יום שלישי, 13 ביולי 2010

Clarins Holidays Collection

קלרינס מוציאה לכבוד החגים [והחורף] קולקציה מיוחדת במינה 'שדווקא מפתיעה אותי בגלל שמדובר בקלרינס שבה האיפור יחסית שמרני והפעם העיצוב נפלא והקולקציה מרהיבה. אני באופן אישי מאוד אוהבת את קלרינס כחברת קוסמטיקה ואיפור ומדי פעם יש חידושים מרעננים רק שחלקם לא מגיע לארץ וחבל.

המוטיב בקולקציה הוא אתני ויוקרתי , עיצוב מוקפד ,מוזהב כיאה לחגים ולקריסמס וכמובן נוצץ ומרשים.
















































לא יודעת מה איתכן אבל הפודרה המוזהבת הזו , העיצוב שלה , כרית הפודרה ....הכל!, הכל עושה לי חשק לקנות אותה. אימאג' נפלא למוצר. שאפו!
























אח....נחת. על זה צריך לכתוב את המשפט :"דברים יפים באים באריזות יוקרתיות" LOL

תאריך ההשקה אינו ידוע [סביר להניח שחודש חודשיים לפני החגים] אבל כפי שזה נראה , למי שהקולקציה מדברת אליה צריכה להתחיל לחסוך כבר עכשיו ולשבור את קופת החזיר שלה אח"כ.  
כ"כ הרבה קולקציות שצריך לבחור פריטים לאחרונה בפינצטה ולערוך רשימת "אני רוצה" אינסופית. מתחילה לסנן את מנהל הבנק שלי מעכ.....שיו!



6 תגובות:

  1. גם אני אוהבת את קלרינס. הקולקציה הזו אכן מהממת ונראית יוקרתית יותר מהרגיל.
    אבל אני לא רואה איזה שוס מעבר לאריזה. אני חושבת שפלוס מינוס לכולנו יש כבר גוונים ומוצרים דומים.

    השבמחק
  2. זו בדיוק הנקודה. השוס הוא האריזה :)
    אני אוהבת אריזות יפות , יש לי קיק בלתי מוסבר לזה.

    השבמחק
  3. אכן אימג' נפלא לפודרה עם הכרית. שמפו, שמפו, שמפו.

    השבמחק
  4. פירסט איט דה כריך דאן פרלרה פרלרה :-P

    השבמחק
  5. מדליק לגמרי :)
    לא מכירה את המוצרים של קלרינס אבל גם ככה מהמסך הזה רק מסתכלים..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן