יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

Bath&Body Works Halloween Collection

Bath&Body Works היא חברה מאוד פופולרית בארה"ב וגם נחשבת למאוד זולה . החברה הזו היתה חלוצה בתחום האלכוהול לחיטוי ידיים בניחוחות שונים ובבקבוקים מעוצבים ומאז כמו פטריות אחרי הגשם [ובמיוחד לאחר היסטריית שפעת החזירים] צצו להן חברות שונות שיצרו להן את סבון חיטוי הידיים [אבל תמיד תזכרו מי היו ראשונים!] .
אני זוכרת שביקשתי מקרוב משפחה בארה"ב שישלח לי סטוק של המוצרים שלהם ונורא התלהבתי כי בכל זאת , מה זה כמה גרושים בשביל להריח טוב אבל גם הם כמו ויקטוריה סיקרט הריחו לי אחרי תקופה מסויימת קצת Over Sugary  ולכן הם נזנחו לאנחות.

ובכל זאת , כשראיתי את קולקציית "ליל הקדושים" המדליקה שלהם לא יכולתי להתעלם והמוצרים העלו חיוך על הפנים שלי ויכול להיות שזו בכלל המטרה.




האישו פה הוא בעיקר האריזות כי הן מדליקות בעיניי והניחוחות הנפוצים לחג הם בעיקר דלעת וסוכר חום /קינמון/תפוחים/אוכמניות וכו'.

אין ספק שנוצרה פה קולקציה מדליקה וכיפית באוירת החג האהוב על האמריקאים Spook-tacular Boo-tique!

המוצרים לפי הסדר :
3 התמונות הראשונות-אלכוהול לחיטוי בניחוחות : סוכר וניל , דלעת קינמון והאחרון בניחוח מרשמלו [!!!].
סבון נוזלי באריזת רוח רפאים בניחוח סוכר וניל
מפיץ ריח עטלף לבית
סבון נוזלי באריזת דלעת בניחוח דלעת קינמון
ספוג רחצה עכביש
סבון נוזלי דלעת קינמון באריזה רגילה
מגבת מטבח ארוזה בואקום שמתנפחת תחת מים חמים לצורתה הרגילה [בתמונה יש לפני ואחרי למי שלא הבין].
תיק עם הדפס גולגולות
אלכוהול לחיטוי זוהר בחושך.

מחירי המוצרים נעים בין 5-14$ וניתנים להשגה בארה"ב.

לסיכום: מדליק ומלא סטייל!

11 תגובות:

  1. לגמרי מדליק! ממש אהבתי!
    למה לנו אין כאלה :/

    השבמחק
  2. אהבתי את המארזים החמודים, אבל יש לי בעיה עם מוצרי החברה, שברוב המקרים לא מריחים טוב. הם מריחים זול...

    השבמחק
  3. Meital-מדליקים בהחלט. ולמה אין לנו כאלה? זו שאלה מצויינת.
    Vanity- חלקם מריחים בסדר וחלקם לא ממש . נורא תלוי מה המוצר. אבל העניין פה היה המארזים :)

    השבמחק
  4. חחחחחחחח אני רוצה את הדלעת!!
    ממש מגניב

    השבמחק
  5. Peacha- מסכימה איתך , קולקציה מדליקה ביותר!

    Macabre Doll- awesome indeed ! :)

    השבמחק
  6. איזה מגניב! תודה שנתת לנו הצצה אליהם :)
    מישהי יודעת אם אפשר להריח את הריחות בחנות לפני הקניה? האם יש טסטרים או משהו דומה?

    השבמחק
  7. LipGlossit- שמחה שאהבת.בהחלט יש להם טסטרים למוצרים וניתן להריח לפני.

    השבמחק
  8. לידעיתכן, יש חנות בת"א ליד הבית שלי שמוכרת את מוצרי החברה.

    השבמחק
  9. מה זה הספוג המדליק הזה?????????? לייק!

    השבמחק
  10. Efrat - מוכרת כן אבל בטח לא במחירים של ארה"ב. אני בספק אם המחירים יהיו בין 2-14$ . סביר להניח שיותר בכיוון של 60-100 ש"ח למוצר.

    danra - הכי לייק ספוג העכביש הזה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן