יום רביעי, 14 ביולי 2010

קצר ולעניין : יצירות מן הגולה ליום האהבה

טוב לא באמת ליום האהבה שלנו אבל הייתי חייבת. יצירה שזה עתה העליתי בחכתי מהרשת. אם כבר ביום האהבה עסקינן , ט"ו באב בפתח ומה יותר מתאים ליום האהבה מתיק כזה ? מתוק , סגול ולבבי במיוחד . מצד אחד נראה מתקתק וסכריני ומצד שני מאוד אופנתי ומדליק!
אל דאגה בנות , גם פה היתה הנחה וכעת הוא מככב במחיר של 351 פאונד במקום 585 . אז לכבוד יום האהבה שילחו לינק לבן זוג שלכן ודאגו להראות לו את יצירת הפאר עם רמז עבה .

LIKE!

















ממתק נוסף שזה עתה עלה לרשת הוא משקפי שמש בצורת לב של MOSCHINO . ברכישת משקפי השמש המדליקות והלבביות הללו תקבלו גם מארז נשיאה תואם במיוחד בצורת [איך לא] לב . להתמוגג. המחיר סביר יחסית למותג יוקרה. "רק" 265 פאונד בכלבו הכי יוקרתי בבריטניה.

















ובחזרה למארק ג'ייקובס אהובי. אם כבר קיטש אז עד הסוף. מראה מעוצבת בצורת לב אדום ומתוק של מארק ג'ייקובס [ היי ,אני יכולה להרשות לעצמי ! , רק 19$]  . את אותה מראה תוכלו למצוא גם בצבעי זהב וכסף אם כי המחיר כמובן עולה בהתאם.
















ונסיים את הפינה בנעלי אלכסנדר מקווין [זצ"ל] סגולות , הורסות , עם חרטום פתוח בצורת לב [למדתי דבר או שניים מנעלולה !] . חייבות כאלו ? גהצו את כרטיס האשראי של האיש שלכן ב-729$  And these babies are yours!





















עכשיו אני מבינה למה אומרים שאהבה באה בכל מיני צורות. היא באה בעיקר בצורות מעוצבות עם תג מחיר מאוד גבוה LOL .


6 תגובות:

  1. מרק ג'קובס - גאון!
    265 פאונד על משקפי לבבות נשמע קצת מוגזם, בסכום הזה אפשר להצטייד במשקפיים של כל מותג יוקרתי אחר.

    השבמחק
  2. יש לי את המראה של ג'ייקובס!

    השבמחק
  3. אם את מארגנת לי את הארנק הסגול ואת הנעליים של מקווין, אני אפילו אהיה מוכנה ללכת איתם יחד, אף על פי שהתאמות צבעים הם ממני והלאה.

    השבמחק
  4. edenable- אני מסכימה איתך לגבי מארק ג'ייקובס. אני אוהבת את היצירות שלו כולל הבשמים שלו כולל הכל. :)

    danra- איזה כיף לך! מראה מדליקה נורא בא לי כזו.

    Vanity - אני מוכנה גם ארנק , נעליים , משקף לבבות. הכל יחד It's a deal !

    השבמחק
  5. ככל שהתקדמתי במורד העמוד נחרדתי מרמת המתיקות. אני מרגישה את זה באשכרה בפינות של הלסת..
    אני האמת די בחרדה עכשיו כשאני באשכרה יוצאת עם מישהו והחג המזעזע הזה מגיע..

    אבל אז הגעתי לנעליים והתרסקתי לגמרי! לא מתה על חרטום פתוח (הנה אני משעתקת את הלמידה החדשה שלך..) אבל סגול כזה מדליק? איך אפשר שלא ליפול? ועוד בגובה הזה חחח
    ואם אני לא טועה הן גם קטיפתיות. כל היתרונות באחד.
    רק נשאר להוציא אותן במחיר נמוך יותר לרגל הסרת הלב.. (עיצוב שאני מעדיפה בהרבה :P)
    אמרנו כבר שאני לא חסידת החג?

    השבמחק
  6. Meital - כבר הסכמנו על "לראותם בלבד" לא ?
    LOL

    מתוק מתוק אבל גם שיקי שיק. אני עוד יושבת בפינה מפנטזת על ארנק הלבבות הסגול ב...1844 ש"ח.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן