יום שלישי, 20 ביולי 2010

Nivea&Chantal Thomass - כשאיפור פוגש הלבשה תחתונה

במיוחד לכבוד יום האהבה חשבתי להביא לכן את סדרת האיפור  החדשה והמיוחדת שהוציאה ניוואה . הקולקציה יצאה כבר בעולם והיא מסקרנת מהיום הראשון שראתה אור. מדובר על שיתוף פעולה נפלא בין מעצבת ההלבשה התחתונה הצרפתייה שנטל תומס לבין חברת ניוואה הותיקה . שיתוף הפעולה הזה יצר לא פחות מקולקציית איפור נהדרת במגוון צבעים שיכולים להתאים לכל אחת. 


האריזות כפי שאפשר לראות נוצרו בהתאם לאימאג' המרכזי - הלבשה תחתונה , דמוי מחוך , סרטים , כחול כהה שמזוהה עם ניוואה וגם יוצר תחושה מפתה וסקסית . 



בדקתי 3 מוצרים מהקולקציה הזו : צללית , סומק ושפתון בגוונים המדוייקים שבתמונה . סגול מעושן יפהפה , סומק ורדרד ושפתון אדום [ולמי שרוצה לדייק : שפתון מספר 69 Rouge d' amour , צללית Ford a paupieres , סומק Stay real blush ] .

הרעיון הוא שגם האיפור יהיה תואם להלבשה תחתונה שהיא תמיד נעימה ומלטפת , חלקה מסאטן ולכן התחושה שרצו להעביר גם באיפור היא תחושה חלקה ונעימה. האריזה החיצונית היא דווקא היופי שמרמז על הפנים. בסומק אם תסתכלו היטב פנימה תמצאו סרט מתוק על גבי הסומק וחור המנעול שעל גבי אריזת הצללית יושלם עם פתיחת האריזה במפתח שמוחבא בפנים. מקסים! 

אני חייבת לומר שמאוד התרשמתי מהריח קודם כל. גם לשפתון וגם לסומק יש ריח נפלא ונעים . אני לרוב מעדיפה מוצרים עם ריח נעים שלא יהיה דומיננטי מדי וזה בהחלט עושה את העבודה.

הפיגמנט של השפתון והסומק מאוד טובים . הסומק למרות שנראה ורוד מאוד , דווקא מתקבל עדין על הפנים ובהחלט נותן תוצאה יפה וסמוקה בצורה טבעית ולא מוגזמת והשפתון .....Oh well , שפתון אדום יפהפה עם גימור נעים. מה אפשר לרצות יותר ?

הצללית על פניו נראית טובה אבל הפיגמנט שלה [למרות איך שהוא נראה באריזה] מתקבל חלש משהו ולדעתי יש צורך למי שאוהבת מראה סגול מעושן חזק , פשוט לעבור עם מברשת כמה וכמה פעמים עד לקבלת המראה הרצוי. הנה דוגמא לצללית מקרוב 



בסך הכל קולקציה חגיגית , מרעננת ומקסימה . תמיד משמח אותי לראות חברות טובות שמתעלות על עצמן רעיונית ויוצרות שיתופי פעולה וקולקציות במראה יוקרתי מבלי להשבית את הכיס שעושות חשק לעוד. נהדר!

מחירים ?

המחיר כפי שאמרתי לא יקרים כלל וכלל וסבירים ביותר עבור קולקציית מקושטת ומוגבלת כמו זו.
צללית - 46 ש"ח
שפתון - 100 ש"ח
סומק - 72 ש"ח


10 תגובות:

  1. לא הבנתי... מה חדש? יצאו גוונים חדשים על השת"פ הזה שיצא לפני כשנה?
    אז אגב, התאכזבתי מאוד מהגוונים שיצאו. לא קניתי כלום.

    השבמחק
  2. למה בכעס ? :-P
    קודם כל לא ידעתי שזה משהו שכבר יצא [את בטוחה?] , הקולקציה הזו דוברה כ"כ הרבה בבלוגים בחו"ל וגרפה המון מחמאות אבל את יודעת , על טעם וריח...
    כמובן שצריך לברור את הגוונים המוצלחים בעינייך . וכמו שאמרתי פה לא פעם - אריזות יפות עושות לי את זה :)

    השבמחק
  3. נראה ממש מקסים! אהבתי!
    כרגע, באופן הזוי "אני לא צריכה כלום" ככה שלא נראה לי שארכוש משהו..
    לאחרונה אני קצת "שבעה" מאיפור ומחפשת יותר לקים.
    זה יכול כמובן להשתנות מחר בבוקר..

    השבמחק
  4. אצלי זה נודד בין רוצה לרוצה יותר לממש ממש רוצה :)

    השבמחק
  5. נשמה, לא בכעס בכלל :-)
    חשבתי שאת כותבת שיצאו גוונים חדשים במסגרת השת"פ.
    אגב, האריזות מאוד זולות ופשוטות. מאוד מפתיע החיבור של תומאס עם ניוואה. אני פשוט לא מוצאת את הקשר בין החברות.

    השבמחק
  6. אני יודעת שאת לא כועסת. אני צוחקת.
    סביר להניח שאין קשר. החיבור הוא לצרכים מסחריים בלבד.תשמעי, לגבי אריזות , לא כל דבר צריך להיות יוקרתי ומפונפן למוות. דווקא הקישוטים היפים והפשוטים נותנים מראה אחר , לא משעמם ומעניין לעומת מותגים או חברות אחרות שאורזות צללית באריזה משמימה וזהו. יש פה ייחוד נחמד ואני אוהבת.

    השבמחק
  7. זה משנה שעברה - גם הגוונים לפי מה שראיתי בפארמים. ועדיין - זה נורא נורא יפה ומוצלח.
    האודם האדום נהדר!

    השבמחק
  8. חן- תודה! [ותודה שאמרתן לי , ממש לא ידעתי :) ]

    השבמחק
  9. זה באמת לא חדש, אבל גם אני אהבתי את הסגנון ואפילו רכשתי שפתון חצילי נחמד.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן