יום שני, 19 ביולי 2010

Must Have#6 + מדריך לקניה ברשת:סטרוברי

על השימר בריק של בובי בראון דיברו אינספור פעמים. הייתי מפנטזת עליו לילות כימים אבל המחיר המופקע שלו גרם לי לוותר על הרעיון עד ש....בעצם עד שנתקבלתי בפוסט מעניין על השוואות צבעי קורל באיפור בבלוג המקסים של Danra , הלא הוא danra's vault . 
אצתי רצתי לחפש את המוצר הזה באתר המדהים והקבוע שלי StrawberryNet ומצאתי אותו בדיוק במבצע , במקום 40$ הוא עלה לי לאחר הנחת לקוח ותיק , רק 70 ש"ח [HOOREY!!!] , הצטערתי שלא לקחתי שניים בחיי...

המבצע היה על מוצר ללא אריזת קרטון אבל בינינו , מי צריך אריזת קרטון ?! המוצר הזה מושלם! משהו בין כתמתם לורוד או בקיצור צבעים אפרשקסיים ! מכיון ש-danra כבר ערכה השוואות וכתבה כ"כ הרבה וכ"כ יפה על המוצר אני חושבת שכל מה שנותר זה לקרוא את הפוסט שלה , התמונות נהדרות ומשקפות היטב את הצבעים [תקליקו להגדלה] .

הנה תמונה טובה של המוצר שמצאתי ברשת [מתעצלת לצלם ...] :
















בקיצור מומלץ בחום. 

כרגע מחירו עלה למחיר רגיל עם מבצע קטנטן אבל סביר להניח שהוא יחזור , צריך רק לעקוב היטב אחר המבצעים.

ואם כבר בסטרוברי עסקינן אז מה זה בעצם STRAWBERRYNET ? [למען הסר ספק אין לי מניות שם , זו המלצה אישית שלי בגלל חיבתי לאתר ללא שום מניע ] 


מה זה ?

סטרוברי הוא אתר שמוכר מוצרים רבים ביניהם איפור , טיפוח , בישום ,מוצרי שיער וערכות מתנה. מחירי המוצרים הם נמוכים מאוד יחסית וניתן למצוא באתר מוצרים שגם אין להשגה בארץ ולרוב תוכלו למצוא בארה"ב  או מדינות אחרות.
לא פעם עלו ברשת תהיות לגבי טריות המוצרים או איכותם ומדי פעם עולה זעקה שנמכרים בסייל מוצרים שנשארו בסטוק ורצו לחסל אותם אבל כאחת שהזמינה באתר הזה מעל 20 פעמים אני חייבת לומר שמעולם לא נתקלתי במוצר לא טרי ותמיד הייתי מרוצה מאוד .


מועדון נאמנות

בסטרוברי קיים מועדון נאמנות ללקוחות חוזרים. הווה אומר , לקוח שחזר ורכש מהאתר יקבל הנחות כגובה מספר הקניות שכבר רכש באתר. 
עד הקניה ה-5 , עד 4% בהדרגה 
מהקניה ה-6 עד ה-9 5%
מקניה ה-10 עד ה-19 7.5%
מהקניה ה-20 תקבלו 10% הנחה [אני משתייכת לקבוצה הזו אבל לא בגלל שקניתי כ"כ הרבה אלא כי העברתי את המועדון לחברות שצברו עבורי קניות פה ושם].

פלוס נוסף- אם תרכשו 3 מוצרים בבת אחת תקבלו בנוסף להנחה שלכם עוד הנחה נוספת של 5% . נחמד ביותר.

מועדון הנאמנות הוא בסך הכל כתובת המייל שלכם כך שניתן בקלות לתת את כתובת המייל לאנשים קרובים שישלמו ויקבלו את ההנחה המצטברת שלכם אבל חשוב שידעו שאת פרטי המשלוח וההזמנה אתם תקבלו במייל וכמובן שאפשר להעביר בקלות רבה את המייל לאדם הנכון.פרטי ההזמנה אגב, ניתנים למעקב און ליין כיון שמדובר בדואר רשום ולכן תוכלו לעקוב אחריו גם בדואר ישראל ולראות מתי הוא נחת כאן בשלום.


רכשת מוצר בפעם הראשונה? מזל טוב , מגיעה לך מתנה !

ללקוחות "בתולים" שזה עתה חנכו את האתר בקניה ראשונה בלבד, יקבלו מתנה שמשתנה מדי פעם על הקניה הראשונה בלבד [לרוב מדובר על איפור , בין אם שפתון , צללית , עיפרון עיניים וכו'] . 


שירות לקוחות

שירות הלקוחות בסטרוברי הוא מהמשובחים שנתקלתי בהם. תמיד נענים למייל במהירות , מטפלים בנושא הבעייתי לעומקו ואף פעם לא נשארתי תקועה ללא מענה. המיילים נעשים באנגלית בלבד  כך שלמי שזה בעיה עבורו , כדאי להצטייד מבעוד מועד בדוברי אנגלית טובה.


סטרוברי גם בעברית

מערכת הסטרוברי עברה שדרוג מסויים וניתן לצפות בה גם בעברית. לא הכל מושלם אבל מסםיק כדי להבין מה מחפשים. יתרון נוסף הוא שאפשר להמיר את המטבע לשקלים ובכך לראות את מחיר המוצר בצורה נוחה יותר מבלי להתחיל לחשב את שער הדולר .


כמה עולה משלוח ?

חינם! כן כן , חיני חינם. המשלוח מהאתר הזה לא עולה לכן שקל למעט בישום ששם יש עמלה מינימלית כלשהי בגלל הוראות פנים ארציות לגבי משלוח בישום . זמן הגעה של חבילה לארץ באופן ממוצע לא עלה אצלי על חמישה ימים אבל לפעמים כשיש חגים בחו"ל או עומס או חגים אצלנו בארץ החבילות כמובן יכולות להתעכב.


איך מתבצע התשלום ?

אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי , אני יודעת שמדי פעם צצות שיחות על כך שהכרטיס של חייב להיות בינ"ל אבל אין לי מושג לגבי זה. אני משלמת בדרך הבטוחה ביותר בעיניי שהיא PayPal אבל שילמתי בעבר גם עם כרטיס האשראי שלי ישירות ומעולם לא היתה לי בעיה .

מדובר על אתר מאוד ידידותי למשתמש בסך הכל ומאוד נחמד. כל חבילה שמגיעה לארץ תוכלו לזהות אותה מיד בסרט הסגול שקשור מעליה בצורה מאוד אסתטית.


טיפים : מכיון שבארץ משלמים מעל 50$ מכס אז אולי כדאי להזמין מוצרים בסך שלא יעלה על 50$ או להפריד הזמנות אם אתם רוצים כמה מוצרים .



לסיכום : אתר נפלא , מאוד ידידותי למשתמש  ומאוד מומלץ! 


שאלות , בקשות , הערות והארות יתקבלו בשמחה. מקווה שהמדריך הקטן הזה עזר למי מכן :)


21 תגובות:

  1. תאמת פעם הזמנתי ב100 דולר ולא שלמתי מכס
    אני מאד מאד מרוצה מהאתצר ומכל המוצרים שקניתי.

    השבמחק
  2. מזמן לא הזמנתי שם. באמת אתר מעולה שתמיד הייתי מרוצה מכל הקניות שלי בו (אבל אז עברתי לאיביי עם המחירים הטובים יותר, אבל גם עם הבעיות...)
    טוב שהזכרת לי אותו. אני צריכה להציץ שם מדי פעם.

    השבמחק
  3. תתחדשי! הסתדרת עם המחיר חבל"ז :-)

    השבמחק
  4. Tanch- מכס זה עניין של מזל לפעמים. ראיתי לנכון להזהיר כדי שלא יהיו אי נעימויות.

    Vanity- איביי לא בהכרח יותר זול [אגב ידעת שיש להם גם חנות באיביי? או שאולי זו היתה כוונתך...]
    גם אני מזמן לא קניתי שם אבל בגלל הפוסט עלה לי חשק ובדיוק היה מבצע. Am I lucky or not ?

    danra- תודה. מה הייתי עושה בלעדי פוסטי ההשוואה המהממים שלך ?

    השבמחק
  5. איביי הרבה פעמים יותר זול. ובטח שאני יודעת שיש להם חנות באיביי - לא לזה התכוונתי שאני קונה באיביי, כי החנות שלהם בדרך כלל יקרה משמעותית ממוכרים וחנויות אחרות (בבשמים. קוסמטיקה אני לא קונה הרבה, ואף פעם לא קניתי שם).

    השבמחק
  6. כן בבשמים הם אכן לא זולים אבל אני פחות קונה בשמים ויותר קוסמטיקה ודווקא שם איביי הרבה פעמים מאוד לא זול עבורי.

    השבמחק
  7. חידשת והועלת לי מאוד! תודה=]

    השבמחק
  8. את ממש מרגיזה, את יודעת את זה?
    אני המון פעמים אומרת לעצמי - להזמין? לא להזמין.. להזמין? לא להזמין..

    שלשום התעוררתי בבוקר לחושך..
    העיניים שלי פשוט לא נפתחו..
    החלטתי שהדלקת קשורה למסקרה הזולה שאני משתמשת בה לאחרונה (די ברור שזה תירוץ זול ולא מוצר זול...)
    אבל עכשיו "אין לי ברירה" אלא לקנות בחזרה את אהובי Diorshow..
    אז יהיה מסטרוברי..

    השבמחק
  9. אני שומעת המון על הדיור שואו...בסוף אני אגיע אליה. אגב, מעולם לא הזמנת משם ?

    השבמחק
  10. לא.. איכשהו לא יצא..
    אני לא אוהבת לרכוש דברים שלא ראיתי (אם זה לא לקים :P) אולי זה עוד ישתנה..
    מה את רוכשת שם?

    תגידי, למה את לא מורידה את האימות מילים? אני הורדתי כי הגעתי למסקנה שזה סתם מעיק..

    השבמחק
  11. בעיקר קרמי פנים שאני ניודעת שנמכרים בארץ במחיר עתק , סבון פנים ...קוסמטיקה בעיקר. אם יש איזה משהו שקשור לאיפור שנראה לי אטרקטיבי אז גם איפור ובישום רק אם יש משהו ממש ממש שווה.

    ולגבי האימות- לא מוצאת איפה מורידים את זה.

    השבמחק
  12. מיטל - ראיתי מארז במשביר של הדיור שואו יחד עם חמישית צלליות מוקטנת. שווה לך לבדוק כי אחרי הנחה זה נראה לי שווה.

    השבמחק
  13. גברת danra- תני לי כתובת למשלוח חשבונית בבקשה. את לא יודעת שאסור לכתוב לי ולמיטל דברים כאלה שחור על גבי בלוג :) זה מדרדר אותנו...

    השבמחק
  14. לחלוטין! (ואפילו לחתולין!)

    השבמחק
  15. אני מצטערת... אפשר לרשום לי על החשבון או תשלומים?....

    השבמחק
  16. תודה על ההסבר, אני מתכוונת לקנות פעם ראשונה וזה נראה לי יהיה מהאתר הזה :)

    השבמחק
  17. היי..אני מעונינת לרכוש בפעם הראשונה מוצרים של אליזבט ארדן.פר המחירים לארץ הוא עצום......איך אני יכולה להות בטוחה שזה לא חיקוי????לעיתים אני מבינה שזה מגיע באריזה שונה...איך אוכל להיות בטוחה שזה אותו מוצר???.

    השבמחק
  18. אנונימית- ראשית , זה אתר שפועל כבר שנים רבות ואני לקוחה נאמנה שלו [מעל 30 הזמנות עברו תחת ידי] - אף אחד מהמוצרים אינו מזוייף. מה שכן , לעיתים יש מוצרים שהם חדשים לחלוטין אבל תאריך הייצור שלהם , בשונה מהפארמים בארץ הוא רחוק יותר . המוצרים לא מגיעים באריזה שונה אלא אם כן זה מוצר שא. אין להשיג אותו בארץ וב. מוצרים שמיועדים לאסיאתיות [בד"כ יהיו אלו מוצרי לחות והבהרה למיניהם] . פער המחירים הוא עצום כי אין שכירות לשלם , אין פערים של קניון ואין תשלומים . את יכולה בהחלט להיות רגועה. גם במידה והמוצר לא מגיעה לשביעות רצונך יש להם שירות לקוחות מהטובים שפגשתי [פעם אפילו אמרו לי להשאיר אצלי קרם שלא הייתי בטוחה בטיבו ושלחו לי אחר].
    בהצלחה בהזמנה הראשונה ומקווה שעזרתי :)

    השבמחק
  19. היי אפשר לקבל ממך המלצה לשמן פנים טוב שאפשר וכדאי לקנות בסטורברי נט?תודה

    השבמחק
  20. מה לגביי פירטי כרטיס אשראי האם גנבו למישהו פעם פירטי אשראי?

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן