יום ראשון, 27 ביוני 2010

GHD Choose your destiny

איזו הרגשה טובה לחזור לכתוב אחרי גמילה כפויה [שעשתה לי טוב מאוד אגב].

ובכן , האיש שאיתי נסע לכייף לו בלונדון למשך שבוע , הוא קורא לזה עבודה ,אני קוראת לזה לכייף.בכל זאת לונדון , שלא יספר לי סיפורים. אז מעבר למחשב החדש שממנו אני כותבת כעת , ביקשתי עוד דבר אחד קטנטן - מחליק שיער של GHD .

בחיי שזה אחד הטובים והיפים שאי פעם פגשתי. GHD היא חברה אנגלית למחליקי שיער ומוצרי שיער איכותיים. כבר כמה זמן התבשל בי הרעיון לקנות מחליק שיער איכותי , כזה שהשיער שלי אחרי החלקה איתו לא יראה כאילו יש לי אפרו מדובלל אלא שהשיער יראה מסודר ויפה. 

שיטוט ביוטיוב העלה בחכתי את GHD המהולל ביותר ותאמינו לי שהפכתי את יוטיוב שוב ושוב ושוב . מצאתי המון השוואות ולבסוף גם בגלל העיצוב וגם בגלל ההילול נבחר המחליק הזה.

אני בחרתי מחליק מהסדרה המוגבלת " Choose your destiny"  את Blue sernenity המדליק. אני לא אדם של טורקיז אבל הוא באמת מדליק ! אדום וסגול היו בעיניי קצת משעממים , אפילו הירוק קרץ לי מאוד.

מיד אתן סקירה קצרה על איכות המוצר אבל בואו נדבר על העיצוב ....במילה אחת WOW , במספר מילים WA WA WI WA!





העיצוב הוא וואו מוחלט. מכיון שבחרתי מחליק שיער מקולקציה מוגבלת שבה ארבעה צבעים , המחליק מגיע בצורה מדהימה החל מקופסת הקרטון המהודרת וכלה בקופסת הנסיעות הפלסטית השחורה עם הטבעת האותיות בכחול וכלה בנרתיק נסיעות מבריק טורקיזי משגע. GHD לא מתפשרת על עיצוב המוצרים שלהם ובין היתר מצאתי לכן סדרות עבר מדהימות שלהם שיצאו אף הן בקולקציות מוגבלות :






ואלו שלושת הנותרים בסדרת Choose your destiny :


Green Envy


Purple Indulgence 


Red Lust


עדכון : תוך כדי כתיבה גיליתי שלאמריקאים הוציאו מחליק נוסף שחור שנקרא Black Danger שלא נכלל באנגליה.קבלו אותו :



אז מה הוא עושה בעצם ?

מדובר על מחליק השיער הטוב ביותר שאי פעם נתקלתי בו. ראשית , הוא מגיע עם כבל מאוד ארוך , הנרתיק המצוין לטיולים , אופציה לתקע חשמל שמתאים לארץ ולאירופה [ניתן להסרה] . שנית , הוא מתחמם תוך 30 שניות [!!!!] למקסימום חום ויש לו 2 פלטות קרמיות שמונעות מהשיער להישרף. עוד נקודה לזכותו - אחרי 30 דק' ללא שימוש [למשל אם יצאתן מהבית ושכחתן אותו דולק בחשמל] הוא פשוט נכבה לבד. 
יתרון אדיר - יש לו אחריות לשנתיים בכל מקום בעולם שזה כבר יפה מאוד וזיכה אותו בניקוד משמעותי.

מבחינת ביצועים הוא Big Wow! , לקחתי בכל פעם קווצת שיער ועבדתי עליה. יש לי שיער ארוך וחלק אבל לא מסודר ואני אוהבת את המראה המוקפד יותר , כמו שיוצאים ממספרה ופחות את מראה השוונצים הסוררים . מספיק לעבור פעם אחת או פעמיים למי שאוהבת שלמות וקיבלתן שיער חלק דק ונעים.
כדי למנוע נזקים  לטווח ארוך השתמשתי בספריי החדש של DOVE שמיועד להגנה מפני נזקי פן ומחליקים. השיער קיבל ריח נעים מאוד והיה מלא ברק. 
מעבר לזה הוא גם עושה תלתלים בגלל הצורה המעוגלת שלו בצדדים ולא חיתוכים חדים כמו שחלק מהמחליקים.טרם נוסו התלתלים [מה גם שזה בחיים לא יחזיק עליי ללא ספריי דבק כי לשיער שלי יש נטייה להתיישר] אבל מסרטונים שראיתי ביוטיוב זה עושה עבודה מעולה.

כמה זה עולה לנו ?

לי זה עלה 129 פאונד ופחות 10% VAT [סה"כ סביבות ה-600 ש"ח] אך אבוי ....בשדה התעופה גילה בעלי את אותו המחליק ב-110 פאונד פחות 10% VAT ....קצת מבאס אבל נספוג. העיקר שעשה אותי מאושרת.

חוות דעת כללית : 10 מתוך 10 ! 



21 תגובות:

  1. העיצוב שלו באמת מרשים! מחכה לעדכון על התלתלים כי אני רוצה מכשיר תלתלים טוב כבר הרבה זמן.

    השבמחק
  2. בואי נסכם שזה יהיה יותר גלים מאשר תלתלים :)
    מבטיחה לדווח.

    השבמחק
  3. יש לי מכשיר של corioliss, סגול מנומר- האם את מכירה? בתקופה האחרונה קצת נבהלתי מהביצועים שלו. חרך לי את הפוני החדש שלי... איך הוא בהשוואה לחתיך הפרטי שלך?

    השבמחק
  4. העיצוב נראה מטריף לגמרי!
    אני זוכרת את הסיקור של טיפני לגירסה השחור לבן.
    יש לי 2 מחליקים בבית שקיבלתי במתנה
    אני בושה ונכלמת שאין לי מושג איך מתפעלים אותם (מעבר לברור..)
    יש לי שיער מתולתל ואני חולמת על פן בייתי שיהיה (כמעט) שווה ערך למספרה...
    את יודעת, השדה של השכנה...
    וכמובן- תתחדשי :)
    וחרם על ה 19 פאונד...

    השבמחק
  5. Judy- לא מכירה את שלך אבל אני יכולה לומר לך שמדובר בביצועים ברמה עולמית. פשוט נדהמתי מהיכולת שלו. לא חורך , לא שורף , אפילו לא מעלה עשן.ונכון שהוא חתיך ? חתיך הורס!

    Meital- תודה. הסרטונים של טיפאני וחברותיה רק גרמו לי לרייר יותר על המכשיר. יש גם הדגמות בלייב למי שאוהבת. חראם על 19 פאונד באמת אבל לא נורא.

    השבמחק
  6. תתחדשי. ושתי שאלות:
    1. מה הגודל של הפלטות שלו? נראות קטנות יותר מדגמים אחרים של GHD, פשוט קשה להבין מהתמונות.
    2. באיזה מחליק השתמשת קודם? למה את משווה את הביצועים שלו?

    VanityGirl - אם את רוצה תלתלים עדיף לך לקנות משהו יעודי לזה שיותר נוח לשימוש ולא מחליק שעושה את זה על הדרך.

    השבמחק
  7. Danra - הפלטות שלו באמת יחסית קטנות למחליקים האחרים של GHD אבל אני לא חשבתי צורך במשהו יותר גדול. גודל הפלטות הן 2X10 ס"מ . קטן קטן אבל ממזר :)
    השוויתי יחסית למחליק עלום השם שכבר היה לי.אבל בעיקר הסתכלתי על סרטוני השוואות ביוטיוב.
    מציעה לך לחטט קצת ביוטיוב אם זה מעניין אותך , יש שם אחלה סרטונים עליו.

    השבמחק
  8. תודה. ראיתי כבר המון סרטונים על המחליקים של GHDובכל פעם מחליק אחר. לא ראיתי איזה קונצנזוס על דגם מסוים. אבל כולם היו בשורה התחתונה מפרגנים למותג. אני מאוד רוצה לקנות מחליק שלהם, פשוט מתלבטת איזה דגם... חוץ מזה לי ממש אין שיער חלק כמו שלך ולכן חשוב לי פלטות גדולות יותר.
    ואגב, פעם ראשונה שאני רואה מוצר בינלאומי כזה שעולה יותר זול משמעותית מבארה"ב שם הוא נמכר במחיר של 240 דולר (930 ש"ח)...

    השבמחק
  9. גלים זה בסדר גמור!
    ודנרה - נראה לי שבמכשירי תלתלים יעודיים התוצאה היא מלאכותית. פעם עשו לי באיזה דוכן בקניון תלתלים במכשיר יעודי והשיער יצא במראה בובתי מוגזם ולא מהסוג שאני רוצה. דווקא כשעשו לי תלתלים עם מחליק התוצאה היתה גלית יותר וטבעית יותר. אבל אם את מכירה מכשיר יעודי לתלתלים עם תוצאות טבעיות אשמח להמלצה.

    השבמחק
  10. מצד שני, כשהסתכלתי על הסרטון של טיפאני לא הבנתי "מה העניין" אולי גם אצלך השיער די חלק. אצלי הוא מתולתל ומבולגן וממש הייתי רוצה שהוא יהיה רך ומאורגן כמו כשאני עושה פן.
    שלא תביני לא נכון, זה קטע חדש אצלי! פעם ראשונה בחיים שעשיתי פן היה בפסח.. לפני זה הייתי מבועתת מהמחשבה! (אני גם מפחדת מספרים..)
    אני צריכה לחפש לי מישהי שיודעת איך עושים החלקה עם המכשירים האלה לתלתלים.. יש לי חברה אחת כזאת, אבל מה לעשות שהיא גרה בארה"ב :D

    השבמחק
  11. Meital- האמת שאת צודקת. לראות סרטון של טיפאמי זה לא ממש חכמה כי השיער דלה ישר כמו קרש ואני לא מבינה למה היא צריכה מחליק בכלל. השיער שלי חלק אבל מאוד לא מסודר וגלי ושוונצי ובאמת שהוא נהיה מסודר בסגנון מספרה וזה היה ממש כיף.
    האמת שגם השתמשתי בשמפו ייעודי לפן ומחליק של דאב.

    השבמחק
  12. חבל שאין לי את הסכום למחליק כזה,
    אולי הוא היה משתלט לי על האפרו,
    בנתיים אפ מחליק לא הצליח לעשות אתזה בצורה טובה

    השבמחק
  13. Tanch- אני חושבת שאף מחליק לא הצליח לייצר את אותה כמות חום כמו שהמחליק הזה וזו עיקר הבעיה של מחליקים יותר "פשוטים" . אני רואה בו השקעה לטווח ארוך בינתיים. :) ואני מסכימה , הסכום בהחלט לא סכום מבוטל.

    Danra - ראיתי ששכחתי להגיב לך לעניין המחיר.יש פה קאטץ'. אם את רוצה להזמין ברשת את יכולה להזמין רק דרך האתר הבריטי ואז יורד לי גם ה-VAT והמכשיר עולה 109 פאונד אבל [והנה מגיע אבל] , מחיר המשלוח לארץ הוא 35 פאונד וסביר להניח שעל סכום כזה גם משלמים עמילות מכס ושאר ירקות אז אני בספק אם זה יוצא משתלם בכלל. הכי טוב זה אם מישהו נוסע לארה"ב או אנגליה ויכול להביא לך [יש כמובן עוד ארצות נוספות שהוא נמכר בהן].

    השבמחק
  14. VanityGirl - כל הרעיון זה לעשות תלתלים מושלמים "מלאכותיים" מה שנקרא, וכשאת מסיימת אז לפתוח אותם עם האצבעות והם הופכים להיות גליים עם מעט נפח יפה. תראי בסרטון של טיפאני איזה גלים יפים יש לה בסוף ואיזה תלתלים כבדים היו לפני שפתחה אותם.
    http://www.youtube.com/watch?v=j4tpRMfqKsM

    השבמחק
  15. אין לי צורך להזמין ברשת, אני יכולה לקנות בלונדון או בניו יורק, אבל לא הבנתי ממה שכתבת איפה הכי משתלם לקנות... זה לא משמעותית יותר זול בלונדון?

    השבמחק
  16. אם את יכולה לקנות ללא הזמנה מהארץ אז בוודאי שבלונדון יותר זול. כמו שאמרת 240$ זה המחיר בארה"ב וזה מאוד מאוד יקר.

    השבמחק
  17. אמא של חבר שלי טסה לאירופה, לא זוכרת לאן אז אני אבקש שתבדוק מה המחיר ואם יהיה לי אבקש שתקנה.
    אבל מצד שני איבדתי את האמון שיהיה לי שיער חלק כבר מזמן אז לא יודעת

    השבמחק
  18. חברות יקרות, המחיר אמנם לא מבוטל כפי שציינתן כאן אבל לא לשכוח שזהו מוצר שמחזיק המון המון זמן, מניסיון אני אומרת לכם שהמכשיר החזיק לי מספר שנים ובחישוב הכולל אני מעדיפה להשקיע סכום גדול באופן חד פעמי על פני החלפת מחליק כל מספר חודשים, השקעה מומלצת לטווח ארוך!

    השבמחק
  19. Where do I buy it in Israel?

    השבמחק
  20. anonymous - You can't buy it in Israel unfortunately. I got mine from the UK . Sorry...

    השבמחק
  21. What i don't realize is in reality how you're no longer actually much more smartly-liked than you might be now.

    You are so intelligent. You understand therefore significantly in terms of this subject, made me personally believe it from numerous
    numerous angles. Its like women and men are not fascinated except it's something to do with Woman gaga! Your personal stuffs nice. Always care for it up!

    Feel free to visit my homepage christian louboutin sneakers

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן