יום חמישי, 10 ביוני 2010

שיק קיצי - קולקציית הקיץ של ארנקי עמנואל

כפי שכבר כתבתי פה פעם, אני חולת תיקים מושבעת וכשאני רואה תיק יפה או ארנק יפה אני מתמלאת שמחה על היצירתיות שיש לנו פה בארץ ועל האיכות הגבוהה. אם תשאלו אותי לא ברור לי למה חלק מהנשים זורקות כסף על התיקים הכעורים [ממש ממש כעורים] של לואי ויטון ולא קונות את התיקים שיש כאן בארץ. תענוג צרוף.

קולקציית קיץ 2010 של ארנקי עמנואל כוללת תיקים וארנקים ליום ולערב במגוון רחב של סגנונות משגעים.חלק מהפריטים בקולקציה הינם מוגבלים . המראה הכללי משלב השראות ואלמנטים מהטבע ועד לרחוב הפשוט.

בקולקציית הערב תמצאו ארנקים ותיקי כסף קלאסיים יותר ובמראה מתוחכם. ואם בארנקים אתן חפצות , תוכלו למצוא מגוון עצום של ארנקים לצד תיקים במראה בוהמי ובגוונים קלאסיים של שחור זהב וכסף ובגווני גלידה בוהקים כמו ירוק , טורקיז, כאמל ועוד.

הנה כמה דוגמאות ממה שמצפה לנו העונה :
























אני חושבת שאני יכולה להכתיר את התיק הזה כהכי יפה {בעיניי} בכל הקולקצייה . לארוז יפה למתנה ולשלוח לי. תודה.











































































































כרגיל דוגמנית יפה , תיקים מוצלחים. נהדר!

המחירים : ארנקים :220-390 , תיקים : 650-1100 ש"ח . 


9 תגובות:

  1. מדליקים.אהתבי את רובם. איפה אפשר להשיג ?

    השבמחק
  2. ברשת ארנקי עמנואל : שינקין 5, דיזינגוף 246, קניון מלכה, קניון הנגב, קניון הזהב, רשת בגינדה, ארנקי שולה ובכל החנויות המובחרות.

    השבמחק
  3. מאנונימי לאנונימי נראה לי שקיבלת תשובה. :)

    השבמחק
  4. אז מה, השנה יהיו תיקי ענק? באסה :(
    אני אוהבת תיקים קטנים וקומפקטים ורצוי עם הרבה כיסים (מוחבאים ;))

    השבמחק
  5. כן יש אופנת תיקי ענק השנה לשמחתי [או לצערך] אבל זה לא אומר שלא תוכלי למצוא תיקים שמתאימים למה שאת מחפשת.:)

    השבמחק
  6. אני עדיין לא יודעת אם אני מחפשת..
    בעקרון אני לא.. כי את התיק שלי קניתי לפני פחות משנה
    ואני נוטה לא לקנות יותר מתיק בשנה (הכוונה תיק ליום יום שיכול לשמש גם כתיק מספיק אלגנטי)
    הסיבה לזה היא גם שאני שונאת להעביר דברים בין תיקים אז עדיף לי אחד שישמש אותי עבור הכל...
    אבל עכשיו כשאני מתכננת לי על קינדל ליום ההולדת (אוקטובר..) יש מצב שאני "יאלץ" לקנות תיק שיתאים גם לו...

    השבמחק
  7. מה עם תיקי קש הקיץ- הם משתלבים מדהים ואני מאוד אוהבת אותם, מה דעתך עליהם?

    השבמחק
  8. תיקי קש הקיץ הזה חזרו לאופנה ובגדול. לראיה את יכולה להכנס לכל סניף של ללין ולמצוא אותם.
    יש לי פוסט בנושא , את מוזמנת לערוך חיפוש , הוא בהחלט מהנה :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן