יום ראשון, 4 ביולי 2010

L'oreal Perfect Clean


בשורה חדשה לעולם הטיפוח גבירותיי!

מעשה שהיה כך היה. קיבלתי קומוניקט על סבון פנים חדש של לוריאל. בהיתי בתמונות והרגשתי שמדגדג לי באצבעות ולכן החלטתי לגשת לפארם ולרכוש לי אחד במחיר הכרות [40 שקלים כעת] . דווקא בסופר פארם ראיתי אותו עומד וממתין במלוא הדרו וכשניגשתי לניו פארם לקחת לי זמן למצוא אותו אי שם במדף תחתון . ראיתי שיש שלושה סבונים בסדרה והחלטתי לנסות את זה שמופיע בתמונה לניקוי עמוק עם גרגירים .


אני אתחיל קצת מהעיצוב. מדובר על בקבוק שעומד על הראש , עיצוב חדשני ונוח של בקבוק לחיץ ובאמצע יש מקום לאחסן את המברשת. המברשת עצמה נקראת   Clean Pod ובמבט ראשון נראתה לי מאוד סיליקונית וקוצנית אבל היא מאוד מאוד נעימה על הפנים . בסיום השימוש מחזירים אותה לחור שבאמצע הבקבוק וזה הכל.מאוד היגייני - גם החומר שממנו היא עשויה וגם עצם העובדה שהיא מתייבשת בזריזות ויש לה מקום אחסון מצוין על המוצר עצמו. אהבתי מאוד את החשיבה על הפרטים הקטנים.



המוצר עצמו נפלא! אני חייבת לומר שהדבר הראשון ששבה אותי היה הריח , מעין ריח משמש עדין ונעים  שמזכיר לי קיץ. ג'ל הגרגירים מיועד לניקוי עמוק לכל סוגי העור , מקציף מצוין. שמים מעט מהסבון על המברשת ובתנועות סיבוביות מעבירים על הפנים.
תוצאה : פנים חלקות , נעימות למגע , לא יבשות כלל [דבר חשוב לחלק מכן אני יודעת] וזוהרות .

בסדרה עוד שני מוצרים : 
* קרם מקציף לעור יבש ורגיש [פורמולה נטולת ריח]
* ג'ל לעור רגיל ומעורב בניחוח עדין

כל אחת תתאים לעצמה את מה שמתאים לה.בסה"כ מוצר מצוין שנותן תמורה בעד אחסון המזומנים שלכן בקופת הפארם ;)
את המוצר ניתן לרכוש במהלך חודש יולי ב-40 ש"ח בלבד בכל הרשתות המובחרות . מחירו הרגיל 67 ש"ח ל-150 מ"ל.



7 תגובות:

  1. העיצוב שלו מזכיר לי סבון כלים... :-)

    השבמחק
  2. לא חשבתי על זה ככה , אולי יש בזה משהו אבל יש לו עיצוב מאוד פרקטי.

    השבמחק
  3. קניתי את התכשיר הבוקר, בהמלצתך. אחרי שימוש ראשון, אנ שמחה לבשר שצדקת. הוא באמת מקיים את ההבטחות. והמברשת המוזרה הזאת מאד משעשעת.

    תודה!

    השבמחק
  4. נשמע מעניין ועשית לי חשק להתנסות גם כן =)

    תודה!

    השבמחק
  5. A wind - שמחה שאהבת , תכשיר מוצלח ביותר שנותן תמורה למחיר .

    mayane21 - תודה , חשק זה תמיד טוב :)

    השבמחק
  6. עשית לי חשק לגמרי!
    חבל שלוריאל משוקצים אצלי..

    השבמחק
  7. את ניסית עוד צבעים של הסבון חוץ מהכתום? איזה הכי טוב ?יש בצבע תכלת..ועוד אחד בצבע כחול לבן

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן