יום שישי, 9 ביולי 2010

Paul&Joe Makeup collection Fall 2010 



פול&ג'ו הם זוג מעצבים שכיאה למעצבים מפורסמים שמוצאים ליינים של בשמים או כל דבר אחר על שמם , החליטו להוציא קולקציית איפור מוגבלת , ייחודית מאוד שטרם נראתה כמוה. הקולקציה בעיניי מאוד Hot Couture ואין לי מספיק מילים לתאר אותה. האריזות וואו , העיצוב של הליפסטיקים בצורת החתולים - ביג וואו ! והצלליות הורסות. העיצוב נע בין אופנתי לוינטאייג'י . בקיצור - מטריף מטריף מטריף!

הצצה לקולקציה מביאה לנו את המראות הנפלאים הבאים :




















































אילו הייתי מדברת חתולית הייתי אומרת Miao to that! מי[וואו]!


הקולקציה תושק בבכורה ביפן ב-1 לאוגוסט ואח"כ בשאר העולם.



12 תגובות:

  1. אבל אבל אבל אבל איך אפשר להשתמש בשפתונים האלה???
    את חייבת להשאיר אותם שלמים ולבהות בהם!

    איפה דנרה? היא *תמות* על זה.. ;)

    השבמחק
  2. אני מסכימה. אי אפשר. זה ממש פריט אספנות :)
    הורס!

    השבמחק
  3. אותי זה היה שובר. אני לא יכולה עם דברים כאלה.
    אמנם יפים אבל עולים הרבה ולא מעיזים להשתמש בהם...

    השבמחק
  4. אני קוראת לזה "בגדר לראותם בלבד" :-P

    השבמחק
  5. אז לראותם רק אצלך בבלוג...

    השבמחק
  6. מצטרפת לכולן, מהמם ומיוחד!

    השבמחק
  7. Meital - הרבה דברים [אולי כמעט רובם] הם בגדר לראותם בלבד אצלי בבלוג. לרוב מדובר על דברים מיוחדים / יקרים במיוחד אבל מעניינים :)

    אפי- מסכימה איתך , זה מהמם יוצא דופן ולא שגרתי בכלל.

    Standing Ovation - תודה! :)

    השבמחק
  8. יפייפה... העיצוב, הצבעים!
    הם באמת מסוג ה"לראותם בלבד" אבל אני יכולה להסתכל עליהם כל היום...

    השבמחק
  9. Peacha - ברוכה הבאה :) בהחלט מיוחד, לא נותר לי אלא להסכים. מה גם שלא הייתי מורחת את הליפסטיק הזה כי חבל על הראש של החתלתולון החמוד הזה , לא ?
    ;) כל שאר הקולקציה הרסה לי את הבריאות [במובן הטוב].

    השבמחק
  10. תודה- ממש נחמד לי פה=]
    בהחלט הרסה את הבריאות... אני חושבת שחלמתי עליה בלילה חחח

    השבמחק
  11. אני חולמת על רוב הדברים פה ונורא מקווה לראות אותם בבוקר על השיגה שלי אבל זה לא קורה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן