יום שלישי, 29 ביוני 2010

הבולשת בודקת כחול לבן : Careline Biogenic Makeup



לא פעם אני מוצאת את עצמי נעמדת מול סטנד של מייקאפים של חברות יוקרתיות ,קונה מייקאפ במחיר עתק ומתאכזבת .
אני בעיקר מתאכזבת מהגוון הלא מתאים שבאופן מפתיע תמיד מתאימים לי בתאורת פלורסנט מזויעה , מתאכזבת בגלל המחיר ומתאכזבת מהמראה המקומח שהופך אט אט למבריק בגלל האקלים הישראלי הלא חביב בעליל לאחרונה.

הציעו לי להתנסות במייקאפ המחודש של קרליין מסדרת Bio Genic הנושא את השם Bio Genic care& glow ולהשוות אותו אל מול מייקאפ של חברה אחרת שיש לי בבית . אני חייבת לומר בפה מלא שהייתי מאוד מאוד סקפטית . מילא לקים של קרליין אבל על איפור לא חשבתי  שאשנה את דעתי כ"כ מהר, בטח לא על מייקאפ שאני משתמשת בו כבר כמה שנים.

לקחתי "סיכון" והחלטתי להתאפר איתו לחתונה . ההבטחה היא עמידות ל-16 שעות. רצה הגורל והיה היום הכי לח עלי אדמות במקום הכי לח עלי אדמות אבל בגלל שהמראה שמתקבל הוא מאט , אני חייבת לומר שהמייקאפ לא זז ולא הייתי מבריקה.
לגבי 16 שעות - לא הייתי ערה 16 שעות בשביל לדווח אבל במספר השעות שהוא היה עליי הוא היה מצוין.
המייקאפ מתקבל בצורה חלקה , לא רואים אצלי נקבוביות פעורות [אין לי גם כך מי יודע מה] והמראה שמתקבל אחיד וקורן כפי שמובטח.
קיבלתי המון מחמאות על מראה העור שלי [הוא בעיקר נוטה להבריק , עור מעורב] , רוב האנשים שאלו מה שיניתי . העור היה נראה זוהר ,חלק ונעים , לא פודרתי מדי , לא שפכטלי מדי . עבדתי בשכבות עד לקבלת הכיסוי שרציתי והכיסוי גבירותיי - מושלם!

המייקאפ הזה פותח לאישה הישראלית ולפי תנאי האקלים בישראל ונוצר מייקאפ מושלם לאישה הישראלית המושלמת. תענוג.

קצת מפי היצרן :
"סדרת מייקאפ ביוג'ניק החדשה מבוססת על טכנולוגיה חדישה המכונה Silogenic שתוצאתה אפקט זוהר הודות לשילוב כמה מרכיבים ייחודיים :
1. שילוב של סיליקונים מצופים בפודרה ופיגמנטים מצופים סיליקון המעניקים מראה זוהר במיוחד.
2. קומפלקס לחויות שדומה בהרכבו ללחות הטבעית של העור.
3.מרקם ייחודי ואוורירי המעניק כיסוי מושלם אך קליל."

עד כאן דבר היצרן :)

פלוס נוסף : הוא היפואלרגני וכמובן בעל מקדם הגנה SPF18  ויש לו ריח טוב [אפילו מאוד] והמשאבה שלו נוחה וחסכונית.


השתמשתי בגוון מספר 113 שהתאים לי כמו כפפה ליד [אני צהובה משהו] ולא גרם לי לפרצוף כתום גזר מדי או ורוד  כעגבנית סמוקה מדי כמו שחלק מהמייקאפים היו גורמים לי להראות.

ולסיום סיומת....הדבר החשוב והמעניין - כמה זוזים ?

מחיר : לרגל ההשקה מוצע המייקאפ במחיר הכרות נפלא של 69.90 ש"ח. עם יד על הלב ? מתי קניתן לאחרונה מוצר מצוין במחיר שכזה ? [מחירו הרגיל הוא 165 ש"ח ל-30 מ"ל] .

בקיצור , אם קצרה ידכן במזומנים או בדיוק הסתיים לכן בקבוק של מייקאפ אני ממליצה בחום רב לנסות ולבדוק את המייקאפ החדש בסדרה הזו של קרליין לפני פנייה לאופציות היקרות להחריד , לא תמיד זה שווה את המחיר .

לסיכום - שווה עוגיה.

9 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. יפה. טוב לדעת..
    בדיוק עברתי מיוקרתי (דאבל וור) לפחות יוקרתי (קולורסטיי)
    ואכן מדהים כמה זמן שילמתי על משהו יקר שלא היה לגמרי זה, ואז כשירדתי בחצי המחיר פתאום זה זה לחלוטין!

    השבמחק
  3. ועל זה נאמר : לא כל מה שיקר בהכרח גם איכותי.

    השבמחק
  4. זה המייקאפ שאני משתמשת בו. מה שאני אוהבת בו זה שהוא נמרח מעולה, בצורה אחידה וקל לטשטש אותו. גם אני קיבלתי לא מעט מחמאות בזמן שהשתמשתי בו. והמחיר? בונוס נוסף! :-)

    השבמחק
  5. מה הגוון הכי בהיר שלו?

    השבמחק
  6. אנונימית - אברר לך ואכתוב לך כאן בתגובות כשתהיה לי תשובה.

    השבמחק
  7. אנונימית יקרה - בדקתי לך ונאמר לי כך :
    סדרת ביוג'ניק עוברת שדרוג ויזואלי . בביוג'ניק העמיד הגוון הבהיר יותר הינו 601 . בסדרת ביוג'ניק מטפח הגוון הבהיר ביותר הוא 111 .
    בנראות החדשה ביוג'ניק עמיד נקרא STAY LONG וביוג'ניק מטפח נקרא CARE&GLOW ומספרי הגוונים כפי שכתובים כאן ללא שינוי.

    תהני!

    השבמחק
  8. מבקשת עזרה קרליין שינתה את הסידרה היישנה של המיי קאפ ,,,,השתמשתי במיי קאפ ישן שמספרו 204 ואני נורה אוהבת אותו ,,,,,,,,מה הסידרה החדשה של המיי קאפ החדש שעבר מ-204.....באיזה מספר עכשיו אני צריכה להשמש אשמח לשמוע תגובה

    השבמחק
  9. היי יפה , שאלו את אותה שאלה מתחתייך . אני ממליצה לך לגשת לעמדת קרליין באחד הפארמים ולבקש עזרה מהדיילות.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן