יום שלישי, 1 ביוני 2010

מתי "לבשת" לאחרונה מנגו בשל או חמוצית ביישנית?

איזה נחת עשו לי בחברת קרליין שאיפשרו לי להתנסות בשלושת הגוונים החדשים שהושקו לקראת הקיץ. 
אז ישבתי ובחנתי את הצבעים , בהיתי בבקבוקים ואז ניגשתי לעבודה. ביקורת כנה לפניכם , ראו הוזהרתם :-P .

הלקים הם חלק ממניפת הצבעים של קרליין שמונה כיום 32 גוונים. שלושת הגוונים שהצטרפו הינם גוונים חדשים .

נתחיל עם הגוונים: נפלאים ! , השמות שהדביקו להם מאוד מדוייקים. תמצאו שם ללא כל ספק מנגו בשל [367], חמוצית ביישנית [363] וכתום רענן [375].  הצבעים בתמונה מאוד נאמנים למקור לדעתי  :



המרקם :  קרם בגימור מבריק . כמי שיש במגירה שלה בעיקר לקים יוקרתיים של חברות מובילות מחו"ל לא היו לי ציפיות גבוהות ושמחתי להתבדות.
כבר בשכבה הראשונה הלק נראה אטום ואני כפרפקציוניסטית מעדיפה שתי שכבות על מנת ליצור מראה מושלם. הלק מבריק דיו ומתקבל מעולה על היד . פורמולה מ-ו-ש-ל-מ-ת. לא נופלת מאף פורמולה של חברות אחרות ואולי אף מתעלה על חלקן.

עמידות : מאוד מאוד מאוד עמיד . לא סתם בחרו לסדרה את השם EVERLAST . אחרי המריחה שטפתי כלים , לשתי בצק עם הידיים ועשיתי כל דבר אפשרי שיכול לשחוק לק . הלק הזה לא זז מילימטר ואפילו לא נראו סימני שחיקה בקצה.
*הלם נרשם פה*

העיצוב : את העיצוב של הבקבוק אני פחות אוהבת ואני חושבת שיש כאן מקום לשיפור עצום , במיוחד בכל הנוגע לידית שאני באופן אישי מעדיפה ידיות עבות וקצרות [אבל היי , זו אני...] לשם הנוחות . 

מחיר : יש כאן בהחלט תמורה מצויינת למחיר. הלק נמכר כעת במחיר הכרות של 14.99 ש"ח. לא מחיר מופקע להשקיע בבקבוק לק והמשמח הוא שזה נעשה במחיר שווה לכל כיס. אל תשכחו שתמיד יש מבצעים.

יתרון : ישראלי , כחול-לבן ! ויתרון נוסף ואדיר שתמצאו בתוך הלק - מחזק ציפורניים. דבר נהדר למי שלא רוצה למרוח שכבות על גבי שכבות וכן רוצה לשמור על ציפורניים חזקות ומטופחות.

מה אני לובשת כרגע ? [לבקשתה של שרונה]

כרגע אני לובשת את המנגו הבשל [367]- בבקבוק הוא נראה כתמתם עמוק ועל היד הוא מתקבל יפהפה בתוך הבית הוא נראה אדמדם חיוני , קיצי , בהחלט מנגו או משמש בשל ובחוץ כתמתם משגע. אני כמובן מורחת לק בסיס ומעל הלק הצבעוני טופ קואט איכותי .



לאוהבות האדומים אני ממליצה בחום רב על החמוצית הביישנית...אח.....איזה צבע מקסים. ביישנית היא לא , אלא דווקא מאוד רומנטית וסקסית :) .

לסיכום : למרות שלא הלך לנו באירווזיון, אני מרגישה שלקרליין מגיע דוז פואה! על השיחוק הענק ,על שינוי הפורמולה ועל 3 הגוונים קיציים , מרעננים ומלאי שיק.

 So....Don't just stand there - Go shop!


12 תגובות:

  1. הגוונים נראים יפים מאד! אולי תצלמי אותם עליך, בשביל החבר'ה?

    השבמחק
  2. ניסיתי. לדעתי המצלמה עושה להם עוול. אני אנסה להצלם כמה תמונות ולעדכן את הפוסט יותר מאוחר.

    השבמחק
  3. הצבעים נראים מקסימים !

    לא ניסיתי עדיין את אלו, אבל כמו שאמרתי לך אז, ניסיתי כמה לקים שלהם ולגמרי הופתעתי לטובה מהפורמולה שלהם !

    דרך אגב, הפורמולה היא נטולת הרעלים ?

    השבמחק
  4. Sharona- רצית , קיבלת. תמונה של המנגו הבשל עליי.

    Tuli - תודה יקרה. לגבי רעלים אני אבדוק מול קרליין ואעדכן. הפורמולה מאוד מאוד מפתיעה.פרפקט!

    השבמחק
  5. הי!
    אשמח גם כן לעדכון בנוגע לפורמולה.
    תודה!

    השבמחק
  6. Ultra - פניתי לקרליין. ברגע שתהיה לי תשובה אעדכן :)

    השבמחק
  7. טוב אז התפתתי לבדוק את העניין...
    רכשתי את 361 שהוא אדום-כתום ניאוני ואת ה 375 שגם את דגמת..
    בהתחלה חשבתי שהשמות שקראת להם הם השמות האמיתיים שלהם..
    silly me :]
    בכל מקרה אצלי הם התקבלו קצת פחות אטומים. 2 שכבות ולא אטום לחלוטין כמו שאני אוהבת (3 היה כמעט מושלם ובסופו של דבר מספק..)
    אני חושבת שזמן הייבוש שלהם קצת יותר ארוך ממה שאני רגילה.
    לגבי השאר אעדכן כשיהיו לי רשמים :)

    השבמחק
  8. אולי צריך לבקש מקרליין להדפיס את השמות האלו על התחתית. זה דווקא מדליק.
    אצלי הם התקבלו מאוד מאוד אטומים אחרי 2 שכבות והיו מושלמים. לגבי זמן ייבוש , אני תמיד מורחת באופן מיידי מייבש לק אז לא התוודעתי לזמן הייבוש אבל קחי בחשבון שבקיץ זמן הייבוש של הלקים ארוך יותר [הידעת?] . ממליצה לך לייבוש זריז לטבול את הידיים בקערה עם מים וקרח. מזרז פלאים ומקשה את הלק [ למדתי את זה מהסרטון של קונאד].

    השבמחק
  9. שמעתי את הקטע עם הקרח. האמת שאני לא מחזיקה קרח בפריזר ובכלל פותחת אותו בערך פעם בשבועיים אז אני לא ממש בטוחה מה יש בפנים...
    לדעתי יש שם 2 ככרות לחם שכדאי לזרוק חחחח

    בכל מקרה, אחרי שישנתי על זה (ליטרלי.. אני אחרי שנץ מאוחר..)
    החלטתי שאני לא אוהבת את התוצאה שהתקבלה (3 שכבות), גילוי נאות בשלב זה שמתי אותן רק על אצבע אחת...
    אז עכשיו שמתי על 2 אצבעות נוספות רק 2 שכבות והגעתי למסקנה שאני פשוט לא אוהבת את הכתום הוא חסר עניין בעיני. אם בהתחלה הוא היה נראה לי ניאוני כזה, עכשיו הוא נראה לי חסר ברק להחריד.
    לעומתו האדמדם דווקא נחמד. לא בדיוק הסטייל שלי וקשה לי לראות את עצמי מסתובבת איתו (אולי דווקא בגלל זה אני אנסה אותו תיכף על כל האצבעות..) ואני חושבת שאני מעדיפה את ה 3 שכבות על ה 2..

    השבמחק
  10. Paragraph writing is also a excitement, if you be familiar with afterward you can write if not it is difficult
    to write.

    My blog post; free online movies
    Also see my page: free movies online

    השבמחק
  11. Write more, thats all I have to say. Literally, it
    seems as though you relied on the video to make your
    point. You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos
    to your weblog when you could be giving us something enlightening to read?


    my web page ... flat stomach guide

    השבמחק
  12. Wow, this piece of writing is nice, my sister is analyzing these
    things, therefore I am going to tell her.

    Also visit my weblog: flat stomach guide

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן