יום רביעי, 28 ביולי 2010

נעים להכיר : NoHeltzi

את נואליה הכרתי דרך החברות שלנו בפייסבוק. מדי פעם ראיתי אותה מפרסמת פריטים מהקולקציות שלה והן מאוד מצאו חן בעיניי. באחד הימים היא פרסמה בפייסבוק עגילים מקסימים בשלל צבעים שצעקו לי "חייבת" ,"תקני אותנו" . העגילים הללו היו פתיח של רומן ארוך שבסופו של דבר גרם לי לרכוש זוג עגילים משגעים בצבע שמנת בעיצוב פרחים.

מעבר לעובדה שנואליה מעצבת מוכשרת היא גם בחורה נורא נחמדה , אדיבה וסבלנית והיה תענוג  אז למה לא לפרגן ?

מי ?

נואליה הולצהיים , בת 26 , ארגנטינאית במקור. נואליה היא בוגרת שנקר מהמחלקה לעיצוב תכשיטים . 

מה ?

המותג של נואליה נקרא NoHeltzi ונולד בעצם מפרוייקט הגמר שלה בשנקר.התכשיטים שלה מורכבים מחומרים שונים : סוגי פלסטיק שונים , עור חרוזים ומתכת. 

והנה קצת תמונות כדי שתראו איזה דברים יפים היא מפיקה תחת ידיה המוכשרות :



























































































































איפה ?
"בלומה" - רח' אשתורי הפרחי 24 ת"א
Anna K - רח' פרישמן 75 ת"א
"אמה" -שנקין 15 ת"א 

ובאתרי האינטרנט של NoHeltzi : 
וב- etsy.com  וכמובן בפייסבוק תחת שם המותג

כמה ?

מחירי התכשיטים נעים בין 40-150 ש"ח , מחיר שווה לכל נפש ולכל כיס .
ועכשיו עגילי הפרחים במחיר הכרות וניתן לרכוש אותם ב-40 ש"ח במקום 60 וניתן להשיגם גם בקליפס למי שאין בנמצא אצלה חורים באזניים או בצורה רגילה עם פין למחוררות [LOL] .

למה ?
כי היא באמת מקסימה . העיצובים שלה מעניינים וכוללים חומרים רבים ומעניינים [היא אפילו חשבה על האלרגיות למתכות שבינינו!] , עגילי הפרחים שלה מושכים את העין וגורמים לאנשים לעצור אותי ברחוב ואם הייתם רואים איך היא אורזת את היצירות שלה....להתמוגג!  מעבר לזה ראיתי עוד זוג עגילים שגרמו ללב שלי להחסיר פעימה.

לסיכום - LIKE !

9 תגובות:

  1. מקסים. ואני בהחלט בעד לפרגן :)

    השבמחק
  2. נראה נהדר.
    לא מצאתי אותה באטסי, יש לך אולי קישור?
    תודה :)

    השבמחק
  3. Meital- גם אני מאוד בעד לפרגן למי שמגיע לו. יש לנו לא מעט מעצבים חדשים ישראלים ורעננים אז למה לא בעצם ?

    LipGlossit - בבקשה קישור :
    http://www.etsy.com/shop/noeliah

    השבמחק
  4. שלום לכן!
    אם אתן בארץ, ממליץ לכן לפנות ישירות לנואליה בפייסבוק, זו הדרך המהירה ביותר!!

    השבמחק
  5. אהבתי!
    כל הכבוד על הפרגון... והתכשיטים מקוריים ממש!

    השבמחק
  6. Peacha- תודה. אני מאוד נהנית לפרגן לאנשים שמגיע להם פרגון ובענק. אמנות היא דבר קשה היום בארצנו הקטנטונת אז למה לא ? :)

    השבמחק
  7. האמת שכן... אצלנו יותר עסוקים בהעתקה מפירגון...

    השבמחק
  8. תודה!
    כיף לראות לשם שינוי בShipping מחיר נמוך יותר לישראל,
    ולא להיפך חח :)

    השבמחק
  9. מאוד יפים! אהבתי. בלי נדר בקרוב אבדוק אישית את ההיצע.
    תודה! :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן