יום שני, 30 באוגוסט 2010

קסטרו שולפת ציפורניים


חברת האופנה קסטרו משיקה בימים אלו סדרת לקים להשלמת הלוק האופנתי שלכן. בסדרה תמצאו 15 גווני לקים ומייבש לק [הלק השישה עשר] . מדי עונה תצא סדרה חדשה של לקים על מנת להתאים למראה העונה ולהשלמת הלוק הכולל שלכן.
בסדרה הנוכחית תוכלו למצוא שלושה גווני אדום [ CASTRO RED ] , שלושה גווני ניאון , ארבעה גווני ורוד , שני גווני NUDE ,שקוף ולבן לאוהבות הפרנץ' וכמובן טורקיז וסגול .





מילה על העיצוב  ובכלל :

אהבתי מאוד את עיצוב הבקבוקים הנקי. לי הוא הזכיר אוטומטית את הבקבוקים של Color Club הנהדרים. עכשיו נותר לגלות איך הפורמולה והעמידות. על פניו נראה נחמד מאוד ואהבתי את עניין השקת קוקלקציות חדשות מדי עונה. כנראה שמשהו טוב קורה בארץ בתחום הלקים....

כמה $$ ?

מחירו של כל לק יעמוד על 24.90 ש"ח לבקבוק ויהיה ניתן להשיגם בכל רשתות קסטרו.

11 תגובות:

  1. ומה בנוגע לשלושת החומרים הרעילים? בפנים או לא?

    השבמחק
  2. וניטי זיהתה שזה בעצם לה צאט'... אפילו לא שינו את השמות של הלקים.
    בכל מקרה לדעתי הגוונים לא משהו וגם המחיר יקר בשביל לק של קסטרו.
    אני נשארת עם ESSIE , OPI ושות'...

    השבמחק
  3. Sharona- אין לי שמץ של מושג. את זה צריך לשאול את קסטרו .

    danra - למה זה משנה למישהו בתכל'ס ?אני מניחה שמי שתרצה תקנה ומי שלא לא. בכל מקרה אני אלך לבדוק אותם מקרוב. אני לא סנובית לכל הלקים :-D צ'אנס שווה נותנים לכולם.

    השבמחק
  4. אני דווקא בעד Le Chat, אבל לקים שלהם אפשר לקנות ב 15 ש"ח...
    אלה בהחלט לא לקים שהייתי משלמת עליהם עשרה שקלים יותר רק בשביל החותמת של קסטרו.

    השבמחק
  5. Vanity - את יודעת איך זה , מיתוג , פרסום , בלה בלה בלה = כסף . אני אבדוק אחד בשביל להשביע את הסקרנות שלי :)

    השבמחק
  6. כן, יודעת... אבל תבדקי. זה מאוד מעניין אותי.

    השבמחק
  7. במיוחד בשביל זה יש לי נקודות בקסטרו , אני אלך לנצל אותן ;)

    השבמחק
  8. טוב ברור שמאז שh&h הגיעו לארץ קסטרו העלו את הרמה שלהם באופן משמעותי לאללה כדי שיהיה בכלל מה להשוות, ככה כולם מרוצים
    אני אוהבת את הגוונים הבנאלים אך המנצחים (;

    השבמחק
  9. Macabre Doll- לפחות אם H&M לא מביאים את הקוסמטיקה שלהם לארץ לפחות היה מישהו שהרים את הכפפה וזה כבר יפה.

    השבמחק
  10. העמידות טובה, אפילו יותר מדיי. בלתי אפשרי למחוק את הצבע מהציפורניים, כבר שכחתי מה הצבע הטבעי שלהן.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן