יום ראשון, 25 ביולי 2010

Clinique Even Better Dark Spot Corrector

פורסמו כאן הרבה פוסטים לגבי הסרום החדש של קליניק . אני קיבלתי אותו אחרונה להתנסות ולא היתה יותר מאושרת ממני גם בשל העובדה שאני מחבבת את קליניק עד מאוד וגם כיון שיש לי מעט פיגמנטציה ואני מנומשת. 

מטרות

המטרה של הסרום הזה היא לטשטש כתמי עור ופיגמנטציה תוך הבטחה לשיפור ניכר כעבור 4 , 8 ו-12 שבועות . החלטתי לצלול למעמקי ניסוי שה"קורבן" בו הוא אני. אני אתמיד במריחת הסרום הזה פעמיים ביום כפי שכתוב למשך 12 שבועות ואני רוצה לבדוק את השפעת המוצר עליי כחובבת קומסטיקה אבל גם כמי שנוטה להאמין למה שכתוב על המוצרים .

כהרגלי בקודש אתחיל דווקא מהאימאג' ומהאריזה של המוצר :



אריזה
מורידה את הכובע. קלאסיקה במיטבה! כמו שהמוצר נראה באימאג' כך הוא נראה במציאות [מינוס הביצים]. בקבוק שקוף , סרום שקפקף-לבן , אלמנטים מוכספים. משדר יוקרה ולא בכדי. לא מקושקש לא מאוייר , נקי ויפה. אוהבת עד מאוד.
האריזה היא אריזת משאבה , לא צריך לדחוף אצבעות , בלחיצה אחת יוצאת כמות מדודה ומצויינת של חומר ולמיכל יש מכסה שקוף והכל צועק סטרילי.
פלוס גדול מאוד לטעמי במוצרים הוא רמת הסטריליות שחוצצת בינינו לבין המוצר . זה נכון לגבי טסטרים בחנויות ונכון גם לגבי עצמנו . נעים יותר לקבל כמות מדודה על האצבע ולא לדחוף ידיים לצנצנות.

אימאג'

כל מי שמכיר את קליניק יודע שהקמפיינים שלהם למוצרים תמיד נקיים ותמיד הבסיס יהיה "לבן" ,"נקי" , כמעט רפואי [אפילו הדיילות בארץ מתהדרות בחלוקים לבנים אגב , נחמד ואסתטי בעיניי] . הקמפיין הזה הוא יצירת מופת גאונית. מצד אחד ביצה חלקלקה ויפה [כמו הפנים שאני מתה שיהיו לי] ומצד שני ביצת מוכתמת מעין שמזכירה ביצת שליו [הפנים שיש לי עכשיו-LOL] - אין מילים , אין סלוגנים , אין קשקושים מיותרים מסביב. האימאג' מדבר לבד , נקודה. 

מציעה לכן מפעם לפעם להכנס לאתר של קליניק ולציץ רק לקמפיינים השונים. זה מרתק בפני עצמו.

הסרום 

הסרום הוא אחד הנעימים שנתקלתי בהם. הוא מאוד מזכיר לי את תחושת אחד מסוגי קרם הפנים של קליניק שבו אני משתמשת אבל התחושה עמוקה ונעימה יותר. הפנים הופכות לנעימות , תחושת משי וקטיפתיות שונה לחלוטין ממה שאני מכירה [לא הפסקתי ללטף את הפנים ונדיר שזה קורה לי].
לשמחתי אין למוצר ריח כמו לשאר המוצרים של קליניק שאינם מבושמים וכמובן נדבקו דרמטולוגית ומתאימים למי שסובלות לעיתים מאלרגיות למוצרי קומסטיקה.
למען ההגינות אומר שאני לא נוהגת להשתמש בסרומים אבל מכיון שפה מדובר על סרום עם תהליך שאני רוצה בו [שיפור מראה הפנים] , לקחתי חלק בהתנסות בו.

תוצאות

אני מצפה לדברים גדולים מהסרום הזה ולכן אני אתן לזמן לעשות את שלו. מבטיחה דיווחים במהלך ובתום הניסוי שלי .

מחיר

435 ש"ח ל-30 מ"ל. אאוץ'! 

איפה קונים ?

ברשתות הפארם , פארפורמיות ובתי מרקחת נבחרים.

10 תגובות:

  1. עד כה גם אני מרוצה ממנו ועבר שבוע. הוא מאוד נעים לי ואני אוהבת את זה שהוא לא מבושם.

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את האריזות של קליניק, תמיד יש בהן הרבה חן.

    השבמחק
  3. ג'ודית- מסכימה איתך מאוד. נקי ונעים לעין.

    השבמחק
  4. איזה סיקור מצוין עשית פה! נראה כאילו מדובר בחתיכת סרום. אני אפילו אבדוק את העניין ואולי גם אקנה לי!

    השבמחק
  5. אותי הדלקת...
    ממש תאור מעולה!
    עכשיו נמתין לתוצאות...

    בכל מקרה- המחיר אומנם לא זול- אבל אני חושבת שהטיפולים הקוסמטיים לעניין הפיגמנטציה יקרים הרבה יותר.

    השבמחק
  6. בנות יקרות, המבחן הוא מבחן התוצאה - לא הנעימות.
    בבקשה דיווח אם למישהי הוא מעלים פיגמנטציה (מה שלא נראה לי שיקרה כמובן...).

    השבמחק
  7. אוליב- תודה רבה , שמחה מאוד שאהבת את הסיקור. לבדוק את המוצר זה מוטו אצלי לפני כל רכישה. מאוד חשוב להתאים מוצר לאדם.

    peacha- מעולם לא חשבתי לעבור טיפולי פיגמנטציה , מה גם שחוץ מנמשים טבעיים אין לי איזו פיגמנטציה מהגיהנום [כתם פה ושם די קטנים] . אני בהחלט מחכה לראות את ההתקדמות כי בארה"ב הקונות מהללות את המוצר ואפילו ראיתי כמה שקראו לו "magic serum" ככה שאני מצפה בהחלט לראות אם יהיה שינוי.

    danra- ברור שהמבחן הוא מבחן התוצאה. המוצר לא יעשה לי קפה ואולי לא ניסים ונפלאות אבל אם הוא יבהיר מספיק את הכתמים שמעצבנים אותי [על להעלים אני לא מדברת] , זה ישמח אותי מאוד.

    השבמחק
  8. ספיר - הבהיר במעט אך לא העלים. חייבת לומר שניסיתי למרוח באדיקות אבל לא הצלחתי לשמור על מריחה יומיומית. אני מתכוונת לנסות שוב בקרוב :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן