יום שלישי, 15 ביוני 2010

Must have #5!

נמצא הליפסטיק המושלם גבירותיי. 

אחרי כ"כ הרבה זמן ועשרות ליפסטיקים וליפגלוסים נמצא ה-ליפסטיק'זה שהולך להתבזבז אצלי בכמויות מסחריות על השפתיים , זה שמתאים לכל אחת , שנמרח בצורה מושלמת ואין עורריi על כך , ושמריחה ממנו יוצרת שפתיים מושלמות.

הפלא המדובר הוא גוון DUNE ROSE מסדרת Signature של קונצרן Estee Lauder . 

אין צורך להרבות במילים , בכל זאת מדובר בליפסטיק אבל אני ממליצה בחום ללכת ולדגום אותו .



מחירו בחו"ל עומד על 19.50$ .

הצבעים אגב בתמונה לא ממש תואמים למקור אבל זה ניסיון כלשהו שתבינו על מה מדובר


5 תגובות:

  1. לא כתבת מה מייחד את הליפסטיק הזה?
    ואגב, לפי מה שאני יודעת כרגע יש מוצר שני ב 50% בסופר פארם על המוצרים של אסתי לאודר...
    אה, ו 15-20% במשביר..

    השבמחק
  2. המיוחד הוא המרקם המדהים, מריחה כמו חמאה אבל בעיקר הצבע המעלף.
    ותודה על העדכון לגבי המבצעים. לא הייתי מודעת :)

    השבמחק
  3. עכשיו כשאני חושבת על זה - שלא תעיזי לשלוח לי את החשבונית! :P

    השבמחק
  4. אני לא , אני אתן לבעלי לטפל בזה :-D

    ובמיוחד בשבילך יש תמונת השבוע!

    השבמחק
  5. ואי, מישהו שחוקי להעביר אליו את החשבוניות!
    כזה אני צריכה!
    איפה משיגים?
    יש חנות אינטרנטית או שאאלץ לפנות ל ebay?

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן