יום ראשון, 13 ביוני 2010

Here Comes the Bride ....

וואו וואו וואו.....קולקצית לקים חדשה לקרליין - Brides collection 2010 . 

קרליין השיקו 6 צבעים בסגנון השקוף המותאם לכלות או לנשים המעדיפות צבעים עדינים יותר .
אמנם מאז החתונה שלי עברו כבר 6 שנים אבל החלטתי לנסות ולהתקשט בצבעים שקיבלתי לביקורת. כלובשת לקים ידועה אני נהנית לגלות שקרליין מרימים את האימאג' שלהם ויוצרים מחדש מוצרים איכותיים , כמו בפוסט החמוצית הביישנית והמנגו הבשל [לא תמצאו את השמות הללו מתחת ללק אם כי אולי כדאי שכן , מאוד הולם] הביקורת שלי היא אותה ביקורת. נפלאים!

מה יש לנו בקולקציה ?

368- ליצ'י מאוהב

365-צמר גפן מתוק


366 - מרשמלו


369 - לבנדר מאוהב (שימר)


370- ורוד לוהט


372- חלום בורוד (שימר)


ובכן , מתוך הכל השישה היו לי חמישה פייבוריטים היסטריים : 368 , 366 , 369 ,365 , 370 . רק 372 היה פחות לטעמי כי אני לא חובבת ורודים עם שימר. 

כל השקפקפים החלקים נהדרים , מתקבלים בצורה נהדרת על ציפורניים ארוכות . אלגנטי , קלאסי ונעים. כל אישה צריכה כמה כאלו בתיק למקרה שלא יהיה.

מה אהבתי במיוחד ?

370 הוא צבע מאוד פופולארי ליום יום ובכלל , שלובשות כוכבות קולנוע כמו אנג'לינה ג'ולי.מדובר על ורוד שקוף אך ניכר לעין שיוצר שכבה ורדרדה וזוהרת. ניסיתי את כולם ,  הפורמולה כמו שציינתי היתה פנטסטית. למי שרוצה לקבל מראה חלבי יותר , תמרח 3 שכבות או אם  אתם רוצות בסיס לפרנץ' נסו שכבה אחת או שתיים .


לאוהבות הסגלגלים  והשימרים אני ממליצה בחום על הלבנדר השימרי [369] , צבע הורס בכל קנה מידה. 2 שכבות למראה מושלם.

ולמי שמחפשת בסיס מצוין לפרנץ' מניקור 368 ו-366 הם הפתרון עבורכן .

מה אני לובשת כרגע ?

אני כרגע לובשת את 365 , הורס חושים ורדרד חלבי מדהים , מבריק שהופך את הציפורניים ברגע לאלגנטיות ארוכות ויפות. קיבלתי עליו מחמאות נהדרות מאלו שלא רגילות לראות עליי שקפקפים וזה היה נחמד לשמוע. 


אז אם אתן כלות לעתיד , או נשים עדינות שצבעי לקים נאונים או לקים בגוונים צהובים ,כחולים וירוקים לא מדברים אליהן , זו הקוקלציה המושלמת עבורכן - נשי , קלאסי ונעים לעין.מזכירה לכן שהלק הוא גם מחזק ציפורניים ועמידות מופלאה לאורך זמן.

את הקולקציה ניתן להשיגבפארמים השונים . מחיר לבקבוק : 14.99 ש"ח .




8 תגובות:

  1. מכיון שמדובר סלקים שקופים וחלקם חלביים אני בספק אם יראו את ההבדלים בין לק ללק. אני ממליצה לבדוק באופן אישי.

    השבמחק
  2. הרגת אותי עכשיו.
    זהו, עזבי אותך OPI ואסי, נעבור לכחול לבן! חחחח
    לא שאני נגד כחול לבן חס וחלילה.
    ונעזוב שאני יותר בעד כחול מלבן ובגלל זה הקולקציה הזאת משעממת אותי אישית...
    אבל אני מודעת ל"ייחודיות" שלי..
    נו, יותר בשבילכן.. :P
    אבל בכל זאת, רק שאדע, ה 369 וה 370 אטומים אחרי 2 שכבות? (למקרה ויבוא לי להיות סולידית... הרי אין לדעת..)
    עוד עניין קטנטן, מאיפה נופלים עליך השמות? את ממציאה או שזה מגיע איכשהו עם הלקים?
    ודבר אחרון - אין סווצ'ים?????

    השבמחק
  3. מקסים ! רק לראות "קולקציה" בעברית כבר עשה לי טוב....חחחח
    זאת התחלה באמת בטוחה יחסית לקולקציה ואני מאוד מקווה שנזכה לראות קולקציות נוספות ונועזות יותר :-)

    השבמחק
  4. Meital- הקולקציה הזו היא לנשים שלא אוהבות כמוני וכמוך צבעוניות חזקה אלא מעדיפות את הטאץ' העדין.
    לשאלתך - הלבנדר יהיה אטום אחרי 2 שכבות וכל השאר לא אטומים אלא חלביים יותר ושקופים . אטימה מלאה לא תהיה פה כי לא לכך נועדה הקולקציה :)
    לגבי השמות - אני לא ממציאה אותם , אלא קרליין ואני פונה לכל חברות הלקים בקריאה נרגשת - קחו אותי לעבוד כממציאת שמות לקים. אני מגיעה!
    ואחרון חביב - אין סווצ'ים - עניתי על זה למעלה.

    השבמחק
  5. פיו איזה מזל!
    לא יכולתי להתאפק, עברתי עכשיו בסופר פארם וקניתי את ה 369 וגם עוד אחד 356 שהוא כמו בורדו סגול כזה.
    אגב, לא ממש הבנתי את התירוץ עם הסווצ'ים הקודמים היו מספיק כהים :P

    השבמחק
  6. תתחדשי! נשמע שאת אוספת לך אחלה לקים :)
    ו....לא תירוץ , סיבה טובה. שקוף ושקוף זה שקוף. אז למה לצלם ?
    סתם , אם אני אספיק אצלם ואראה איך זה מתקבל.אם ילך טוב תקבלי תמונה.

    השבמחק
  7. התבלבלתי הלק השני ה ה 355... (מופיע אצלי כרגע ב NOTD)
    ה 369 אנמי מידי בשבילי.. אבל זאת אני ;)
    סה"כ הוא לק מטריף!
    התכוונתי לסווצ'ים של הפוסט הקודם על קרליין ששם בהחלט יש מה לצלם..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן