יום ראשון, 18 ביולי 2010

If you can't buy them....Bite them!

אתמול קראתי פוסט של בלוגרית שחגגה יום הולדת. בבלוג היא הציגה עוגה מדליקה מבצק סוכר שהנושא שלה היה makeup cake . מכיון שאני לא יכולה לראות יצירות כאלו ולנוח פשפשתי ברשת ומצאתי מבחר של איפור מתוק מתוק ומאוד יצירתי.























נו , מזל טוב קרול! קיבלה עוגת שאנל על כל המשתמע מכך. אני בעיקר אוהבת את הצבעים המבריקים . נורא יצירתי ומדליק!

















אין ספק שלואי ויטון מבצק סוכר הוא הרבה יותר כיפי מלהוציא את סכומי העתק על התיקים/ארנקים שלו. מה גם שאני לא חובבת את האימאג' המשעמם על התיקים שלו. מותג או לא , לא אוהבת. העוגה לעומת זאת , ביג לייק!











































מזל טוב גם לדיאן ...איפה שלא תהיי.


















M.A.C ידועה הכי הרבה בעוגות האיפור שלה. מצאתי המון ברשת אבל הבאתי את אלו שנראו לי הכי טוב. זו עוד עוגה מקסימה של שקית קניות עם איפור. 






















































וגם כריסטין- מזל טוב ! [היא בטח כבר בת 30 מאז התמונה] ....

העוגות האלו לא בהכרח יותר זולות מהאיפור שעליהן אבל הן מקסימות ויצירתיות וקצת אוף טופיק בבלוג [למרות שהוא לא ממש אוף טופיק ] עוד לא הרג אף אחד. 

שיהיה לכולנו שבוע מתוק מתוק ! 

5 תגובות:

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן