יום שני, 26 ביולי 2010

הפוסט ה-100 : יום האהבה




בתזמון כמעט מושלם יצא שהפוסט המאה שלי הוא הפוסט שיוצא בדיוק ביום האהבה. אין לי שום מוצר ליחצן , שום מוצר לספר עליו , שום תיק ,איפור או אקססוריז מדליקים.

החלטתי שהפוסט הזה יהיה קצרצר ובנימה קצת אישית .

בימים טרופים אלו במדינה שלנו , אני חושבת שהמילה אהבה מקבלת משמעויות חזקות מתמיד. אהבה היא לאו דווקא לבן זוג שלך , אהבה היא גם לילדים שלך , לחברים שלך , למשפחה המורחבת , לסביבה הקרובה שלך . 

קשה לפתוח עיתונים לאחרונה כיון שאין שם שום נימה של  אהבה אלא חוסר סבלנות , חוסר סובלנות , חוסר בחמלה ואלימות.אלימות קשה ביותר , כזו שמחלחלת לך בכל האיברים ונותנת לך פרופורציות בחיים לגבי מה חשוב , מה עיקר ומה תפל. כ"כ עצוב שזה מה שמיעוט מאיתנו הפך להיות ומזל שמדובר במיעוט .


ולכן , מכיון שט"ו באב היום אני מאחלת לכולכם : אהבו אחד את השני , פרגנו , נשקו , חבקו והיו סבלניים כי אין דבר חשוב יותר מאהבה ובריאות.

שיהיה לכם יום אהבה שמח !

5 תגובות:

  1. אם היה אפשר לעשות לייק...


    במציאות שהורים הורגים את הילדים שלהם- קצת אהבה במדינה לא תזיק

    השבמחק
  2. מזל טוב להמון פוסטים מוצלחים

    השבמחק
  3. peacha- הרבה אהבה לא תזיק :)

    more4me- תודה רבה!

    השבמחק
  4. אמן ואמן.
    המון כיף, פרגון ואהבה לכולם.
    מחכה כבר למאה הבאים :-)

    השבמחק
  5. מזל טוב לכבוד ה 100
    מצפה לעוד הרבה פוסטים נוספים :)

    ואכן את צודקת, עם המצב במדינה אהבה צריכה לקבל משמעות קצת יותר "גלובלית" או שהיא צריכה לעבור "הכללה" לתחומים אחרים.

    באופן כללי אני חושבת שהיום הזה דבילי ומיותר (מבחינת חגיגות אהבה זוגיות)..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן