבה את פעילות האופטיקה ומשיקה את סדרת משקפי השמש לנשים שאמתכם [כבר נבחו עליי לא לכתוב עבדתכם] הנאמנה ניסתה 'MARE . מותג 'MARE יכלול כ-100 דגמים במחיר מכובד מאוד של עד 399 ש"ח . סביר בהחלט לכל הדעות. מומלת בחום למי שלא רוצה לשבור את הכיס ועדיין להסתובב בחוץ במראה אופנתי צעיר ומעודכן.

ואם טרם קיבלתם את קטלוג סופר פארם אופטיק בתיבת הדואר של ביתכם אתם מוזמנים להציץ בו און ליין כאן .
בקטלוג  ובסניפי סופר פארם אופטיק תמצאו מתוגי יוקרה אהודים כגון : גוצ'י , ארמני , קלווין קליין , אדידס , פנדי,אמיליו פוצ'י ,קררה ועוד.

הידעתם ?  [פינת המידע החיוני]

השמש שולחת אלינו קרניים חמימות ונעימות אך לא כ"כ בריאות. מחקרים מראים כי רוב בני האדם מודעים לסכנות שנובעות מקרינת השמש ולנזק העור שלנו אך מה עם העיניים ? פה המודעות נמוכה יותר.
החשוב ביותר בהגנה על העין הוא החומר ממנו עשויה העדשה שכן ההגנה מקרינת UV טמונה בסוג החומר ממנו עשויה העדשה. עדשה שאיננה עשויה מחומר המסנן קרינה , גורמת להרחבת האישון ומכניסה  קרינה רבה יותר לעין.

(המידע באדיבות אופטומטריסטית סופר פארם אופטיק)


Let's talk business - How much ?

בסופר פארם אופטיק תוכלו למצוא משקפיים במחירים סבירים [כמובן בהתאם לדגם ולמותג ] . חייבת לומר שהמחירים לא בשמיים לחלק מהמותגים המוכרים והמבחר כה גדול שתוכלו למצוא משהו לטעמכם גם אם אינו מותג יוקרה מפוצץ. 
לדוגמא :

'MARE - משקפי שמש 249.99-399.99 ש"ח
ADIDAS - משקפי שמש 349-1049 ש"ח
GUCCI -משקפי שמש 749-1149 ש"ח , משקפי ראייה 799-1399 ש"ח
FENDI  - משקפי שמש 1149-2999 ש"ח [אאוץ'!!!!] , משקפי ראייה 549-1249 ש"ח
VALENTINO- משקפי ראייה 799 ש"ח
DISEL - משקפי ראייה 749-799 ש"ח

ויש עוד המון סוגים ומותגים כך שאני ממליצה לכם ללכת והליווכח בעצמכם. בסניפי סופר פארם אופטיק תוכלו לקבל ייעוץ ושירות בכל הנוגע למשקפי ראייה ועדשות מאופטומטריסטים מוסמכים בלבד .

****ובונוס קטן למי שהגיע עד הלום**** - לרגל השקת הקטלוג , יוצאת סופר פארם אופטיק במבצע 1+1 על כל סוגי המשקפיים : שמש וראייה (הזול מביניהם).

שיהיה קיץ נעים [לא מסנוור] ומלא שיק!

2 comments:

  1. תתחדשי יקירתי ! נראות חמודות מאוד :-)

    השבמחק
  2. תודה יקירה!הן יותר מחמודות [הצילום שלי לא להיט] אנחנו עוד חייבות לשוחח :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן