יום חמישי, 3 ביוני 2010

CHANEL | J12 Marine

גברים זה הפוסט האולטימטיבי עבורכם. אל תלכו לשום מקום.

שאנל הולכת על שעונים לגברים ובגדול. על הפרק עומד שעון צלילה J12 Marine  שכבר קיים מספר שנים בקולקציה והפעם הוציאו לו קולקציה מתחדשת. לו הייתי גבר הייתי עורגת לדבר כזה על פרק היד [אבל היי אני לא גבר והמחיר קצת לוחץ אבל תזרמו עם הדמיון] .
השעון הזה מותאם לצלילה של עד 300 מטר ומגיע ב-4 צבעים [2 סוגי כחול , שחור ולבן] ועשוי מחומרים המותאמים היטב למים.  ברור לי שכל שאר הפרטים הטכניים שיש לי להגיד לא יעניינו במיוחד כי חלק מכם עסוקים בניגוב הריר מהשעון הזה. לגיטימי :).

המחיר- טרם ידוע.אני יכולה רק לנחש שהוא מונה 4 ספרות.יוקרה או לא יוקרה ?


source: chanel.com


אז נשים , אם יש לכן את האפשרות , פנקו את בן הזוג הצולל באחד כזה ואם אין לכן אפשרות לפנק בכזה בדיוק , סביר להניח שגם צלילה בשנורקלים תהיה בסדר.

בונוס :
למי שמעניין אותו ישנו גם סרטון פרסומי מושקע ביותר אודות השעון . ולמי שרוצה לעבור את כל החוייה השאנלית מוזמן ללחוץ כאן .





3 תגובות:

  1. I absolutely love your blog.. Pleаsant colors &
    theme. Did you build thiѕ ωebsіte yourself?
    Please rеply bаck as I'm looking to create my own website and would like to know where you got this from or what the theme is named. Thank you!

    My web site; Silk'n Sеnseрil Review

    השבמחק
  2. It backlinks to your car's OBD 2 diagnostic port, which is less than the dashboard. Manufacturers have supplemental codes unique to their autos.

    My webpage :: http://www.casodiscreto.com

    השבמחק
  3. The belt uses gel pads postioned more than the center abdominals
    and the outside obliques.

    Feel free to surf to my web site Http://Djsindamix.Com/

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן