יום שני, 17 במאי 2010

OPI Swiss Collection 2010



*התעלפתי*


OPI מכים בזה אחר זה שוב ושוב ושוב מה שגורם לי לכתוב אינספור פוסטים מרנינים.

כן כן , מסתבר שגם לשוויצרים מגיע. אחרי קולקציית ספרד והנוג קונג מגיע תורה של שוויץ. והאמת ? זו קולקציה שהצליחה להפיל אותי מהרגליים. אם חשבתי ש-OPI לא יכולים להגיע גבוה יותר מסתבר שטעיתי.

מדובר על קולקציה מרהיבה של 12 לקים שלדעתי אין צורך לדבר עליהם הרבה אלא רק לראות , להתעלף ולחזור להכרה [ושוב להתעלף] .


ואלו שמות : 



  • I’m Suzi & I’m a Chocoholic
  • From A to Z-urich
  • Color So Hot it Berns
  • Just a Little Rösti at This
  • William Tell Me About OPI
  • Ski Teal We Drop
  • Diva of Geneva
  • Lucerne-tainly Look Marvelous
  • Glitzerland
  • Yodel Me on My Cell
  • The Color to Watch
  • Cuckoo for This Color































































































































אח...נחת.... 


תארזו לי הכל בבקשה ! 



6 תגובות:

  1. נראה לי שגם אני לא הייתי מתנגדת שיארזו לי כמה...

    השבמחק
  2. להגיד להם לארוז לשתינו ? :-D

    השבמחק
  3. התכוונת לשלושתנו.......:-D

    הקולקציה הזאת נראית מדהימה, גם אני נפלתי כשראיתי אותה. מחכה כבר לראות את הסווטצ'ים ואז כנראה נצטרך לחשוב מאיפה מזמינים......

    השבמחק
  4. ואי ואי ואי נראה מבטיח!

    השבמחק
  5. איפה אפשר לקנות את הלקים שלהם בישראל ???

    השבמחק
  6. את יכולה למצוא לקים של OPI בסניפי נייל סטודיו.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן