יום שני, 7 ביוני 2010

מה את עושה כשאת רוצה לקחת את דג שלך לטיול ?


כמה פעמים שאלתן את עצמכן "מה אני אמורה לעשות אם בא לי לטייל עם הדג שלי "? [תודו שאפס פעמים] , אבל מישהו חשב על זה עבורכן! והפעם פינת המוזרויות . כאוהבת תיקים מצאתי ברשת מספר רב של תיקים מוזרים על גבול ההזויים ובעיקר משעשעים במיוחד. חיוך בתחילת השבוע עוד לא הרג אף אחד :)

אז הרי לכם הפתרון לטיול עם חיית המחמד שלכן הלא היא....דג!
















על משקל השקיפות מצאתי גם את התיק הזה , נורא 007 נשי , נערת ג'ימס בונד או ג'ימס בונדית . בעיקר אומר
Don't Mess With Me























הלאה. כמה פעמים רציתן לאחסן את הדברים שלכן ב....פרצוף של מישהו ? אני חייבת לומר שזה אחד התיקים שזעזעו אותי הכי הרבה.... מה למען השם חשב מי שעיצב את הדבר המחריד הזה ?



















אחרי שסיימנו להזדעזע , קבלו תיק חינני ונחמד בצורת של קופסא TAKE AWAY של סיני. מדליק וחמוד. How Cute Is That ?



















והזוכים בתואר המוזרים ביותר עד לרמת שלמו-לי-ולא-אראה-עם-דבר-כזה-בציבור [קולות תופים]

























מה זה למען השם???? זה כפפה? זה תיק? לא זה.....כפפתיק! אל אלוהים.....




גם התיק המאוד פמינסטי הזה לא נעלם מעיניים. תודו שזו הברקה לא רעה























ועל זה אין לי מילים. הרעיון נחמד , הביצוע כמעט מוצלח רק שנראה שמשהו התפספס שם. shame shame....























ואחד לפני האחרון הוא רעיון מה לעשות עם המקלדת הישנה שלכם. לארוז יפה בסרט ולשלוח לי. אני אסתובב עם היצירה הזו בגאון!
























ונקנח בתיק מאוד קיצי ועכשיו בצורת אבטיח פלסטי....מי לא היתה רוצה כזה ? הא?

































6 תגובות:

  1. אכן תיקים הזויים :-) אבל אהבתי את המקוריות, יש כמה רעיונות ממש יפים !

    השבמחק
  2. היו עוד כמה אבל הם היו ממש ממש הזויים אפילו עבורי :-P

    השבמחק
  3. וואוו איזה תיקים! באמת כל הכבוד לרעיונאים, ולמבַצעים הנועזים שהוציאו תחת ידיהם תיקים שהם יותר מאשר "לראותם בלבד".

    אהבתי! תודה :)

    השבמחק
  4. ממש אהבתי את תיק המקלדת. גם את התיק עם היד אהבתי, אם כי לא הבנתי איך בדיוק מסתובבים איתו (מה, בלחיצת יד?)

    השבמחק
  5. Mint- חתיכת רעיונאים....הותירו אותי פעורת פה בחיי. שמחה שאהבת ונהנית.

    VanityGirl- זה התיק הכי יפה בעיניי. התיק עם היד הזוי מארץ ההזויים. וכן...כנראה בלחיצת יד .

    השבמחק
  6. אכן תיקים הזויים :-) אבל אהבתי את המקוריות, יש כמה רעיונות ממש יפים !

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן