יום חמישי, 8 ביולי 2010

לבנגולו מלך ZULU ?

חברת האיפור והקוסמטיקה NARS החליטה לצאת בהייפ היסטרי סביב הלק האלמותי שפעם היה מושא אהבתן של בלוגריות רבות ונעלם לו באופן מסתורי [או שלא] וכעת חוזר עם השם הכה משמים ZULU 2.0 . שם משמים ללק משמים.

סביב זולו הראשון היתה היסטריה כל כך גדולה עד שמחירו הגיע כמעט ל-100 דולר באיביי והיו כאלה שהיו מוכנות לשלם עליו כל מחיר.

תסתכלו עליו - הוא נראה שווה 100 דולר?!?!?! מדובר בירוק ביצה מהסוג הלא יפה במיוחד ,כך שאני בהחלט לא מבינה
What's all  the fuss about ? תסלח לי אלוהי הבלוגריות אבל לק שמתואר כ- green jelly לא ממש עושה לי חשק להוציא את הארנק מהתיק ולרשרש במזומנים שלי לכל עבר.



ואחרי שנכנסנו לפרופורציות , הלק המדובר יעלה למאושרות 16$ טבין וטקילין ויש לו [כך מסתבר] רשימת המתנה היסטרית. אז אתן מהסוג ההיסטרי , קנו שניים.

זולו 2 [רק לי זה נשמע כמו סרט  ילדם שלא ממש היה שובר קופות?] יצא במקביל לקולקציית הסתיו-חורף של נארס ב-15 ליולי ונותר לנו רק להתנחם באימא'גים הנפלאים הללו שמהווים את הסנונית הראשונה לקולקציה המופלאה לסתיו הנוכחי .










































אז מה איתכן ? האם אתן ZULU WOMEN ?





10 תגובות:

  1. אהבתי את האימג' הראשון!
    לגבי הלק, נו יש מספיק לקים כאלה כמו opi here today aragon tomorrow
    אגב, על פי סקרנג'י הפורמולה של הלק המקורי זוועת עולם עוד יותר לא עושה חשק!
    אז אם כבר כדאי לראות איך הפורמולה 2.0..
    למרות ש 16$? אין מצב!

    השבמחק
  2. ראיתי גם את הקולקציה ממש עכשיו והיא נראית מדהימה לא פחות מהאימאג'. הירוק ג'לי הזה ממש לא כוס התה שלי ככה שאני לא מבינה מה ההיסטריה סביבו.

    השבמחק
  3. אני מסתקרנת מה אחשוב על For Audrey בדיוק בגלל זה - היסטריה סביב צבע סתמי או מאחורי צבע מדהים?...

    לא יודעת אם ארכוש לקים של NARS.
    הקמצנות, אוי הקמצנות ;)

    השבמחק
  4. הביקורות מהללות את פור אודרי. גם לא כוס התה שלי , לא סובלת טורקיזים ותכלתים למיניהם. הלקים של נארס חביבים , לא משהו שהייתי מוציאה עליו 16$ . ממש לא. על האיפור שלהם דווקא כן הייתי טורחת.

    השבמחק
  5. נראה לי שבמקרה של נארס גם לא כל מוצר איפור מומלץ..
    אני תוהה אם שמעתי על מעבר לסמקים שלהם..
    אולי צלליות?
    מעבר לזה...

    השבמחק
  6. לדעתי הוא יפה... מיוחד כזה

    אבל 16$? זה קצת ... מעט.... יקר
    ננסה לערבב צבעים (שחור וירוק? מישהו?)

    השבמחק
  7. Peacha- לא יודעת....הוא ממש נראה זוועה בעיניי. 16$ זה מאוד יקר. לא בקנה מידה של הלקים של שאנל שהם יקרים עוד יותר אבל זה ממש לא מצדיק.
    אפשר בהחלט לנסות לערבב ירוק ושחור , סוג של Frankenpolish , יש בלוג שלם על זה אם תרצי.

    השבמחק
  8. לדעתי אפשר בכיף להסתפק ב
    OPI Here today aragon tomorrow
    או ב Envy אאלט של זויה.

    השבמחק
  9. אני צריכה עוד קצת אומץ בשבילו... אשמח לבלוג הערבוביה- למרות שזה יתאים בצבע הזה לחורף=]
    תודה!

    השבמחק
  10. בבקשה. אלופת הערבובים ברשת :
    http://drfrankenpolish.wordpress.com

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן