יום ראשון, 11 ביולי 2010

M.A.C Venomous Villains- חלק ב'

זוכרות את הפוסט הזה

מדובר בפוסט בו כתבתי על קולקציית הרשעים המצויירים של מאק לכבוד סתיו חורף 2010 . אז במאק כראוי לחברה כמו מאק הוציאו תמונה שהיא דוגמית קטנה וטיזרית של הקולקציה והנה לכם ארבעה רשעים מצויירים שכולנו אוהבים לא לאהוב . הקולקציה היא קולקציה מוגבלת שמתאימה לאספניות מאק למיניהן או לחובבות דיסני למיניהן [או לחובבות רשעים למינהן] . אני מחבבת ממש את המלכה משלגיה . הכי מתאים לי בתיק.

תארזו לי אחד מכל אחד , תעטפו יפה ותשלחו ללשכתי. תודה.






לוח זמנים לכל אלו שמגרד להן בידיים :

הקולקציה הנ"ל צפויה לצאת בארה"ב ב- 30 בספטמבר ובשאר העולם באוקטובר.




8 תגובות:

  1. בניגוד ל"שיחתנו" הקודמת - זה לחלוטין Must Have!
    במיוחד שזה יוצא (כמעט) לרגל יום ההולדת שלי ב 1/10 :P

    השבמחק
  2. ידעתי שבסוף את "תפלי ברשת" :-D אני מסכימה איתך. זה באמת Must Have

    השבמחק
  3. מהמם!
    אני חייבת לשאול, גם אם אצא בורה- מיהו האמצעי (בשורה למטה)? בתור חובבת דיסני מושבעת אני לא חושבת שאי פעם ראיתי את הדמות הזאת! O:

    ד"א, מתה על הבלוג (:

    השבמחק
  4. ללשכתי מיד ! איזה מהמם ! אני כבר סקרנית לראות מה יש בתוך הקופסאות המהממות האלו.....

    השבמחק
  5. אנונימית- למה אנונימית ? :) תודה רבה רבה! כיף לי לשמוע שאת אוהבת. לשאלתך מיהו אותו מסתורי , גם אני לא ידעתי ולכן הלכתי וגיגלתי ואלו התוצאות : מדובר ב- Dr. Facilier מהסרט הנסיכה והצפרדע.
    לא חושבת שהסרט הזה הוקרן בארץ אי פעם [תקנו אותי אם אני טועה]. הוא וודו מאסטר וקוסם בעל כוחות אפלים במיוחד שהפך את הנסיך לצפרדע.
    תודה לויקיפדיה שהביאהני עד הלום.

    השבמחק
  6. Tuli - גם ללשכתי. תעשי את זה פעמיים :-P .מדובר על 4 קולקציות שונות שמוקדשות לכל אחד מהרשעים. כיף כיף כיף!

    השבמחק
  7. אווייי אהבתי...
    ה"קנקן" פה משגע=]

    השבמחק
  8. Peacha - בהחלט משגע. למי שאוהב דיסני או אוספים נדירים ומוגבלים , זו הקולקציה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן