יום חמישי, 15 ביולי 2010

Hoolala - תכשיטים מהספרים

בזמן שיטוטיי ברשת ננעצו עיניי על טבעת מאוד מוזרה , מצחיקה אפילו וקצת מגוחכת. מכיון שהפוסט היה אמור להיות "Ugly Accessories" החלטתי לבדוק אם יש למעצבת הזו יצירות פאר נוספות ומעניינות ואז דווקא התבדיתי. זו היתה הברקה חד פעמית ולרוב התכשיטים שלה מדליקים ואופנתיים.

הטבעת שראיתי ברשת היתה זו : Breakfast on a ring [שבעתי מלהתבונן בה]
















המעצבת חוסה תחת השם המשעשע Hoolala  והעיצובים שלה מעניינים במיוחד. ראשית , בגלל שהיא בריטית יש הרבה מוטיבים אנגלים בעיצובים שלה ושנית , למרות שחשבתי שזה נשמע קצת טחון ומאולץ , היה נפלא לגלות כי היצירתיות שלה הובילה למקונות אחרים לגמרי . תוכלו למצוא שם צמידי מזל עתירי פריטים , שרשראות , עגילים ושלל אקססוריז כיפיים אחרים.
בעיניי בלטו במיוחד קולקציות מספרים שונים כגון הקוסם מארץ עוץ , כיפה אדומה , ג'יין אוסטין , אליסה בארץ הפלאות ועוד.

למשל , הנה כמה יצירות שאהבתי במיוחד :













































































































וזה הצמיד שלדעתי הוא גולת הכותרת בכל ה"אליס-מאניה "הזו . הרבה קשקושים אבל קשקושים קלאסיים 

ואחרון חביב תואם הצמיד ויפה לא פחות וגם בעל מוטיב אנגלי במיוחד [כוס התה , איך לא] היא השרשרת היפה הזו של הכובען המטורף.

שורה תחתונה , כמה עולה ?

המחירים נעים בין 14 פאונד ל-58 פאונד לתכשיטים ומחירים סבירים בהחלט לכל שאר האביזרים שנמכרים באתר. 

האם אפשר להזמין לארץ ?

אפשר גם אפשר. משלוח בינ"ל עולה 3.5 פאונד , מחיר הוגן מאוד למשלוח לטעמי .

יום הולתי חל באוגוסט. בהחלט יש לי למה לצפות. ואם מי מחבריי או בן זוגי [אההמ אהמ אהמממ...] קוראים פה אז.....הנה חסכתי לכם שיטוט בקניון.

13 תגובות:

  1. באמת דברים מדליקים! פחות התחברתי לתמונות של הנערה (ולא מעניין אותי אם היא אליס או לא יודעת מי..)
    נעלי העקב האדומות מדליקות לגמרי (איכשהו זה לא מפתיע אותי שזה מה שהתלהבתי ממנו..)
    אני לא מאמינה שהייתי רוכשת לי משהו כזה. קצת מקושקש מידי בשבילי.
    אבל שוב, כיף לשטוף את העיניים :)

    השבמחק
  2. אני שמתי עיניי על הצמיד המקושקש. נראה לי מקושקש מאוד ומצד שני מדליק נורא לצאת איתו . המחיר קצת מכאיב אין ספק.

    השבמחק
  3. זה יותר מידי "מיכל נגרין". אני יודעת שזה לא, אבל בראש שלי זה קשקושיה כזאת שעושה סביר להניח גם הרבה רעש = נוכחות..

    השבמחק
  4. דווקא הסגנון הכי לא מזכיר לי מיכל נגרין. אצל מיכל נגרין זה יותר פרחים ואבנים וקיטש. בעיניי העיצובים האלו פחות קיטשיים ויותר Fashion .
    וחוץ מזה אני אוהבת בלינג בלינגס! :)

    השבמחק
  5. ידעתי שה"מיכל נגרין" לא ישמע לך..
    יכול להיות שזה יותר פאשן ופחות קיטצ' אבל זה עדיין הרבה קיטצ' בשבילי..
    ואם כבר נוכחות, אני מעדיפה כלב ענק וקעקועים על פני פעמונים חחח

    השבמחק
  6. גם אני מעדיפה קעקועים.....כשהם מקועקעים על אחרים :-P

    השבמחק
  7. את רואה איך אנחנו מסתדרות מצוין!

    אני שוקלת עוד שלושה..
    כן, עוד שלושה!!

    השבמחק
  8. תמונות בבקשה למייל שלי :-D

    השבמחק
  9. אני חושבת שזה הורס!!!! וואו ממש אהבתי!!!

    השבמחק
  10. אפי- תודה יקירתי , אני מסכימה איתך מאוד. העיצובים שלה מאוד וואו :)
    כיף לראות אותך פה !

    השבמחק
  11. אני תמיד פה, מנויה :) רק לא תמיד יש לי מה להגיב..
    בכל מקרה אני חייבת להודות שלא הצלחתי להתאפק ולמרות שאני חוסכת...... הזמנתי את השרשרת של הארנב הממהר :) תודה שהכרת לי אותה!!!

    השבמחק
  12. תתחדשי ותעלי פוסט כשתקבלי.אני סקרנית מאוד :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן