יום שני, 14 ביוני 2010

ויויאן ווסטווד מעוררת פלצות


אמנם שזה מסוג הפוסטים שאני יכולה בקלות למצוא אצל נעלולה אבל מזוועה כזו היה קשה לי להתעלם .

אין מה לומר על הנעל הזו....לא כי אין מה לומר אלא כי פשוט לא נשארו לי מילים. שוק. הלם.תדהמה. ויויאן ווסטווד -Big No No!

ואני תוהה לעצמי , כשהיא עיצבה אותה , היא באמת חשבה שיצאה לה יצירת אמנות או שזו דרך ללגלג על צרכניות הנעליים הכפייתיות ?


הנעל אפילו קיבלה שם אמן - Anglomania wing [ויויאן יקרה , הבעיה טמונה במילה Mania].

כך או כך , הנעל הזו תעלה לכן 202.91$ . מחיר פעוט לעומת "יצירה" שכזו על רגליכן החטובות.





Source

10 תגובות:

  1. הרבה פאקים יש פה. ראשית, הסוליה נראית לי כמו מתכון בטוח לפריצת דיסק, כי כל המשקל הולך על הקשת. חוץ מזה, Irregular Choice עשו נעל הרמס לפני שלוש שנים כבר, ממתי ויויאן לא מקפידה על המקוריות?

    בכל מקרה, בנעלי בינגו הן במבצע עכשיו ועולם 531 ש"ח בלבד, אם מישהי מעוניינת.

    השבמחק
  2. אם מישהי מעוניינת בהן למופע דראג אני מניחה שהתכוונת .... LOL

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחח
    מגניבות לגמרי!
    הקטע שמפריע לי מאוד הוא העקב...
    ואין ספק שאם הן היו בכחול ופחות פלסטיקיות הייתי ממש מתלהבת!
    ועדיין לא הייתי משלמת על זה 200$..

    הסיבה שזה כ"כ נראה לי מגניב שזה מזכיר לי את הסרט המצויר הרקולס!
    אחלה סרט.

    השבמחק
  4. אני דווקא אהבתי אותן. פלטפורמה פלסטיקית בוורוד פוקסיה- הן לא מתיימרות להיות משהו חוץ מטראש, וזה כל היופי.

    השבמחק
  5. טראש במקרה הזה הוא אנדרסטייטמנט.
    לתצוגות אופנה מילא , אבל ללכת איתן ברחוב ?
    NOPE

    השבמחק
  6. הנה! הרמיס!

    http://www.filmdope.com/Gallery/ActorsS/19505-25018.gif

    http://mountolympusstables.webs.com/Hermes2.jpg

    http://media.photobucket.com/image/Hermes%20hercules/BennyBenz3000/Disneys%20Hercules/Hermes.jpg

    השבמחק
  7. גדול , זו הולכת להיות תמונה השבוע שלי! איזה חמודי!

    השבמחק
  8. נכון? בראש שלי היו הכנפיים האלה משהו חיובי.
    וזה התקשר לי עם כחול (בהתחלה חשבתי של הפגסוס)
    ואז אח שלי אמר לי שהוא חושב שזה היה "השליח הזה" שלא זכרנו איך קוראים לו בכלל...
    מזל שיש גוגל ;)

    השבמחק
  9. לא נראית אפילו קרוב לנעל של מעצבת על ולא קרוב לנעל שעולה 200 דולר!

    השבמחק
  10. הן לא איכס, רק בדיחה על חשבון הרוכשים.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן